return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
ILTA - Israel's Trance Addiction on ETS GLOBAL RADIO
View this Thread in Original format
Black-Dragon
BLACK DRAGON PRESENTS: ISRAEL'S TRANCE ADDICTION @ ETS GLOBAL RADIO

This is the Thread about the ILTA monthly show..
the first show was on 9/12/2003 a solo set.
from now on the show will include a set by me and a GUEST set
total time of show: 3 Hours. i'll invite some of the best dj/producers to play sets on the show, it may open some doors to some guys here... some of those special guests will be: Choopie (Israel) Lady Dragon (Israel) Stephan (NL) Phil Lazard (Germany)..
here's a link to the radio CONNECT TO ETS GLOBAL RADIO

TRACKLIST:
DJ BLACK DRAGON - ISRAEL'S ADDICTION TO TRANCE 001 9/12/2003

01 Scott bond Vs. Solar stone - Naked angel (Xetro remix)
02 LNG - Intercity (Original mix)
03 Armin van buuren - Burned with desire (Rising star remix)
04 Midway - Amazon
05 Miro - By your side (Ronski speed remix)
06 Reysan - Shiatsu (2 Players Remix)
07 Xetro - My addiction (Original mix)
08 Rio klein - Fearless (Agnelli & nelson remix)
09 Darren Tate & Juno - Nactural Creatures (Juno Remix)
10 Motorcycle - As the rush comes (Above & beyond Remix)
11 ST John Locus - Mind Circles (Passiva Remix)
12 Ferry corsten Vs. The thrillseekers - Sublime (Original mix)

the next show will be at 13/01/2004 with PHIL LAZARD from Germany.. have a good time.. P.S. A site of ILTA is coming up..
KrazyDJs
שמעתי חלק אחי...
ואז היו באפרים ,והפסקתי :\

ואני מחכה לאתר :)
NyKoN
שמעתי היום
יצאת מלך

למה זה רק פעם בחודש ולא יותר???
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by NyKoN
שמעתי היום
יצאת מלך

למה זה רק פעם בחודש ולא יותר???


חכה
ה"יותר" הזה עוד יבוא
גם ארמין לא הגיע לאיפה שהוא עכשיו בבת אחת......
איך אומרים...... רומא לא נבנתה ביום אחד :D
Black-Dragon
quote:
Originally posted by KrazyDJs
שמעתי חלק אחי...
ואז היו באפרים ,והפסקתי :\

ואני מחכה לאתר :)


האתר הוא
ILTA - ISRAEL'S TRANCE ADDICTION
לא אתר של הפורום אבל מה שאני מתכוון לעשות בו זה להבליט את החברה המקצועיים יותר שבפורום
להשמיע סטים שלהם כולל טראקים שהם יצרו וכדומה..
לדחוף את האנשים כאן קצת קדימה
Black-Dragon
quote:
Originally posted by NyKoN
שמעתי היום
יצאת מלך

למה זה רק פעם בחודש ולא יותר???


את האמת קיבלתי סטים מאורן-הייפרסוניק ומעוד שני אנשים..אני חושב אולי אני יעשה גם תוכנית ביניים כל שבועיים
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Black-Dragon
את האמת קיבלתי סטים מאורן-הייפרסוניק ומעוד שני אנשים..אני חושב אולי אני יעשה גם תוכנית ביניים כל שבועיים


ממי עוד קיבלת אחי? מישהו מפה?
Black-Dragon
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ממי עוד קיבלת אחי? מישהו מפה?


אחי בעצם אתה אחד מהשניים :)
שגיא הוא השני..הוא צריך לשלוח לי שוב את הסט..
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Black-Dragon
אחי בעצם אתה אחד מהשניים :)
שגיא הוא השני..הוא צריך לשלוח לי שוב את הסט..


אה גם שגיא הקליט סט???
באיזה סגנון????
Vortex_SA
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אה גם שגיא הקליט סט???
באיזה סגנון????


טראנס מלודי כמו שאני אוהב :)

Black-Dragon
NEWS: on Episode 003 there will be 2 guests!
1.(Oren or Sagy)
2.the one and only DON DIABLO.
:)

Cheers :tongue3 :crazy: :eyespop:
HyPeRSoNiC
איזה כיף!!!!!

באיזה תאריך זה יוצא?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement