return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 8)
View this Thread in Original format
Raymond
quote:
Originally posted by Jimmy
vet man, kom net van werk, straks effe douchen en verkleden en dan gaan we. Heb er zin in! :cool: :toocool: :disbelief

Ga je voor de deur liggen :D
Ik ga hier pas 11.45 weg....
snitz
quote:
Originally posted by Raymond
Ga je voor de deur liggen :D
Ik ga hier pas 11.45 weg....

hehe ik ben ook om 22.00 binne als het verkeer meewerkt tenminste:D
MaGiK54
quote:
Originally posted by TranceFool
Die verzorgen toch de vocals???? das toch nie de mystery guest?

Sorry was heftig in discussie met een vriend die ook gaat en toen zag ik deze namen staan op i'net dus ik dacht dat zijn ze. Maar je hebt gelijk ze staan ook op de Cox site.

Maar even wat anders, die vriend kwam met deze page aan: http://www.love2party.nl/article/ar...asp?art_id=1133 Tis al van twee jaar geleden en hierop stond een sneakpreview op van het album van Cox

Een sneakpreview van de tracks op The Second Sign, nader verklaard door Cox himself

1) Carl Cox ft. Kevin Saunderson - The Vibe Of Energie
"Een mix van Richie Hawtin en Dave Clarke, met daarover een typische E Dancer baslijn"
2) Carl Cox ft. Josh Wink - The Machine
"Een opbouwende housegoove met latin-invloeden."
3) Carl Cox ft. Norman Cook - And That's The Bass
"A happy breakbeat-sound van Norman Cook, met de energie van Carl Cox."
4) Carl Cox ft. Roni Size & dj Krust - Open Book
"Filmische muziek met een technogeluid"
5) Carl Cox ft. Neneh Cherry - Titel nog niet bekend
"Breakbeats en een latin piano, ondersteund door de raps van Neneh Cherry"
6) Carl Cox ft. Erick Morillo - Titel nog niet bekend
"Morillo met zijn gitaar en Coxy achter zijn equipement."
7) Carl Cox ft. Christian Smith - Dirty Bass
"Hoogtepunt van Tenaglia zijn set vorig jaar in Miami, dan weet je wel genoeg!"
8) Carl Cox ft. Tommy D - Right For Me
"Een diepe housetrack met medewerking van 1 van de producers van Kylie Minogue."
9) Carl Cox ft. Lennie Williams - Choosing You
"House met een hoofdletter H!"
10) Carl Cox ft. His Home Computer - Aint it Funky Now
"Ik kan het dus toch steeds alleen..."

Die cd kwam volgens die site in oktober 2002 uit, tis inmiddels 2004 en hij is nog niet uit. Coxie werkt niet echt snel aan zijn album, lijkt Sasha wel die 6 jaar bezig is met zijn album.

Aangezien de mystery guest samen heeft gewerkt heeft met Cox aan zijn album, staat onze mystery guest wel hierboven tussen.
MaGiK54
SnuggLe
Ben eigenlijk best wel jaloers nu ik het op 538 hoor.
Geen picotto en dit ook niet :(
Grrrrrrrrrr..... voel me best genaaid , had gewoon moeten gaan. Maarja, makkelijk lullen achteraf. Niemand wilde er hier mee.

Maar hoop voor jullie dat het Roni Size & Dj Krust wordt, dat is wel een 'andere muzikale hoek' :)

Edit: Michel de hey draait van half 1 tot 2, en als laatste met Coxie zelf b2b. Hmm...wachten op de setjes morgen dan maar.
MaGiK54
quote:
Originally posted by SnuggLe
Ben eigenlijk best wel jaloers nu ik het op 538 hoor.
Geen picotto en dit ook niet :(
Grrrrrrrrrr..... voel me best genaaid , had gewoon moeten gaan. Maarja, makkelijk lullen achteraf. Niemand wilde er hier mee.

Maar hoop voor jullie dat het Roni Size & Dj Krust wordt, dat is wel een 'andere muzikale hoek' :)

Edit: Michel de hey draait van half 1 tot 2, en als laatste met Coxie zelf b2b. Hmm...wachten op de setjes morgen dan maar.

Hoorde het net ook 538 dat van Michel de Hey en Cox back to back als laatst. Ben benieuwd of ik dat vol ga houden, lijk me wel errug cool :D

Me is leaving :tongue2
SnuggLe
Tering, vet dit man: Eerst "makelele woe woe" (ik kan geen vocals vertalen), en nu DevilFish - Man Alive.
Ik word gek, gvd!!
SnuggLe
Tering, vet dit man: Eerst "makelele woe woe" (ik kan geen vocals vertalen), en nu DevilFish - Man Alive.
Ik word gek, gvd!!

Heb nu een zingende turk naast me die ik hoor (de buren, turks partycentrum lijkt het wel) en Ome Karel door elkaar, mooie combi :D
SnuggLe
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, The House of God is er nu op!
VET VET VET! :D :D :D

/me trekt nog een biertje open! :)
basvh
jezus jezus wat een ziek feest was het! zulke vette muziek. het swingende echt de pan uit!!!! zker me beste indoor feest! UDC had dan niet de mooie visuals als bij tiesto of het mooie lichtplan, of de vette vuurwerkshow maar bij cox zat er gewoon lekker vaart in en geen ellelange onderbrekingen! gewoon lekker door vlaken!!geluid was lekker hard en de subs deden hun werk zo goed!

heb paar bekende platen meegekregen. oa sunshine en toen ging het dak er echt af! michel draaide trouwens ook bere goed!

maar goed full report en fotos kommen nog!

en jah bram je hebt echt wat gemist!

kolkiewolkie
Mooi dat het zo vet was :cool: ! Ik heb nog tot half 4 aan de radio gehangen (doe ik normaal nooit!), ik kon um gewoon niet uitdoen, wat klonk dat enorm vet zeg :crazy: . Nou maar hopen dat iemand dat ding geripped heeft want dit worden cd's!
SnuggLe
Hoorde dat Coxie de snelheid er flink uithaalde toen hij begon, en dat er wat vechtpartijen vooraan waren door van die R'damse anabolen types... Minder :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 10 11 12 13 
Privacy Statement