return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 11)
View this Thread in Original format
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
הוא לא חובבן אבל עודד

קיצר עודד או האחרים איך אפשר להיכנס לשם אחרי 2 ?


אתה מעל 18, אז מאמין שאם לא תבוא מאוחר מדי תוכל להכינס ב20 שקל
לפני 14:00 הכניסה חינם
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
אתה מעל 18, אז מאמין שאם לא תבוא מאוחר מדי תוכל להכינס ב20 שקל
לפני 14:00 הכניסה חינם


כולנו מעל 18 יש מצב אני בא עם אנשים סביבות 20
אבל לאף אחד אין תעודת סטודנט
יכניסו אותנו ?
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
כולנו מעל 18 יש מצב אני בא עם אנשים סביבות 20
אבל לאף אחד אין תעודת סטודנט
יכניסו אותנו ?


לסטודנטים זה חופשי כל היום, לך ולחברים שלך זה יהיה 20 שקל אם תבואו אחרי 14:00 ולא מאוחר מדי
כי אולי יגיע שלב שכבר לא יכניסו אפחד וזה אני באמת לא יודע

אבל ככה בשעות סבירות לא תהיה שום בעיה
taltul
תגידו נו מה אתם שפויייייייייייייייים?
לשאול אותה שאלה 2000000 פעם!!!!!

שנה שעברה הכניסו כל אחד שבא לשם ללא אפלית מין גזע וגיל!!!
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
לסטודנטים זה חופשי כל היום, לך ולחברים שלך זה יהיה 20 שקל אם תבואו אחרי 14:00 ולא מאוחר מדי
כי אולי יגיע שלב שכבר לא יכניסו אפחד וזה אני באמת לא יודע

אבל ככה בשעות סבירות לא תהיה שום בעיה


מזה שעה סבירה בערך?

quote:
Originally posted by oDrori
בינינו, מי כבר יקדיש לו ט'רד על משהו אחר שחר? תהיה הגיוני.
אל תדאג, איירבייס רשום פה כבר כמה זמן בפורום , לפעמים הוא פירסם איזה טראק שלו בחובבנים וכו'


התכוונתי יעני למה הוא נכנס לפורום של הישראלים
לא התכוונתי למה הוא נכנס לטראנסאדיקט בכללי
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
מזה שעה סבירה בערך?


לא יודע
:wtf:

סורייי

טלטול תגיד לו איזה שעה זה בסדר אההה
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
לא יודע
:wtf:


בתחילת השנה היה יום הסטודנט ששלומי זידן ועברי לידר היו וזה ... נכנסנו בלי בעיה
הפעם גם ניכנס?
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
בתחילת השנה היה יום הסטודנט ששלומי זידן ועברי לידר היו וזה ... נכנסנו בלי בעיה
הפעם גם ניכנס?


חחח

אחי אתה מסתלבט?
:wtf:
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
חחח

אחי אתה מסתלבט?
:wtf:


לא
למה?
אתה היחיד שנראה לי שיודע משו על זה אז אני שואל אותך
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
לא
למה?
אתה היחיד שנראה לי שיודע משו על זה אז אני שואל אותך


כי אתה שואל אותו דבר כבר 100 פעם

ואיברי לידר היה ביום סטודנט בשנה שעברה אני כמעט בטוח
אז אם נכנסת אז בלי בעיה כנראה שגם עכשיו תיכנס...
:nervous:
אמרתי כבר כל מה שנאי יודע, מקווה שלא היה לך בעיות להכינס
:p

markfeldman
quote:
התכוונתי יעני למה הוא נכנס לפורום של הישראלים
לא התכוונתי למה הוא נכנס לטראנסאדיקט בכללי


כי הוא ידע שהוא הולך להופיע בישראל...
Flotser
quote:
Originally posted by markfeldman
כי הוא ידע שהוא הולך להופיע בישראל...


וכי הוא בטח ביקר פה
http://www.tranceaddict.com/forums/...p?s=&forumid=58
:p

יווו איזה טרד ארוך זה נהיה חח
:crazy: :nervous:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 
Privacy Statement