return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 9)
View this Thread in Original format
Raymond
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoorde dat Coxie de snelheid er flink uithaalde toen hij begon, en dat er wat vechtpartijen vooraan waren door van die R'damse anabolen types... Minder :(

Ow daarom zag ik ineens allemaal gele shirts naar voren rennen :p

Michel de Heij was goed bezig!!!!!!!! Hij had de zaal al twee keer mee, vervolgens iets over 2en haalt ie ze laatste plaat eraf. Ondertussen komt Cox op en begint weer helemaal van vooraf aan op te bouwen :haha: hij had beter de vaart erin kunnen laten... Maargoed geluid super, omgeving goed en op een paar anabole apen (tja, Rotterdam hé) was het een heel vet feest!! Nu op zoek naar de sets :D
MaGiK54
Bij deze een quote van mezelf op de eerste pagina van deze draad.

quote:
Originally posted by MaGiK54
Kijken of er vrienden naar toe gaan en dan ga ik misschien wel. Gezien de locatie twijfel ik nog een beetje, slechte ervaring daaro gehad tijdens een 4-El (ook met Cox). Ben toen tijdens de set van Cox met een zwaar kut-humeur weggegaan, der hing een kutsfeer en kwam in een redelijk vechtpartij terecht. Begrijp UDC dan ook niet dat ze elke keer weer deze schijtlocatie nemen, aangezien er voldoende betere alternatieve zijn.


Ik blijf erbij de Ahoy is een schijtlocatie, wat een sfeerloze baggerzooi isset daar. Tevens het feit dat het Rotterdam is, trok het weer een blik met anabole Henkies die zwaar agressief uit der ogen keken. Hier en daar beginnende vechtpartij'tjes gezien. Conclussie dit isset laatste feest waar ik naar toe ben gegaan in de Ahoy.

Verders heb ik het wel naar mijn zin gehad. Michel draaide lekker, Cox draaide ook lekker. Genoeg klassiekers voorbij horen komen, dus aardig kunnen springnichten. Back to back gedeelde gaaf gedaan. Een etage hoger, met twee dj-boots naast elkaar.
Subsonik
Wie was nou de mysteryguest??
Gonzo
Secret Cinema
TranceFool
Woehaaaaa wat een superavond zeg!!! Super naar mn zin gehad. Ik vond iedereen heerlijk draaien, licht en geluid vond ik zeer goed. Als ik minpuntjes aan moet geven vond ik dat de ventilatie nie echt best was. Vond het redelijk warm en had soms wat last van mn ogen door de rook en dr liepen idd wat sjappies rond. Toch vond ik wel dat de sfeer goed was, iedereen genoot volgens mij van de muziek en de zaal ging lekker uit zn dak.....verder was het wel goed geregeld zoals ik het heb meegekregen. Op het einde stond het geluid echt vol open, lekker :D. Karel kan trouwens ook erg goied MC´en :p

Verder heb ik geen zin om een heel report te tikken, ik ga zo maar eens nagenieten van de set :D
Raymond
quote:
Originally posted by TranceFool
Woehaaaaa wat een superavond zeg!!! Super naar mn zin gehad. Ik vond iedereen heerlijk draaien, licht en geluid vond ik zeer goed. Als ik minpuntjes aan moet geven vond ik dat de ventilatie nie echt best was. Vond het redelijk warm en had soms wat last van mn ogen door de rook en dr liepen idd wat sjappies rond. Toch vond ik wel dat de sfeer goed was, iedereen genoot volgens mij van de muziek en de zaal ging lekker uit zn dak.....verder was het wel goed geregeld zoals ik het heb meegekregen. Op het einde stond het geluid echt vol open, lekker :D. Karel kan trouwens ook erg goied MC´en :p

Verder heb ik geen zin om een heel report te tikken, ik ga zo maar eens nagenieten van de set :D

Ik vond het op sommige plaatsen wel te licht.....
TranceFool
quote:
Originally posted by Raymond
Ik vond het op sommige plaatsen wel te licht.....

hmm ja dat kwam vooral door de verschrikkelijk grote lamp aan de rechterkant voor de vips had ik het idee...
ZeusPW
Mensen,

normaliter ben ik een tranceaddict, maar ik wilde mijn horizon verbreden door ook eens een techno feest te bezoeken. Ja, dan is het concert van techno natuurlijk een hele goede stop om dit uit te proberen.

Ik zeg jullie, de 37.50 voor het kaartje was het waard. Wat een gruwelijke vaart zat erin!! Heel veel vette beats, heel veel... Ik vond De Heij een soort jojo set draaien. Eerst harder, dan wat rustiger (denk aan melodieuse tunes en wat zachtere beats)...Desondanks vond ik hem wel strak draaien, beter dan op sensation black.
Maar ik vond juist het moment dat Cox op kwam vet. Het werd stil.. donker.. hij werd aangekondigd... BAM BAM.. overal glitters, vuurwerk, vuurstralen in de lucht geschoten, lasers, de visualisations aan de muur werden gek.. iedereen werd gek :D

Toen was voor mij echt het feest begonnen! Hij zette een lekkere beat neer en iedereen ging los. Hij scrachte paar keer (goeie skills btw), en voor de rest werden de nummers steeds harder.

Het meest fantastische vond ik toen Pablo Guadelupe kwam. Deze man, die leek op Johnny Cage van Mortal Kombat, ging op de elektrische drums spelen, terwijl je de enorm vette beats van Cox hoordde. Dit was echt waanzinnig en het zorgde dat iedereen echt los kwam! Uitstekend gedaan.

Later toen deze Pablo (secret cinema) weg ging, boostte Cox met nog enorm harde dreunen het publiek verder naar een climax. Maar ja.. toen was het hele uur aangebroken, ik meen 3/4 uur. Hij liet zijn nieuwste nummer horen, live gezongen door een dame. Haar naam weet ik niet, het was iig niet die Republika chick. Het was een drum 'n bass nummer, maar het publiek wist niet echt wat ze ermee aan moesten, dus de meesten gingen even drinken halen, net als ik :)

Later ging hij weer verder, maar hij stond boven! Samen met Kevin Saunderson...OMG deze gast draaide ing strak verder waar Cox was geeindigd. Als ik 't goed heb, draaiden ze B2B, maar desondanks klonk het zeeeeer goed. Ik danste me 10 slagen in de rondte.

Tegen half zes moest ik helaas weg, ivm vervoer, maar het heeft de pret niet weten te drukken :) Ik vond het een zeer geslaagd feest, ik heb mijn danssmaak verbreed en ik ben gewoon blij dat ik hier getuige van kon zijn :stongue:


Zo en nu wil ik graag weten waar ik die sets kan downloaden :D
SnuggLe
quote:
Originally posted by ZeusPW
Zo en nu wil ik graag weten waar ik die sets kan downloaden :D


Ja ik ook, kan ze nog niet vinden :D
TranceFool
Achter mij maakte een verschrikkelijk dom wijf een prachtige opmerking. Het was ongeveer half 12 geloof ik, zegt ze: ´Goh wat is Carl Cox afgevallen zeg!´

Was Kevin Saunderson dus aan het draaien :toothless:

dj_spare
quote:
Originally posted by TranceFool
Achter mij maakte een verschrikkelijk dom wijf een prachtige opmerking. Het was ongeveer half 12 geloof ik, zegt ze: ´Goh wat is Carl Cox afgevallen zeg!´

Was Kevin Saunderson dus aan het draaien :toothless:


:stongue: :haha:
Passiva
Wow wat een te vette avond zeg!! :eyes: Ik heb nog nooit zoveel gedanst op een avond, bijna non stop. Helaas liepen er inderdaad nogal wat van die steroide anabolen henkies rond die niet erg vrolijk uit hun ogen keken. De vrouwen die mee waren ergerden zich dan ook mateloos toen ze in 1 uur 5 keer werden benaderd door die kerels. :toothless Helaas aan het einde een beginnende vechtpartij gezien. Er was iemand, geloof ik, een bloedneus geslagen en daarom ging de rest er maar bovenop. Gelukkig liep er wel een hoop beveiliging tussen..
Al met al een zeer geslaagd feest. Voor herhaling vatbaar! ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 
Privacy Statement