|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
מתאים אחים שלי מפגש כבוד !
עוד נדבר על זה במהלך השבוע :)
בכל אופן שחר שמתי לב לזה שהרבה פעמים אמנים לא כותבים
את כל ההופעות שלהם בלו"ז באתרים ואין לי מושג למה.
משום מה בייחוד חוזר הדבר שמדובר בישראל ...
מעניין אם זה צרוף מקרים אבל בכל אופן לפי מה שהבנתי
הוא מגיע בטוח. |
|
|
| YuVaL |
קיצר, אני וקוב שם בטוח.....
וזהו |
|
|
| KosmiK-G8 |
יא אללה אנשים..
:)
חזרתי אחרי שבוע בבסיס
אללה איסטור איזה יום חם היום
קיצר אלעד מצטער שלא התקשרתי טחנו אותי רצח בבונקר
ובקשר ליום הסטודנסט...
מצטער שאני לא בדיוק יהיה איתכם
אני כנראה יעבוד:)
תבואו לבקר אותי בבוטקה
חלק ממכם שיבואו עם אוטו אולי ישלמו אצלי כניסה
חחחחחח
:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
ובקשר ליום הסטודנסט...
מצטער שאני לא בדיוק יהיה איתכם
אני כנראה יעבוד:)
תבואו לבקר אותי בבוטקה
חלק ממכם שיבואו עם אוטו אולי ישלמו אצלי כניסה
חחחחחח
:) |
איזה פלוץ גם בלילה תהיה בבוטקה?
...
אבל אם תהיה איפה שנפגשנו אז,
אז בטוח תשמע את כל המוזיקה בבמה של האלקטרוני
וקובי ויוב...
על המודעה כתוב שהכניסה לקהל הרחב עד 14:00
ואחרי זה רק למציגי תעודת סטודנט שהיא בתוקף,
אני לא יודע כמה זה מחייב מה שכתוב שמה, וקשה לי להאמין שנגיד לא ירשו לי להכניס חבר איתי....
אני אנסה לברר אחרי החג אצל אחת שהיא במועצת תלמידים ..
נקווה לטוב |
|
|
| YuVaL |
סבבה אחי
Thx a bunch
:)
נבוא ככה לקראת לקראת 12 לפי דעתי....
השאלה היא מתי כל זה מתחיל?!? |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
איזה פלוץ גם בלילה תהיה בבוטקה?
...
אבל אם תהיה איפה שנפגשנו אז,
אז בטוח תשמע את כל המוזיקה בבמה של האלקטרוני
וקובי ויוב...
על המודעה כתוב שהכניסה לקהל הרחב עד 14:00
ואחרי זה רק למציגי תעודת סטודנט שהיא בתוקף,
אני לא יודע כמה זה מחייב מה שכתוב שמה, וקשה לי להאמין שנגיד לא ירשו לי להכניס חבר איתי....
אני אנסה לברר אחרי החג אצל אחת שהיא במועצת תלמידים ..
נקווה לטוב |
במודעה לא כתוב מי יתקלט אולי? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
במודעה לא כתוב מי יתקלט אולי? |
ארז מאינפקטד משרום בסט עם יהל
וגם
DJ Airbase
:p |
|
|
| Shahar |
מההה?
אינפקטד שם???? יהל???? ענקקקקק!!!!!!
ואיירבייס במודעה????
בנזונההה!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
אינפקטד שם???? |
רק חצי :p
ובגלל זה זה סט ולא הופעה לייב עם כל הציוד אבל גם טוב
:wtf: |
|
|
| Shahar |
עדיין בנזונה !!!!!!
בטוח ראית איירבייס?
מתי המסיבה נגמרת?
מיייי יחכה שם מהצהריים עד הלילה??? |
|
|
| MasterP |
אם זה ב-
6.5
אני לא יכול לבוא... אני בעובדה
אבל כל החברה שהולכים תיפגשו
וואי זה נשמע פצצות |
|
|
| KosmiK-G8 |
כן ולא לשכוח שאי שם באוניברסיטה בבוטקה נטוש יקשיב במרחק מסוים מכל ההמולה בחור מסכן שגם לא יראה היום את ארמין
אם המפגש שכולל את כל חברי הפורום שיגיעו לא עובר בבוטקה שלי אני שורף תאוניברסיטה
(זה היה השלב של המעבר לאיומים שאין ביכולתי לבצע פשוט אין לי במה לאיים) |
|
|
|
|