|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| coby |
| quote: | Originally posted by taltul
תגידו נו מה אתם שפויייייייייייייייים?
לשאול אותה שאלה 2000000 פעם!!!!!
שנה שעברה הכניסו כל אחד שבא לשם ללא אפלית מין גזע וגיל!!! |
רגע רגע... אז בטוחח אנחנו נכנסים ?!
הא ??? הא ?!?!!
בטוח ?!!?
האאאא ?! |
|
|
| taltul |
וואי הרגתם אותי פה!!!
קובי יא צעיר אני רואה אותך מחר חבל לך על הזמן!;)
תהיה מוכן לקבל פיצוצים של החיים שלך!:)
סתם אחי..יהיה טו...וחלאאאאאס להיות בלחץ מה אתם ילדים קטנים? תהיו פעם קצת יותר ספונטאניים!!!
מקסימום תטפסו על הגדר שמה:) |
|
|
| RoMNeT |
אני מתכוון להגיע וגם לצלם שם :)
אומנם אני חדש כאן אבל עדיין אם משהוא רוצה להפגש שם אז שיתקשר
066532562
;)
וחבל ש
airbace
לא מגיע \: אבל עדיין רוברט גיטלמן המלך מגיע :whip: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by RoMNeT
אני מתכוון להגיע וגם לצלם שם :)
אומנם אני חדש כאן אבל עדיין אם משהוא רוצה להפגש שם אז שיתקשר
066532562
;)
וחבל ש
airbace
לא מגיע \: אבל עדיין רוברט גיטלמן המלך מגיע :whip: |
לא נורא אחי סם שארפ תותח |
|
|
| RoMNeT |
כן צודק אבל עדיין אני מעדיף את
airbace :)
ובכל אופן זה כולה 20 ש"ח בשביל חבל"ז של הופעה ככה שזה שווה ומי שלא מגיע מפסיד |
|
|
| YuVaL |
רגע אבל בטוח ?!!
בטוחחח ?!!!?!!?!
100 אחוז !??!!?
תבטוח ?!!!!! |
|
|
| cluBBer |
דקה
אז לא הבנתי
אם נגיד אני מגיע אחרי 2
אני בטוח ניכנס
יענו בלי בעיות
כאילו בלי בעיות בכניסה
יענו עם שומרים
זאת אומרת עובר תסלקציה
אני עדיין לא הבנתי |
|
|
| coby |
טוב היה חזק ביותר :)
פגשנו שם את פלוצר טלטול ואיתן.. וגם אילן היה אבל לא יצא לנו לראות אותו
וכל השאר סתם דיבורים שהם באים.. : \ |
|
|
| markfeldman |
| quote: | טוב היה חזק ביותר
פגשנו שם את פלוצר טלטול ואיתן.. וגם אילן היה אבל לא יצא לנו לראות אותו
וכל השאר סתם דיבורים שהם באים |
אחרי שכוכב הערב ביטל, העדפתי לשמוע את הספיישל של ראנק 1. |
|
|
| eXeTik |
יוווווווווווווווו
כבר הייתי בטוח שאני נופל לישון ואז שכנעו אותי לבוא
באותה שניה שחכתי בכלל שהולכת פה התארגנות ולא חשבתי אפילו להציץ פה ולרשום איזה פלאפון של מישהו ולהיפגש שם
כל הזמן חיפשתי שם את רועי- למה זה נראה לי הבנאדם היחידה פה שאני מסוגל לזהות ברחוב (כבוד רועי :)
בכל מקרה, היה סווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
וף!!!!!
יש תמונות וסרטים שאני אשים מחר...
רק לאן אני מעלה אותם?
ד"א- יש מצב להוריד מאיפשהו את הסטים שהלכו שם? |
|
|
| Narcotic Mind |
| הייתי חולה, יש לי אישור אמא :( |
|
|
| YuVaL |
חברים היה סוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!
כל מי שלא בא הפסיד!!!!
רוברט נתן בראש
ואז
Fred Baker Aka Mr Sam
עלה.... והתחיל הפציץ
Pure Thrust (Nu Nrg)
Age Of Love - Age Of Love (Mr Sam Vs Fred Baker Remix)
Mojado Feat Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
Katana - One Solid Wave
ועוד ועוד
:) |
|
|
|
|