|
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Passiva
Wow wat een te vette avond zeg!! :eyes: Ik heb nog nooit zoveel gedanst op een avond, bijna non stop. Helaas liepen er inderdaad nogal wat van die steroide anabolen henkies rond die niet erg vrolijk uit hun ogen keken. De vrouwen die mee waren ergerden zich dan ook mateloos toen ze in 1 uur 5 keer werden benaderd door die kerels. :toothless Helaas aan het einde een beginnende vechtpartij gezien. Er was iemand, geloof ik, een bloedneus geslagen en daarom ging de rest er maar bovenop. Gelukkig liep er wel een hoop beveiliging tussen..
Al met al een zeer geslaagd feest. Voor herhaling vatbaar! ;) |
Nobody listens to techno wordt ineens Everybody listens to techno ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Achter mij maakte een verschrikkelijk dom wijf een prachtige opmerking. Het was ongeveer half 12 geloof ik, zegt ze: ´Goh wat is Carl Cox afgevallen zeg!´
Was Kevin Saunderson dus aan het draaien :toothless: |
jah ik heb ook mooie opmerking gehoord die in die catagorie valt. komt er meisje naar me toe en vraagt: waar zijn de andere zalen?
:D
toch grappig dat mensen over kutsfeer hebben en veel vechpartijen. Ik vind het annebole henkie niveau stukkken lager dan normaal in r dam. En de annebole henkies die ik ben tegengekomen waren allemaal als een gek aan het feesten. Enige vechtpartij die ik tegen ben gekomen was op het einde maar dat was niet echt vechten maar meer duwen en trekken |
|
|
| Dj Lex |
Zo weer een btje ontwaakt uit de technodroom die Carl Cox gister met zijn vriendjes gecreeerd heeft. Wat een super vet feest was het zeg. Rakkketakke boem boem. Vond alle djs zeer goed draaien, zelfs MdH die me eigenlijk nooit heeft kunnen overtuigen, liet horen waarom hij zo groot is in de scene. Kevin Saunderson vond ik al goed en die bevestigde het weer. Die man draait echt heerlijke techno.
Toen om 2 uur Carl Cox opkwam knalde het dak er echt af (figuurlijk dan) Vuurwerk, Carlo en vieze aluminium confetti die op de je voorhoofd bleef plakken. Heeeeeeeerlijk!
Cox draaide subliem, zit niet echt in de techno, maar het knalde flink de pan uit. Heb geen minuut stil gestaan, wel wat secondes, maar dat terzijde. Herkende nog wel aardig wat platen, maar de meeste waren Unknown - ID voor mij. Sunshine was toch wel 1 van de klappers van de avond. Dak knalde er weer af.
Secret Cinema was ook geweldig. Even Another Sweater horen knallen is nooit vervelend.
Die b2b setjes waren erg gaaf. Vooral die met Michel de Heij. Ze draaiden zo lekker met ze tweeen. Wat weet ik niet meer, vraag daar dus ook niet naar, want dan krijg je nul op rekest. Ook Kevin Saunderson deed ze best samen met Carl cox, zijn bro for life. Dynamisch duootje zo met ze tweeen. Oook geen flauw benul meer wat zij draaiden. In ieder geval techno.
Nou toen gingen de lichten weer aan en je weet wat dat betekent. Toch nog even lopen hangen daar, want de metro zou er toch nog niet zijn. Even een poster van Impulz Outdoor van de muur gehaald en tevreden naar huis gegaan.
Algehele feest krijgt een 10+7+9+10+9=45/5=9 Een negen dus. Vond het een heerlijke ontmaagding in de technowereld en hoop dat er nog meer van dit soort feestjes gaan volgen. Weinig anabole Sjakies gezien, daar let ik ook niet op, want ik val niet op gespierd :cool:
Weinig vrouwen, maar degene waar ik mee gesproken heb die waren goed uit de verf gedroogd.
Met vriendelijke groet
Lox |
|
|
| Jimmy |
voortaan ga ik alleen naar techno feesten :cool: :p
tering, wat een vet feest was dat zeg!! Alle DJ's draaiden een gruwelijke set, machtig moment toen Carl Cox de set overnam van Kevin Saunderson: ...."four, three, two one!" Here we go!" een keiharde beat volgde :disbelief , damn, alsof ie een raket lanceerde, prachtig hoe hij dat deed. Hele zaal ging plat natuurlijk.:crazy:
Zoals gezegd, voortaan alleen techno feesten :disbelief :p |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo weer een btje ontwaakt uit de technodroom die Carl Cox gister met zijn vriendjes gecreeerd heeft. Wat een super vet feest was het zeg. Rakkketakke boem boem....
Algehele feest krijgt een 10+7+9+10+9=45/5=9 Een negen dus. |
Hahaha die Lex! :clown: Ik kan wel zien dat het weer een heftig feestje was :tongue2 Cool om te horen dat iedereen het vet vond en het dus toch een vet feest is geworden, niet mijn ding daarom was ik er ook niet :) |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
blablabla
Met vriendelijke groet
Lox |
Zoooooo Lex, weer iets teveel colaatjes op zaterdag?? :D
Cool report! |
|
|
| basvh |
hehe :D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basvh
Whahahahahahahahhahaha GEWELDIG! ;) |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Whahahahahahahahhahaha GEWELDIG! ;) |
mooiste van het verhaal is nog dat ie een dag later tegen mij zat te verklaren dat ik er zo brak uitzag! tuurlijk leks.:p |
|
|
| magrec |
| Lekker bekkie lex :p |
|
|
| AlFerox |
| quote: | Originally posted by basvh
jeuzus! zat zeker veel caffeïne in die colaatjes :p |
|
|