return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 4)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
dan zou ik mezelf wel eens niet kunnen inhouden als ik bij de frs ben om een kaartje te halen :D !

maar dat wil nog niet zeggen dat je met een kaartje thuiskomt. UDC werkt met ticketservice en niet met ticketbox. Dus dat wordt ff een bezoekje aan het gwk brengen kolkmans.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by basvh
maar dat wil nog niet zeggen dat je met een kaartje thuiskomt. UDC werkt met ticketservice en niet met ticketbox. Dus dat wordt ff een bezoekje aan het gwk brengen kolkmans.

Het gaat om het ideehee! Steek anders ff je pik in een mierenhoop ofzo (en nee, die heb ik niet van mezelf :toothless ).
basvh
morgen komt cox naar nederland om tijdens persconferentie line up bekend te maken!

ik ben zeer benieuwd wat het wordt. Filterheadz live zou ook wel vet zijn!
Raymond
AHOY feesten zijn altijd zo gezellig NOT.
Mij zie je daar niet verschijnen, tenzij je lekker wilt rossen met een paar Hooligans!
basvh
quote:
Originally posted by Raymond
AHOY feesten zijn altijd zo gezellig NOT.
Mij zie je daar niet verschijnen, tenzij je lekker wilt rossen met een paar Hooligans!

op vorige feesten liepen er daaar zker een zooi van rond. maar goed dit is carl cox he. dat trekt denk ik toch minder hooligan publiek
Nook
ik probeer hier zeker bij te zijn. het lijkt me echt onwijs gaaf en volgens mij heb ik carl cox nog nooit live mee gemaakt.
MaGiK54
Het is voor 99.99 % zeker dat ik ga, er gaan genoeg vrienden mee, dus van de week ff een zooi kaarten halen.
Jimmy
Line-Up Carl Cox bekend
Op dit moment is de persconferentie van Carl Cox nog in volle gang. Dit zal het eerste event zijn in de & Friends reeks die met Carl Cox & Friends zal starten. Om jullie niet achter te laten blijven met de informatie die daar verteld wordt hebben wij ook op de website alvast de line-up van Carl Cox & Friends.

Carl Cox
Kevin Saunderson
Michel de Hey
Jay Samuel
Vocals: Onaallee Saffron Percussion: Pablo Tevens zal er nog een mystery guest verschijnen op dit spectakel. Deze zal later bekend worden gemaakt. Kaarten zijn nu verkrijgbaar via Ticketservice en de bekende voorverkoopadressen en kosten 37,50 euro ex. fee

www.carlcox.nl
MaGiK54
Dit gaat een leuk feessie worden.

Kevin Saunderson en Michel de Hey is altijd fijn. Jay Samuel heb ik nog nooit horen draaien, zo ver ik weet, dus geen mening daarover.

Wie oh wie zal de suprise act zijn ?? Durft iemand te gokken.
basvh
quote:
Wie oh wie zal de suprise act zijn ?? Durft iemand te gokken.

tiesto?

MaGiK54
quote:
Originally posted by basvh
tiesto?

Ik durfte het zelf niet te opperen :toothless
TranceFool
Dit moet gewoon vet gaan worden :D, ben hier 100% zeker bij, zo snel mogelijk kaarten halen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 
Privacy Statement