|
Carl Cox & Friends 03-04-04 AHOY ROTTERDAM (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| quote: | Originally posted by djillicit
so whats up!!! who's down to make a TA group so we can all head down to carl cox and friends?!!?!?!? i'm in leiden, but i'm willin to travel to destinations that are close, or on the way there... even meeting up there at a certain time or something... or going out for drinks the day/night before... anything works!
i think it'll be a lot of fun, meeting new & different people, having a nice group for the night!! |
i like meeting TA but for me it isn't working meeting prior to the event.
at the event is possible, don't know if you have dutch mobile phone number or something. also we maybe can meet up at 23;00 before the booth or at 01:00 |
|
|
| TranceFool |
| In de Metro van vandaag stond trouwens dat het was uitverkocht! :) |
|
|
| franzelare |
| nou de gene die dus nog geen kaartje hebben kunnen mooi naar de XL om Dj RV te supporten! |
|
|
| franzelare |
zijn er nou nog kaarten tekoop?
zit nou toch weer te twijfelen of ik wil gaan
misschien ga ik toch ff kijken morgen .... |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by franzelare
zijn er nou nog kaarten tekoop?
zit nou toch weer te twijfelen of ik wil gaan
misschien ga ik toch ff kijken morgen .... |
Wat een aap ben jij zeg!
Eerst 10000x iedereen naar RV proberen te krijgen, grote mond en zeiken allemaal, en dan zelf op het laatste moment toch ineens naar Carl Cox gaan. NEPPERD! :p
Je had hetzelfde bij Everybody.... maarja, toen was je ook te laat (uitverkocht), nu waarschijnlijk ook...
Valt me tegen van je ;)
Maareh....... de special guest(s) schijnen een duo te zijn??? |
|
|
| Subsonik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maareh....... de special guest(s) schijnen een duo te zijn??? |
Dan gok ik op de Filterhaedz, is een duo en natuurlijk vrienden van cox |
|
|
| Dj Lex |
| Er is nog geen time-table of zoiets he? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Er is nog geen time-table of zoiets he? |
Jay Samuel, Kevin Saunderson en Michel de Hey draaien allemaal 1 uur en Cox 6 uur. Jay Samuel zal denkik beginnen en dan Saunderson of de Hey. En cox gaat in die 6 uur natuurlijk ook nog battelen dus het zal gewoon 1 bende worden met van alles door mekaar :p
Qua mystery guest ligt Filterheadz te erg voor de hand. Wessel van Diepen zei ook dat het uit een andere muziekale hoek zou komen. 2many dj´s misschien? :) |
|
|
| MaGiK54 |
Zaterdag 3 april is het zover.. A Few Friends.. 10.000 partypeople.. One Man..
En natuurlijk zijn wij erbij, luister vanaf 20.00 naar Dance Department, en maak Carl Cox & Friends 10 uur lang live mee, en hoor Carl Cox, Kevin Saunderson, Michel de Hey, Jay Samuel, Onallee en Saffron in "The Saturdaynight Soundtrack"
(www.dancedepartment.nl)
Dus het zijn Onallee en Saffron :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Zaterdag 3 april is het zover.. A Few Friends.. 10.000 partypeople.. One Man..
En natuurlijk zijn wij erbij, luister vanaf 20.00 naar Dance Department, en maak Carl Cox & Friends 10 uur lang live mee, en hoor Carl Cox, Kevin Saunderson, Michel de Hey, Jay Samuel, Onallee en Saffron in "The Saturdaynight Soundtrack"
(www.dancedepartment.nl)
Dus het zijn Onallee en Saffron :D |
Die verzorgen toch de vocals???? das toch nie de mystery guest? |
|
|
| Raymond |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Die verzorgen toch de vocals???? das toch nie de mystery guest? |
Ze verzorgen inderdaad live-vocals...
De twee mystery guests zijn dus nog steeds niet bekent!!! |
|
|
| Jimmy |
| vet man, kom net van werk, straks effe douchen en verkleden en dan gaan we. Heb er zin in! :cool: :toocool: :disbelief |
|
|
|
|