|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Airbase
My booking for the Tel Aviv gig has been cancelled, Im sorry to say :( They are now trying to find someone else to replace me! |
Sorry to hear man... Why then? |
|
|
| Airbase |
They just ran too late to finalise the booking, and when they did, two days ago, I had no chance to get away for this gig!
Personally, I think Sam Sharp is way better than I am, you will love him!
And no, he isnt a Rvdb-wannabe, he produces all the Rvdb-material together with rvdb, and the other way around for the sam sharp material! |
|
|
| oDrori |
we'll have to enjoy him then ;)
Hopefully we can see you here sometime soon though! |
|
|
| Shahar |
איך הוא יודע עברית?
מאיפה הוא ידע להיכנס לטרד הזה |
|
|
| TTman |
השם של הטרד, כתוב שם
Airbase
אז הוא ראה ונכנס
מה הבעיה...
קיצר, הוא לא מגיע |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Airbase
They just ran too late to finalise the booking, and when they did, two days ago, I had no chance to get away for this gig!
Personally, I think Sam Sharp is way better than I am, you will love him!
And no, he isnt a Rvdb-wannabe, he produces all the Rvdb-material together with rvdb, and the other way around for the sam sharp material! |
Well, theres my point , he produces ALL his stuf with rvdb, which end up sounding just like one of his (rvdb) own productions!!...
i would prefer you over him anyday, its a pity you cant make it.. :(.
but i guess we'll try to enjoy him as well.. :) |
|
|
| Flotser |
:(
damn.....
anyway thanx for updating us ;)
ו....
מי בא בכל זאת?
Infected Erez + Yahel... Robert Gitelman....
אני אהיה שמה או באזור כל מקרה |
|
|
| Eitan E |
| quote: | Originally posted by Airbase
My booking for the Tel Aviv gig has been cancelled, Im sorry to say :( They are now trying to find someone else to replace me! |
שתוקקקקקק!!!
מזה מתיחה איפה יגאל שילון אהההה
איזה ביעוס תחת
:mad: :( :whip: :sadgreen:
נקוה שלא יהיה משעמם(גם אין לי עם מי ללכת)ד
:o ;) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by TTman
השם של הטרד, כתוב שם
Airbase
אז הוא ראה ונכנס
מה הבעיה...
קיצר, הוא לא מגיע |
מאיפה הוא ידע שזה על המסיבה?
ולמה פתאום בא לו להיכנס לפורום שלנו |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by Shahar
מאיפה הוא ידע שזה על המסיבה?
ולמה פתאום בא לו להיכנס לפורום שלנו |
בינינו, מי כבר יקדיש לו ט'רד על משהו אחר שחר? תהיה הגיוני.
אל תדאג, איירבייס רשום פה כבר כמה זמן בפורום , לפעמים הוא פירסם איזה טראק שלו בחובבנים וכו' |
|
|
| markfeldman |
| it's sad that u can't arrive... but hoping to hear your new show today..."Airbase Session 3". |
|
|
| Shahar |
הוא לא חובבן אבל עודד
קיצר עודד או האחרים איך אפשר להיכנס לשם אחרי 2 ? |
|
|
|
|