|
Hoe komen jullie aan je nickname????
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
Ja hehehe dit leek mij nou eens een leuke thread :D:D:D:D. Ik wil wel eens weten hoe jullie allemaal aan je nick komen, want er zitten er toch een paar vage tussen :p:p.
Die van mij slaat eigenlijk helemaal nergens op. Ik had er een nodig voor NApster toen heb ik die verzonnen. En nu ben ik op het grandioze idee gekomen dat Fool hetzelfde klinkt als Full. Dus je zou ook kunnen zeggen TranceFull :D:p. Wat slim, hehe. Nou dat is dus mijn historie. Leg de jouwe ff uit :D
Latuurrzzz.... |
|
|
| AFTERNATIVE |
| kzat in de klas ,twas onder engels ,kzat naast brechts (Origin X) ,we hadden nix te doen ,en zijn ff namen gaan verzinnen ,toen zag hij Native staan ,en dat klonk wel goed ,en toen zette ik er After voor ,dus kwam er Afternative uit = Nageboorte ,aleen het normale woord is dan Afterbirth maar ok..... |
|
|
| MetzZ_!! |
Mijn favoriete drankje is 'Metz' HMMMJAMMMMIEEEEEEEEEE!!:D
Maarja, i.v.m. Copyright heb ik er maar een xtra Z achter gezet...
Ennu heb ik dorst:p |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by AFTERNATIVE
kzat in de klas ,twas onder engels ,kzat naast brechts (Origin X) ,we hadden nix te doen ,en zijn ff namen gaan verzinnen ,toen zag hij Native staan ,en dat klonk wel goed ,en toen zette ik er After voor ,dus kwam er Afternative uit = Nageboorte ,aleen het normale woord is dan Afterbirth maar ok..... |
Hehehe, dies wel cool, vuile nageboorte die je bent :D:D |
|
|
| Eye-Riz |
| Had ooit een kaartje voor mijn vriendje gekocht met daarop een smiley met een groot oog en de tekst 'this is EYE' (zoiets dus als this is me). Toen heb ik er maar -RIZ achter gezet. Mijn naam op fonetische Engelse wijze voor als dat nog niet duidelijk was. ;) |
|
|
| Blik |
simpel, Blik is m'n achternaam
hele naam is Tjerk Blik |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik kwem een keer in Belgie en daar hadden ze Petrus bier. Vanaf dat moment vond ik het wel een grappige naam. Beetje mee lopen kutte met ! en _ en zodoende. Het heeft niets te maken ofzo met doopnamen, want die heb ik niet eens...
GReeTZ |
|
|
| HiGH_NrG |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Mijn favoriete drankje is 'Metz' HMMMJAMMMMIEEEEEEEEEE!!:D
Maarja, i.v.m. Copyright heb ik er maar een xtra Z achter gezet...
Ennu heb ik dorst:p |
Hmmz...Metz...wel lekker op zich...maar na een stuk of 6 ervan krijg ik zo'n droge bek. Liever een Smirnoff of een Eristoff Ice! Veel lekkerder :D
En me nickname? Die heb ik gekocht.. :rolleyes: |
|
|
| Miss Proximus |
| Josta kickt op Mauro Picotto -> luistert naar Proximus -> belleft een muzikaal hoogtepunt (dat gebeurt wanneer je oren bijna smelten :D) -> registreert zich eindelijk bij TA -> moet dus een nick bedenken -> wil graag Lizard, maar die is al geregistreerd -> voelt eens aan de resten van haar gesmolten oren en denkt: hé..PROXIMUS!!! -> zet er het afgezaagde Miss voor om het wat vrouwelijker te maken en klaaaaar...de nick Miss Proximus alias Miss P/ Missy P/ Miss Proxy/ Miss Prox/ Proxi/ Proxy/ Proxilala/ Mrs_Prox is geboren (lol...ik heb die niet allemaal zelf bedacht hoor...leuk wat andere mensen er van maken :)) |
|
|
| basvh |
mijn echte naam is bastiaan v harten, dus mijn nick basvh is daarvan afgeleid.
BTW ja bastiaan is een kut naam, maar iedereen noemt me bas of lange dus hoef ik die kut naam niet te horen |
|
|
| M5 |
| /me kickt nu eenmaal erg op auto's en vooral de BMW ///M5 ....toen d8 ik hee!! das een mooie korte naam! |
|
|
|
|