return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Reklamtråden
View this Thread in Original format
Cloudburst
Tänkte om någon är intresserad för lite slö snack om reklam...

För tillfället så gillar jag den där anti-fit levis reklamen med de två spanska (är säkert portugisiska för att jag säger det.. :p)killarna som argumentarar. Tycker det låter som ett skönt språk iaf.

Sen så är McDonalds reklamen otroligt störande enligt mig. Fast bruden som åker rulltrappa ner (med killen som backar ner för trappan) är jävlgt söt iaf.. ;)
dbl
schampo reklamer brukar suga, men jag o en polare skrattade som fan när vi såg den reklamen när bruden kommer hem och så sitter en kille i vardagsrummet o väntar på henne, så hon tar ett glas vatten och häller i håret för att det e fett och säger till honom att det regnar ute.. så han kollar ut ur fönstret genom persiennerna och bländas av solen...

nog bästa schampo reklamen jag har sett....
TrancE_GyLLe
Jag HATAR Danoninos nya reklklam.. fy fan va irreterad den är!!!:whip: :whip: :mad: :mad:
ScuL
min far älskar Preem reklamer.. med pratande djur :p
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
schampo reklamer brukar suga, men jag o en polare skrattade som fan när vi såg den reklamen när bruden kommer hem och så sitter en kille i vardagsrummet o väntar på henne, så hon tar ett glas vatten och häller i håret för att det e fett och säger till honom att det regnar ute.. så han kollar ut ur fönstret genom persiennerna och bländas av solen...

nog bästa schampo reklamen jag har sett....

you gotta be kiddin me.... haha..det är typ den värsta reklamen som finns! :D hatar den...varje gång den kommer så suckar jag såhääääääääääääääääääääääääär mycket.

klockren reklam = Läkerol cactus..kort och konsis, genomtänkt och rolig :)

quote:

AHH!............AHH YOU SON OF AHH!!!
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
you gotta be kiddin me.... haha..det är typ den värsta reklamen som finns! :D hatar den...varje gång den kommer så suckar jag såhääääääääääääääääääääääääär mycket.

klockren reklam = Läkerol cactus..kort och konsis, genomtänkt och rolig :)

jovisst e den värdelös.. bättre än andra schampo reklamer som e ändå värdelösare dock... men flabba ändå.....

fast det va ju första gången man såg den ;)
Smekbar
hmmm jag gillar Liberos senaste reklam :P andra rumpan i den är fan grymt fin :)
MojjMojj
Jag slutade att se på Tv för drygt 1 år sedan för jag blev så jäkla irriterad på alla jäkla reklamavbrott :)
Till och med 4:an kör med reklamavbrott i sina filmer också. det var droppen kan man säga. Som tur har man datorn och BBB :D
ShyTrance
merci, choklad reklamen e sååå dålig, låten e ännu sämre :P
ICA reklamen äger :p
U121
quote:
Originally posted by ShyTrance
merci, choklad reklamen e sååå dålig, låten e ännu sämre :P
ICA reklamen äger :p

Ica reklamerna e ju så himla sköna :D

dock vissa ev de senare har de inte haft samma sköna stil som de hade i början, dock den där Markoolio (komma ihåg va hans roll hette?) slutar e jäklgt bra :haha:

dock alla dubbbade fula jäkla reklamer som Riesen å de fula där de "går fram till" "vanligt folk" som av någon extremt underlig anledning är väldigt välsminkade (även killarna o_O HORROR!) och av ännu konstigare anledning levererar (sunkigt) dubbade fraser som "men guud vad gott" medans originalet rör på munnen till "Sehr Gut Ja!"

å som svar till MojjMojj:
Jag med egentligen, men som nyligen Boxerfrälst och inte har kunnat se CSI innan var jag tvungen att bita i det sura äpplet :p :cool:

ShyTrance
lol glömde Dressman reklamen, dom e såååååååååååå dåliga!! :haha:
Pjox
Jag hatar värkligen den där reklamen för nån jogurt eller va det är.. när en pappa springer ut från lägenheten för att skrika när han smakar på den.. Dubbad och dom har inte änns översatt det bra. Va gott va det här! så kan man väl fan inte säga?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement