return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 12)
View this Thread in Original format
coby
quote:
Originally posted by taltul
תגידו נו מה אתם שפויייייייייייייייים?
לשאול אותה שאלה 2000000 פעם!!!!!

שנה שעברה הכניסו כל אחד שבא לשם ללא אפלית מין גזע וגיל!!!




רגע רגע... אז בטוחח אנחנו נכנסים ?!

הא ??? הא ?!?!!

בטוח ?!!?

האאאא ?!
taltul
וואי הרגתם אותי פה!!!
קובי יא צעיר אני רואה אותך מחר חבל לך על הזמן!;)
תהיה מוכן לקבל פיצוצים של החיים שלך!:)

















סתם אחי..יהיה טו...וחלאאאאאס להיות בלחץ מה אתם ילדים קטנים? תהיו פעם קצת יותר ספונטאניים!!!
מקסימום תטפסו על הגדר שמה:)
RoMNeT
אני מתכוון להגיע וגם לצלם שם :)
אומנם אני חדש כאן אבל עדיין אם משהוא רוצה להפגש שם אז שיתקשר
066532562
;)

וחבל ש
airbace
לא מגיע \: אבל עדיין רוברט גיטלמן המלך מגיע :whip:
Shahar
quote:
Originally posted by RoMNeT
אני מתכוון להגיע וגם לצלם שם :)
אומנם אני חדש כאן אבל עדיין אם משהוא רוצה להפגש שם אז שיתקשר
066532562
;)

וחבל ש
airbace
לא מגיע \: אבל עדיין רוברט גיטלמן המלך מגיע :whip:


לא נורא אחי סם שארפ תותח
RoMNeT
כן צודק אבל עדיין אני מעדיף את
airbace :)
ובכל אופן זה כולה 20 ש"ח בשביל חבל"ז של הופעה ככה שזה שווה ומי שלא מגיע מפסיד
YuVaL
רגע אבל בטוח ?!!


בטוחחח ?!!!?!!?!

100 אחוז !??!!?

תבטוח ?!!!!!
cluBBer
דקה
אז לא הבנתי

אם נגיד אני מגיע אחרי 2
אני בטוח ניכנס

יענו בלי בעיות
כאילו בלי בעיות בכניסה
יענו עם שומרים
זאת אומרת עובר תסלקציה

אני עדיין לא הבנתי
coby
טוב היה חזק ביותר :)

פגשנו שם את פלוצר טלטול ואיתן.. וגם אילן היה אבל לא יצא לנו לראות אותו


וכל השאר סתם דיבורים שהם באים.. : \
markfeldman
quote:
טוב היה חזק ביותר

פגשנו שם את פלוצר טלטול ואיתן.. וגם אילן היה אבל לא יצא לנו לראות אותו


וכל השאר סתם דיבורים שהם באים


אחרי שכוכב הערב ביטל, העדפתי לשמוע את הספיישל של ראנק 1.
eXeTik
יוווווווווווווווו
כבר הייתי בטוח שאני נופל לישון ואז שכנעו אותי לבוא
באותה שניה שחכתי בכלל שהולכת פה התארגנות ולא חשבתי אפילו להציץ פה ולרשום איזה פלאפון של מישהו ולהיפגש שם
כל הזמן חיפשתי שם את רועי- למה זה נראה לי הבנאדם היחידה פה שאני מסוגל לזהות ברחוב (כבוד רועי :)

בכל מקרה, היה סווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
וף!!!!!
יש תמונות וסרטים שאני אשים מחר...
רק לאן אני מעלה אותם?

ד"א- יש מצב להוריד מאיפשהו את הסטים שהלכו שם?

Narcotic Mind
הייתי חולה, יש לי אישור אמא :(
YuVaL
חברים היה סוףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!

כל מי שלא בא הפסיד!!!!
רוברט נתן בראש
ואז
Fred Baker Aka Mr Sam
עלה.... והתחיל הפציץ

Pure Thrust (Nu Nrg)
Age Of Love - Age Of Love (Mr Sam Vs Fred Baker Remix)
Mojado Feat Mr Sam - Naranja (Dimitri Andreas Vision)
Katana - One Solid Wave

ועוד ועוד
:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 
Privacy Statement