|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
הוא לא חובבן אבל עודד
קיצר עודד או האחרים איך אפשר להיכנס לשם אחרי 2 ? |
אתה מעל 18, אז מאמין שאם לא תבוא מאוחר מדי תוכל להכינס ב20 שקל
לפני 14:00 הכניסה חינם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
אתה מעל 18, אז מאמין שאם לא תבוא מאוחר מדי תוכל להכינס ב20 שקל
לפני 14:00 הכניסה חינם |
כולנו מעל 18 יש מצב אני בא עם אנשים סביבות 20
אבל לאף אחד אין תעודת סטודנט
יכניסו אותנו ? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
כולנו מעל 18 יש מצב אני בא עם אנשים סביבות 20
אבל לאף אחד אין תעודת סטודנט
יכניסו אותנו ? |
לסטודנטים זה חופשי כל היום, לך ולחברים שלך זה יהיה 20 שקל אם תבואו אחרי 14:00 ולא מאוחר מדי
כי אולי יגיע שלב שכבר לא יכניסו אפחד וזה אני באמת לא יודע
אבל ככה בשעות סבירות לא תהיה שום בעיה |
|
|
| taltul |
תגידו נו מה אתם שפויייייייייייייייים?
לשאול אותה שאלה 2000000 פעם!!!!!
שנה שעברה הכניסו כל אחד שבא לשם ללא אפלית מין גזע וגיל!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
לסטודנטים זה חופשי כל היום, לך ולחברים שלך זה יהיה 20 שקל אם תבואו אחרי 14:00 ולא מאוחר מדי
כי אולי יגיע שלב שכבר לא יכניסו אפחד וזה אני באמת לא יודע
אבל ככה בשעות סבירות לא תהיה שום בעיה |
מזה שעה סבירה בערך?
| quote: | Originally posted by oDrori
בינינו, מי כבר יקדיש לו ט'רד על משהו אחר שחר? תהיה הגיוני.
אל תדאג, איירבייס רשום פה כבר כמה זמן בפורום , לפעמים הוא פירסם איזה טראק שלו בחובבנים וכו' |
התכוונתי יעני למה הוא נכנס לפורום של הישראלים
לא התכוונתי למה הוא נכנס לטראנסאדיקט בכללי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזה שעה סבירה בערך?
|
לא יודע
:wtf:
סורייי
טלטול תגיד לו איזה שעה זה בסדר אההה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
לא יודע
:wtf: |
בתחילת השנה היה יום הסטודנט ששלומי זידן ועברי לידר היו וזה ... נכנסנו בלי בעיה
הפעם גם ניכנס? |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
בתחילת השנה היה יום הסטודנט ששלומי זידן ועברי לידר היו וזה ... נכנסנו בלי בעיה
הפעם גם ניכנס? |
חחח
אחי אתה מסתלבט?
:wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
חחח
אחי אתה מסתלבט?
:wtf: |
לא
למה?
אתה היחיד שנראה לי שיודע משו על זה אז אני שואל אותך |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא
למה?
אתה היחיד שנראה לי שיודע משו על זה אז אני שואל אותך |
כי אתה שואל אותו דבר כבר 100 פעם
ואיברי לידר היה ביום סטודנט בשנה שעברה אני כמעט בטוח
אז אם נכנסת אז בלי בעיה כנראה שגם עכשיו תיכנס...
:nervous:
אמרתי כבר כל מה שנאי יודע, מקווה שלא היה לך בעיות להכינס
:p |
|
|
| markfeldman |
| quote: | התכוונתי יעני למה הוא נכנס לפורום של הישראלים
לא התכוונתי למה הוא נכנס לטראנסאדיקט בכללי |
כי הוא ידע שהוא הולך להופיע בישראל... |
|
|
|
|