return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 2)
View this Thread in Original format
AnthemFreak
עדיף כבר את בריטני ספירס:D
coby
רגע אז אירבייס לא בטוח שם ?

ואני ויוב לא בטוח יכולים להיכנס ?

:(
Segev
אחי הוא בא בטוח אני דברתי איתו אתמול בזמן התוכנית שלו הוא היה בערוץ של
ets
והוא אמר לי שהוא בא אבל הוא לא יודע עדיין פרטים וכל זה
99% שאני בא!!!!!!!
THE_BLUE_DRAGON
א.
סליחה על הבורות אבל מה מנגן
Airbase
בבקשה?

ב.
אני מגיע!
שנה שעברה היה נחמד מאוד וגם ב
B-SIDE

ג.
לא להכנס לאיפה שהדוכני בגדים החל משעה
19:00
זאת סכנת חיים!!!
כלכך צפוף שזה לא יאומן אם נכנסים יוצאים אחרי חצי שעה לפחות!
ואני רציני לגמרי מפחיד ממש מה שהולך שם אז לא להכנס לשביל של הבגדים בערב.
אל תגידו שלא הוזארתם קודם חחח.
:eek:

ד.
כניסה חופשית עד הערב כמו שכתבו ולא יודע מה איתכם ממני לא ביקשו
שום תעודת זהות באתי וישר נכנסתי ללא שום כלום.
אולי זה רק בערב עניין התעודות מפני שבערב ניהיה מאוד אבל מאוד מאוד צפוף אפילו מחוץ לגמרי אז הם מסננים בטח אנשים עם עניין התעודות אבל מי שמגיע בצוהוריים שום כלום יכול להכנס ללא בעיה בכלל.

ה.
אני עייף מוות זזתי לישון חחח...;)
coby
יווו אני כל כך שם !!!
Segev
אני מריח מפגשון?!?
Flotser
אבל אלעד אומר שאני מכוער...
:(

תיפגשו לכם אני אסתכל מהצד...
YoraY
חברים שלי כאלה פלצנים הם בטוח ילכו לאיזו מסיבה מסחרה מסריחה כמו שהיה
כש

לסגו ו
G&M
הופיעו באנגר


?...בקיצר אממ מה רציתי .. אה.. איפה זה בדיוק
taltul
quote:
Originally posted by YoraY
חברים שלי כאלה פלצנים הם בטוח ילכו לאיזו מסיבה מסחרה מסריחה כמו שהיה
כש

לסגו ו
G&M
הופיעו באנגר


?...בקיצר אממ מה רציתי .. אה.. איפה זה בדיוק

חחח...שאלה די מצחיקה לאור העובדה שאוניברסיטה זה מקום ענק וקשה מאוד לא למצוא מקום כזה או אין מצב שאם תשאל מישהי תל-אביב הוא לא ידע איפה זה!!!

נ.ב.:אחי האוניברסיטה עצמה נמצאת בשכונה רמת אביב בצפון תל-אביב אם אתה נוסע באיילון אז תחפש את יציאת "רוקח" ואם אתה נוסע דרך תל אביב עצמה אז העיקר שתגיע לפארק הירקון או באיזור שמה...ומשם כבר בטוח תסתדר...אני חוזר עוד פעם זה מקום ענק אין מצב שלא תמצא!!!
HyPeRSoNiC
ואללה יש סיכוי קטן שאני אגיע לשם.....

צריך לראות אם זה מסתדר לי עם החרישה למתכונת במתמטיקה (סעמק)
וצריך לראות איך זה מסתדר עם החברים שלי......

Shahar
הרבה פה זיינו תשכל...
בתחילת השנה היה גם יום הסטודנט ובאנו ב 10 בערב וביקשו ת"ז כי רצו 18 ומעלה
אבל מי שאין לו 18 שיבוא עם מישו גדול או יגיד ששכח תת"ז ובסוף יכניסו אותו...
וכן לוקחים כסף בכניסה..אבל זול איזה 10-20
luckystrike
ואללה אפשר לארגן מפגש !!!

אני יוכל להגיע רק אחה"צ ...

מתאים לכם ?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 
Privacy Statement