|
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by magrec
No way man die dj's komen echt niet, ik zou eerder denken aan wat er op de global stage stond op dancevalley (kruse, de hey een vette live act enzo)
Als je hoort welke dj;s hij op ibiza had (laurent garnier, mills :D :D) |
Bij deze denk ik dat Macrec gelijk gaat krijgen, Michel draait op zeker, maar daarnaast zal zeker nog een buitenlandse techno topper staan en wellicht Secret Cinema als live-act, aangezien die een weergaloze set op DV 2003 heeft "gedraaid".
Wellicht draait Cyber wel, maar zeker niet in de Ahoy zelf, wellicht hebben ze diverse stages en daar zal Cyber dan wel zijn.
Maaaaaaaaaaar we zullen het wel zien, binnenkort zal de line-up bekend worden gemaakt. Kijken of er vrienden naar toe gaan en dan ga ik misschien wel. Gezien de locatie twijfel ik nog een beetje, slechte ervaring daaro gehad tijdens een 4-El (ook met Cox). Ben toen tijdens de set van Cox met een zwaar kut-humeur weggegaan, der hing een kutsfeer en kwam in een redelijk vechtpartij terecht. Begrijp UDC dan ook niet dat ze elke keer weer deze schijtlocatie nemen, aangezien er voldoende betere alternatieve zijn. |
|
|
| SnuggLe |
MIchel is er zeker wel ja, en ik denk Johan Cyber toch wel, omdat het Carl Cox & Friends is. Johan Cyber is echt een hele grote vriend van ome Karel, dus vandaar.
Maar we zullen wel zien...... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
MIchel is er zeker wel ja, en ik denk Johan Cyber toch wel, omdat het Carl Cox & Friends is. Johan Cyber is echt een hele grote vriend van ome Karel, dus vandaar.
Maar we zullen wel zien...... |
I know, hij zal ook wel aanwezig zijn, maar ik verwacht niet dattie op hetzelfde podium als ome Cox draait, aangezien Cyber geen techno draait. Op de Cox-stage zal naar mijn idee alleen maar techno worden gedraaid. Als er andere stages zijn, dan zal Cyber zeker ergens anders draaien en tijdens de set van Cox zal Cyber flink op de voorgrond aanwezig zijn op de mainstage. Maar dit is mijn verwachting. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
I know, hij zal ook wel aanwezig zijn, maar ik verwacht niet dattie op hetzelfde podium als ome Cox draait, aangezien Cyber geen techno draait. Op de Cox-stage zal naar mijn idee alleen maar techno worden gedraaid. Als er andere stages zijn, dan zal Cyber zeker ergens anders draaien en tijdens de set van Cox zal Cyber flink op de voorgrond aanwezig zijn op de mainstage. Maar dit is mijn verwachting. |
Cyber geen techno? In de Asta zetten hij een heerlijk relaxed setje neer, tussen techno en progressive in. Was erg cool! Leuke opwarmer! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Cyber geen techno? In de Asta zetten hij een heerlijk relaxed setje neer, tussen techno en progressive in. Was erg cool! Leuke opwarmer! |
Ok, ok, ok cool. De keren dat ik Cyber heb gezien, wasset juist meer een mix tussen prog en trance, bv DV 2003. Maar mochtie op de main staan, dan kan ik het wel waarderen, Cyber is één van die dj's die redelijk ondergewaarderd wordt in Nederland. De keren dat ik hem heb gehoord, waren altijd top. Keer in de Eau draaide hij voor Ferry Corsten en hij was echt de hero of the night. |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Bij deze denk ik dat Macrec gelijk gaat krijgen, Michel draait op zeker, maar daarnaast zal zeker nog een buitenlandse techno topper staan en wellicht Secret Cinema als live-act, aangezien die een weergaloze set op DV 2003 heeft "gedraaid".
Wellicht draait Cyber wel, maar zeker niet in de Ahoy zelf, wellicht hebben ze diverse stages en daar zal Cyber dan wel zijn.
Maaaaaaaaaaar we zullen het wel zien, binnenkort zal de line-up bekend worden gemaakt. Kijken of er vrienden naar toe gaan en dan ga ik misschien wel. Gezien de locatie twijfel ik nog een beetje, slechte ervaring daaro gehad tijdens een 4-El (ook met Cox). Ben toen tijdens de set van Cox met een zwaar kut-humeur weggegaan, der hing een kutsfeer en kwam in een redelijk vechtpartij terecht. Begrijp UDC dan ook niet dat ze elke keer weer deze schijtlocatie nemen, aangezien er voldoende betere alternatieve zijn. |
Statenhal misschien?:D |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Optimus
Statenhal misschien?:D |
Tis wel lekker in de buurt :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Optimus
Statenhal misschien?:D |
Jij bent vorig jaar zeker niet naar Capital geweest? Wat een kutlocatie zeg!!!! 4 poortjes bij de ingang en 2 plees voor 9000 man:whip: nooit meer.... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Hitman
Jij bent vorig jaar zeker niet naar Capital geweest? Wat een kutlocatie zeg!!!! 4 poortjes bij de ingang en 2 plees voor 9000 man:whip: nooit meer.... |
Ik denk eigenlijk dat dat cynisch was bedoeld :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by magrec
Als je hoort welke dj;s hij op ibiza had (laurent garnier, mills :D :D) |
:eyes: :eyespop: :wtf:
ik ben benieuwd, het lijkt mij in elk geval zekers de moeite waard! |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik denk eigenlijk dat dat cynisch was bedoeld :) |
neuh, met een paar logistieke aanpassingen is het gewoon een goede lokatie. D'r worden sinds 10 jaar feesten gehouden, het lijkt me niet dat men het na 10 jaar nog niet beseft dat het zo'n "kutlokatie" is.:rolleyes: |
|
|
|
|