|
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Wel te verwachten deze lineup.
Wil er nog steeds heen, maar krijg niemand mee :( |
|
|
| dj_spare |
| ik ga misschien ook wel... line up is echt sweet gewoon :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Zo net een zooi kaarten bij Midtown gescoord voor dit feessie :D |
|
|
| edraket |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zo net een zooi kaarten bij Midtown gescoord voor dit feessie :D |
Kaarten Carl Cox & Friends gestolen
In Rotterdam zijn bij MidTown kaarten van Carl Cox gestolen. Het gaat hier om de vestiging Zuidplein. De groep jongens, in totaal waren ze met zijn drieen, leidden eerst de verkopers af waarna ze de kaarten pakten. De nummers van deze kaarten zijn bekend bij UDC en hier zal dan ook streng op gecontroleerd worden aan de deur. Het gaat hier om de nummers 4301 t/m 4500. Mocht jij een van deze kaarten hebben gekocht van iemand dan kan je ervan uitgaan dat je er NIET in komt. Tevens zul je verhoord worden door de politie.
(Bron: UDC)
tjsah gare actie van die gozers...maar ze zulle dr misschien nog wel bakken geld mee verdienen. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by edraket
Kaarten Carl Cox & Friends gestolen
In Rotterdam zijn bij MidTown kaarten van Carl Cox gestolen. Het gaat hier om de vestiging Zuidplein. De groep jongens, in totaal waren ze met zijn drieen, leidden eerst de verkopers af waarna ze de kaarten pakten. De nummers van deze kaarten zijn bekend bij UDC en hier zal dan ook streng op gecontroleerd worden aan de deur. Het gaat hier om de nummers 4301 t/m 4500. Mocht jij een van deze kaarten hebben gekocht van iemand dan kan je ervan uitgaan dat je er NIET in komt. Tevens zul je verhoord worden door de politie.
(Bron: UDC) |
Ik las het op clubcharts ja. Domme actie! |
|
|
| magrec |
| Ik ben hier helaas niet bij. |
|
|
| basvh |
| snitz melde via sms dat ie kaarten had gekocht dus ben hier 100% zker bij |
|
|
| JunKX |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Dit gaat een leuk feessie worden.
Kevin Saunderson en Michel de Hey is altijd fijn. Jay Samuel heb ik nog nooit horen draaien, zo ver ik weet, dus geen mening daarover.
Wie oh wie zal de suprise act zijn ?? Durft iemand te gokken. |
Ik zet mijn geld in op Sven Vath. Op een of andere manier is het voor mij de meest voor de hand liggende keuze. Het is bekend dat Cox en Vath vrienden zijn en misschien willen ze hun legendarische optreden op Sensation van 3 (of is het inmiddels 4?) jaar geleden nog eens dunnetjes overdoen...
*EDIT* Net gekeken op de agenda van Sven Vath. Hij staat in Munchen die avond dus de kans is klein dat hij het is. Tenzij hij nog diezelfde avond overvliegt en afsluit of iets dergelijks... Nouja dan toch maar hopen dat het Darkraver is :haha: *EDIT* |
|
|
| MaGiK54 |
Gisteren was ome Koks op TMF. Mentale Theo had een interview met hem. Helaas heeftie tijdens dit interview nog niet bekend gemaakt wie de suprise act gaat worden. Het zal me niet verbazen als het nog geen eens een dj is, maar een zanger of zangeres ofzo.
(Me still hopes on Tiesto) :toothless |
|
|
| Ries'79 |
volgens de site van van diepen:
Tip van de sluier... denk aan iets wat je nooit zou verwachten. Alvast een waarschuwing.. neem oordoppen mee!!
dan toch dark raver b2b met de black ass mother ******!
of misschien frans bauer?? (oordoppen) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Ries'79
volgens de site van van diepen:
Tip van de sluier... denk aan iets wat je nooit zou verwachten. Alvast een waarschuwing.. neem oordoppen mee!!
dan toch dark raver b2b met de black ass mother ******!
of misschien frans bauer?? (oordoppen) |
Ik ga van het weekend maar eens kaartjes halen denkik
Darkraver wil ik nie missen uiteraard!! :toothless:
Ik heb serieus geen idee wie we kunnen verwachten, maar na al die ophef verwacht ik toch eigenlijk wel iets heel erg speciaals!! Zal je zien dat het natuurlijk vet tegenevalt :p |
|
|
| kolkiewolkie |
| Ik mag me ineens nog bedenken maar ik heb besloten voorlopig niet op pad te gaan. Gaat financieel allemaal VEELS te hard. Dit lijkt me een serieus vet feest maar het geld groeit me niet op de rug. |
|
|
|
|