return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Germany

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Partylandschaft Schweiz 2004 (pg. 10)
View this Thread in Original format
arctic light
Wow, very nice stuff, especially the videos.

Thanks for sharing! :)
Tra
o it's pleasure!

more pics during the week (i m waiting for fotografers)

videos are gooooood (sound bad cause heineken has added sound im oxa...)
lotadeus
die dame oben sehr hot! tiesto sehr gut und ganz untypisch!!!!!

daniele davoli die enteckung des monats meinerseits, so ein geiles set...besser als tiesto..aber kein trance...sondern sonst was :)

ich, wenns geht
arctic light
Yeah, it seems that it's not easy to make a video in a club without the sound becoming distorded. But anyway cool videos and I'm going to check in a few days again for more pics. ;)

Would be nice if there would be also some pics of the Above & Beyond gig in October. ;)

I'll try to be there. Also wanted to go last Saturday visiting Tiesto, but unfortunately I wasn't able to manage it.
lotadeus
23-02 pvd
02-03 nu nrg
03-08 pvd

ist das nicht ne vandit night!!!!

woahhhhhhhhhhhhhhhh
benchristopher
8 Std. PVD :wtf:

Wird wohl der geilste Anlass in der Schweiz dieses Jahr :eyes:
nOXoNn
quote:
Originally posted by benchristopher
8 Std. PVD :wtf:

Wird wohl der geilste Anlass in der Schweiz dieses Jahr :eyes:


For sure! Glücklicherweise werde ich anwesend sein, wenn auch nicht bis zum Schluss... :nervous:

Man kann halt nicht alles haben... :disbelief
lotadeus
05.11.04 @ guayas bern
mit shane54, koris, pure, ...

27.11.04 @ see club fribourg
mike, koris, noise, ...

8.10.04 tatana & energy bday party @ oxa mit:
01.00-02.30 Above & Beyond


we go on
nOXoNn
quote:
Originally posted by lotadeus
8.10.04 tatana & energy bday party @ oxa mit:
01.00-02.30 Above & Beyond


Ich überlege ernsthaft wiedermal nach zürich zu reisen...leider spielen a&b nur 1,5h...sehr mau wie ich finde...und Tatana und Energy reißen einen ja auch nich gerade vom Hocker oder? :rolleyes:

Nur für 1,5h Above & Beyond...ich weiß net... :conf:
nOXoNn
Der Auftritt von Above & Beyond im Oxa läuft übrigens in Zusammenhang mit der Releasetour von Anjunabeats Volume 2!

Was ich außerdem noch gefunden habe:

Friday, 24.09.2004 // Above & Beyond @ Mad, Switzerland

lotadeus
nach etwas weniger pflege, hier:


23.09. Roger Sanchez (New York)


24.09. Above & Beyond (UK)



25.09. Benny Benassi (I)


29.09. Laurent Garnier (F), Jeff Mills (USA)


30.09. Kenny Carpenter (USA)


01.10. Scot Project (D)



02.10. Erick Morillo (USA)
DX-Rated
Am 16.10. geht's runter nach Zürich! :eyespop:



23.00-03.00 Dave202
03.00-05.00 Yoji Biomehanika
05.00-06.00 Dave202
06.00-11.00 DJ Simple

Meetup? :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 12 13 14 
Privacy Statement