return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 11)
View this Thread in Original format
basvh
onze fotos zijn ook wel goed gelukt zal morgen wel de mooiste posten
Dj Lex
Ja een lachje had er idd wel af gemogen!

PS basje jij komt nog wel :rolleyes:
ZeusPW
foutje...
ZeusPW
Yo mensen, ik heb de sets van Carl, Kevin en Michel...

als jullie me een PM sturen zal ik zo liev zijn een ftp accountje voor je te maken :)

greetz

dj zeus

MENSEN, WEET IEMAND WAT HET 2E NUMMER IS DAT DE HEY DRAAIT? MET DIE ENORME BEAT.. OMG!!!! IK MOET DIT NR HEBBEN!!!!
Het nummer voor murder was the bass -------
eieregooie
kijk maar uit... Sommige mensen hier werken voor de buma
ZeusPW
Waarom? Ik bedoel, het is iets dat op de radio uitgezonden is, waar ik zelf live ben bij geweest, ik heb er dus voor betaald. Dan mag ik toch een kopie van de muziek waar ik geweest ben? Tevens is het zo dat het gebroadcast is op 't 1na grootste radiostation van Nederland. Zie hier geen copyright mee.

btw ik ben zelf ook dj en heb voor duizenden euro's aan vinyl gekocht, dus ze moeten me maar liever niet lastigvallen
Asperge
quote:
Originally posted by ZeusPW
Waarom? Ik bedoel, het is iets dat op de radio uitgezonden is, waar ik zelf live ben bij geweest, ik heb er dus voor betaald. Dan mag ik toch een kopie van de muziek waar ik geweest ben? Tevens is het zo dat het gebroadcast is op 't 1na grootste radiostation van Nederland. Zie hier geen copyright mee.

btw ik ben zelf ook dj en heb voor duizenden euro's aan vinyl gekocht, dus ze moeten me maar liever niet lastigvallen


hij zat maar te geinen geloof ik zo, maak je geen zorgen;)
eieregooie
quote:
Originally posted by ZeusPW
Waarom? Ik bedoel, het is iets dat op de radio uitgezonden is, waar ik zelf live ben bij geweest, ik heb er dus voor betaald. Dan mag ik toch een kopie van de muziek waar ik geweest ben? Tevens is het zo dat het gebroadcast is op 't 1na grootste radiostation van Nederland. Zie hier geen copyright mee.

Hehe... Jij hebt idd met je kaartje betaald voor de muziek die je daar hoort. Je mag toch geen kopieen van alle nummers die je gehoord hebt mee naar huis nemen? Zou wel lekker goedkoop zijn :D En het is inderdaad 1 keer uitgezonden, en daar is voor betaald, niet voor iedereen die er een kopietje van de uitzending op na houdt ;)

quote:
Originally posted by ZeusPW
btw ik ben zelf ook dj en heb voor duizenden euro's aan vinyl gekocht, dus ze moeten me maar liever niet lastigvallen

Sja, dat zijn er wel meer hier, en die hebben ook allemaal netjes betaald (muv de mp3 dj's). Maar als je voor de ene track betaald mag je toch de andere nog niet gratis hebben?

Ik ben het wel met je eens hoor, maar zo werkt het jammergenoeg niet. En ik zat inderdaad te geinen, zo'n vaart zal het allemaal niet lopen... Maar dat neemt niet weg dat er hier iemand bij de Buma werkt :p Of heeft gewerkt iig :)

Geniet van je livesetje dude :) cheers!
SnuggLe
quote:
Originally posted by ZeusPW


MENSEN, WEET IEMAND WAT HET 2E NUMMER IS DAT DE HEY DRAAIT? MET DIE ENORME BEAT.. OMG!!!! IK MOET DIT NR HEBBEN!!!!
Het nummer voor murder was the bass -------


Heb het setje niet bij de hand, maar ik neem aan dat het Another Sweater is van Michel de Hey & Secret Cinema. Dat is de track met de hardste bass die ik volgensmij ken :)

Zal het vanavond even echt checken.
Raymond
quote:
Originally posted by SnuggLe
Heb het setje niet bij de hand, maar ik neem aan dat het Another Sweater is van Michel de Hey & Secret Cinema. Dat is de track met de hardste bass die ik volgensmij ken :)

Zal het vanavond even echt checken.

Dat is hem niet, want Another Sweater heeft Michel als laatste nummer gedraaid!

AlFerox
quote:
Originally posted by ZeusPW
Yo mensen, ik heb de sets van Carl, Kevin en Michel...

als jullie me een PM sturen zal ik zo liev zijn een ftp accountje voor je te maken :)

greetz

dj zeus

MENSEN, WEET IEMAND WAT HET 2E NUMMER IS DAT DE HEY DRAAIT? MET DIE ENORME BEAT.. OMG!!!! IK MOET DIT NR HEBBEN!!!!
Het nummer voor murder was the bass -------


sample ofzo??!
TranceFool
quote:
Originally posted by ZeusPW
Yo mensen, ik heb de sets van Carl, Kevin en Michel...

als jullie me een PM sturen zal ik zo liev zijn een ftp accountje voor je te maken :)

greetz

dj zeus

MENSEN, WEET IEMAND WAT HET 2E NUMMER IS DAT DE HEY DRAAIT? MET DIE ENORME BEAT.. OMG!!!! IK MOET DIT NR HEBBEN!!!!
Het nummer voor murder was the bass -------


Ja dat nummer is echt sick!!! :D Hier een sample:

http://members.lycos.nl/trancefool/ID8.mp3



Ik zoek trouwens nog een aantal tracks uit de sets van De Hey en Saunderson, voor de mensen die niks te doen hebben:

1. http://members.lycos.nl/trancefool/ID1.mp3
2. http://members.lycos.nl/trancefool/ID2.mp3
3. http://members.lycos.nl/trancefool/ID3.mp3
4. http://members.lycos.nl/trancefool/ID4.mp3
5. http://members.lycos.nl/trancefool/ID5.mp3

edit: doel opslaan als
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 
Privacy Statement