|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ואללה אפשר לארגן מפגש !!!
אני יוכל להגיע רק אחה"צ ...
מתאים לכם ? |
בטח מתאים!
יאללה מפגש :p |
|
|
| coby |
| quote: | Originally posted by Shahar
הרבה פה זיינו תשכל...
בתחילת השנה היה גם יום הסטודנט ובאנו ב 10 בערב וביקשו ת"ז כי רצו 18 ומעלה
אבל מי שאין לו 18 שיבוא עם מישו גדול או יגיד ששכח תת"ז ובסוף יכניסו אותו...
וכן לוקחים כסף בכניסה..אבל זול איזה 10-20 |
אבל רגע אם באים מוקדם אז מבקשים ת.ז או לא ? |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by coby
אבל רגע אם באים מוקדם אז מבקשים ת.ז או לא ? |
חלאאאאאאס!!!!
עזבו אותכם שטויות..לא מבקשים כלום...אחי מה אתה דואג...הרי אמרו "כניסה חופשית לכולם"...
יאללה חייבים להפגש!!!!:) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by taltul
חלאאאאאאס!!!!
עזבו אותכם שטויות..לא מבקשים כלום...אחי מה אתה דואג...הרי אמרו "כניסה חופשית לכולם"...
יאללה חייבים להפגש!!!!:) |
אחי תתחשב קצת, קובי עדיין בחטיבה :p :p |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי תתחשב קצת, קובי עדיין בחטיבה :p :p |
מה????..:):):)
אתה רציני?...
אבל עדיין אחי...אם אתה זוכר שנה שעברה היו אנשים בכל הגילאים שבעולם!!! |
|
|
| coby |
| אני פשוט לא רוצה לבוא כל הדרך מגדרה לתל אביב ולהידפק טלטול |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by coby
אני פשוט לא רוצה לבוא כל הדרך מגדרה לתל אביב ולהידפק טלטול |
אה..אחי הבנתי אותך...
טוב תראה...אני מבין את הדאגה שלך...אבל לדעתי הסיכון שאתה לוקח הוא בסביבות של 10% מקסימום...ראתה מבין...
קיצר תחליט בעצמך כבר...לי אישית לא נראה שתהיה איזושהי בעיה בכניסה...בתנאי שתבוא לא מאוחר מ2,3 ככה בצהרים... |
|
|
| ronsh |
וואי נשמע חזק
תעשו חיים |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by coby
אני פשוט לא רוצה לבוא כל הדרך מגדרה לתל אביב ולהידפק טלטול |
אחי אני אנסה אז לברר לך באיזה שעות ביודק עדיין מכניסים את כולם |
|
|
| markfeldman |
| ואללה, גם אני אגיע אחה"צ. |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
חלאאאאאאס!!!!
עזבו אותכם שטויות..לא מבקשים כלום...אחי מה אתה דואג...הרי אמרו "כניסה חופשית לכולם"...
יאללה חייבים להפגש!!!!:) |
די לזיין תשכל באמא
היה בתחילת השנה ושבאנו רצו ת"ז וראיתי מלא ילדים מתחת ל 18 שלא נכנסו
אל תזיין לו תשכל סתם
קובי תקווה שיכניסו מקסימום תגיד שבאת מרחוק ושכחת ת"ז וזה..
או שתיכנס עם מישהו בן 18 מפה מה הבעיה?
הוא יראה ת"ז ותגיד שאתה לא הבאת כי ידעת שיש לו |
|
|
| Shahar |
| בדקתי באתר של איירבייס את התאריכים ולא כתוב ישראל בכלל |
|
|
|
|