|
Sekalaista (pg. 53)
|
View this Thread in Original format
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
voiko enää enempää kiusata jollei halua kälyisiä MP3sia? |
Enpä näe mitään järkeä MP3:sten ostamisessa! Jos musasta maksan, haluan sen CD:llä kansitaiteen sun muuten "ylimääräisen" kera täydellä laadulla, enkä minään hikisenä 128kbps mp3:sena. |
|
|
| GrimReaper |
Josh Wink rokkas kyllä Rose Gardenissa eilen n. 4 tunnin 'mättö'setillään!
Vaikken o oikeastaan teknon ystävä, kyllä se vaan uppos ja toimi täysillä. Tuli heiluttua tanssilattialla koko setin ajan aivan Winkin edessä.. :D |
|
|
| nekholm |
Onkohan Wagner eksynyt RobinHoodiin?

Tämmönen faxi tuli meille RobinHoodiin (missä oon töissä). Ja pakko myöntää että näin henkilökunta aika usein vastaa. |
|
|
| skoda |
| quote: | Originally posted by MekkaFIN
Enpä näe mitään järkeä MP3:sten ostamisessa! Jos musasta maksan, haluan sen CD:llä kansitaiteen sun muuten "ylimääräisen" kera täydellä laadulla, enkä minään hikisenä 128kbps mp3:sena. |
Kyllä itse olisin valmis maksamaan hyvälaatuisista (192kbps->) mp3-tiedostoista 1-2€/kpl. Niitä pitäisi sitten vielä kärytellä CD:ille ja pitäis ostaa CD-soitinkin. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by skoda
Kyllä itse olisin valmis maksamaan hyvälaatuisista (192kbps->) mp3-tiedostoista 1-2€/kpl. Niitä pitäisi sitten vielä kärytellä CD:ille ja pitäis ostaa CD-soitinkin. |
Minä en. :P |
|
|
| Josh_FIN |
Moro vaan..
..tulipa tännekin rekisteröidyttyä vihdoin. Jos melodinen trance kiinnostaa niin ei muuta kun latailemaan meikäläisen viimeisintä kiksusettiä! ;)
On muuten kiva että löytyy suomi-foorumi täältä myös. :) |
|
|
| GrimReaper |
| Tervepä tuloa vaan tänne! Suomi-osio on viime aikoina ollut vähän hiljainen kun kaikki on vähän kuka missäkin.. suuri osa intissä, itse olen ollu kiireinen muualla suurimman osan ajasta. Toivottavasti asiaan saadaan korjaus lähitulevaisuudessa. |
|
|
| Eis |
| quote: | Originally posted by GrimReaper
Tervepä tuloa vaan tänne! Suomi-osio on viime aikoina ollut vähän hiljainen kun kaikki on vähän kuka missäkin.. suuri osa intissä, itse olen ollu kiireinen muualla suurimman osan ajasta. Toivottavasti asiaan saadaan korjaus lähitulevaisuudessa. |
Juu uu, ainakin omalta osalta aktiivisuus nousee vasta tossa ensvuoden tammikuussa :nervous:. Siihen asti tarttee ajella panssarivaunuilla :(. Onneks sentään pääsee joka viikonloppu lomalle. |
|
|
| Puuhis |
Intti  |
|
|
| GrimReaper |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Intti |
HAHAHAHA! Ei kai se intti nyt noin paha juttu oo? Ei sen ainakaan pitäny olla kun viimeks puhuttiin asiasta. |
|
|
| MekkaFIN |
| quote: | Originally posted by Puuhis
Intti |
:haha:
Harmi vain, että se on ensi tammikuussa edessä. :nervous: |
|
|
| Ghost Raver |
| Häähää, mullapa ei ole inttiä vielä pariin vuoteen. Saanpahan täällä vielä naureskella teille intin kävijöille:toocool: |
|
|
|
|