return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam
View this Thread in Original format
Freezel
quote:
Xtra Orange - Armada Night, Special the night before Queensday!

Grand Opening van Xtra Area met 2000 square meters. Xtra big laser, Xtra Sound!

Main Room hosted by Armada
- Armin van Buuren
- Markus Schulz
- M.I.K.E./Push
- Perry O'Neil

Room 2, Warehouse (New Area) hosted by Xtra Large
- Judge Jules
- Spider
- Eddie Halliwal
- The Freak
- Maron

Room 3, Lovers Lounge
- Melvin Warning
- Ferry Nice
- Daviras

Open from 20.30 tot 05.00 uur (misschien tot 06.00 uur).

Presale 29 euro en VIP 40 euro, kaarten tevens te verkrijgen via Ticketbox.


Hier ga ik zeker naar toe! :)
Partyhardy!
Zo dat ziet er zeker kicke uit! :tongue3
Erg VET! :eyespop: :cool:
MaGiK54
Is dit in de oude Markanti of nieuwe locatie ??

Ziet er zeker gaaf uit, denk alleen dat ik niemand mee krijg. Meest zullen wel in Den Haag willen blijven voor de Koningennach.
TranceZoner
Armin en Perry O Neill,

Zwaar relaxed!
Ik krijg ook niemand mee denk ik:mad: :(

Wordt wel een superfeestje denk ik!
Dj Lex
GVD! Nou weet ik het helemaal niet meer! Dit ziet er te lekker uit, maar Qontact is die avond ook en dat leek me eigenlijk toch ook wel erg cool.

Denk niet dat ik hierbij ben.
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex

Denk niet dat ik hierbij ben.


ja dan ben ik hier ook niet bij. maar jij gaat liever naar Qontact??? :eyespop:
M_Peror
Toet! This is very, very nice... Armin EN Markus EN Perry... :eyes: Daar wil ik bij zijn...
SnuggLe
Wel netjes. Wordt de XL nu dus NOG groter?
Gaaf. Vond het wel een vette tent!

29ste is ook Everybody in de Off_Corso, en de 30ste Mayday.
D'r zijn weer genoeg leuke feestjes....
kolkiewolkie
:eyes: :eyes: :eyes: :eyespop: :crazy:

Ik... (wij :D ) gaan zeker proberen hier bij te zijn, wat een namen zeg :crazy: :toocool: . Kmoet alleen even kijken hoe het met tentaampjes zit enzo, maar ik heb nog wat recht te zetten t.o.v. het gemis @ 17 april.
Optimus
GVD, hier wil ik ook naartoe:( Maar de dag erna al naar mayday, dus dat gaat niet door:( Mis ik éér Eddie Halliwell:(:(:(

SnuggLe
quote:
Originally posted by Optimus
GVD, hier wil ik ook naartoe:( Maar de dag erna al naar mayday, dus dat gaat niet door:( Mis ik éér Eddie Halliwell:(:(:(


Tsja keuzes Sjinees. Je gaan nog wel zeker mee dan?
D'r zijn nog geen kaarten, dus je kan nu nog terug :)
En ga je nog mee naar Picotto?
Optimus
nee nee, ik ga gewoon naar Mayday, beloofd is beloofd:) Moet alleen nog steeds oordopjes laten aanmeten:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement