|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | Wow, a 66 post thread about me, and I cant understand one single post |
ah man !
hope to hear a nice set in TA...
liked yor Mono - Rise.... swwwwwwweeeeeeeeeeeettttttttt |
|
|
| taltul |
אז ככה קיבלתי היום בבוקר הזמנה:
במה אלקטרונית:
ברחבת הדשא של בניין מדעים מדוייקים החל מהשעה 18:00
1)JOINT ADVENTUREדי ג'י יהל ודי ג'י ארז מאינפקטד משרום במופע משותף עם
\
2)DJ AIRBASE aka Scarab, Ozone, Rah and Mono משבדיה!!!!!!!!!!:) http://www.airbase.nu/oldindex.html
man we wiil be waitin for your set!!!we sure u will prepare for us some great surprises!!!;)
\
3)די ג'י צחי אלבו
\
4)DJ SPIKES
\
5)די ג'יז גבי ביטון וגולן חן-טוב
\
6)DJ ROBERT GITELMAN!!!!!!(הלוואי שישים את סנדיי אפטרנון):) |
|
|
| TTman |
טלטול אתה הולך לשם
איפה זה ומתי זה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
טלטול אתה הולך לשם
איפה זה ומתי זה |
אחי...מצחיק ששאלת איפה זה....:)
"שם של הטרד הוא "יום הסטודנט בת''א:)
לא נורא נחזור ונגיד....כל זה יתקיים באוניברסיטה ת''א....
עד 14:00 כניסה חינם ואחרי זה יעלה 20 ש''ח בלבד... |
|
|
| TTman |
אתה לומד באוניברסיטה
כל אחד יכול להכנס |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אתה לומד באוניברסיטה
כל אחד יכול להכנס |
אחי זו שאלה או מה?:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אתה לומד באוניברסיטה
כל אחד יכול להכנס |
האם זו שאלה?:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by TTman
אתה לומד באוניברסיטה
כל אחד יכול להכנס |
האם זו שאלה?:) |
|
|
| TTman |
מן הסתם זאת שאלה
אני ברוגז עם סימן שאלה
:D |
|
|
| Black-Dragon |
וואלה עכשיו הפעם הראשונה שנכנסתי לתרד הזה ואני רק צוחק
אני מדבר איתו הרבה והוא אמר לי שהוא בא אז אמרתי לו שאולי אני אפגש איתו
אבל בתאכלס...
מה עשיתם מאיירבייס
בן אדם בן 23 שיודע להכין טראקים פצצתיים אבל עדיין חברה
אתם מדברים עליו כאילו הוא טופ דיג'יי :) כמו שאומרים בקווין ופרי
תנו לו עוד כמה שנים ואולי אז הוא יהיה תותח
ומה קשור לדום??
הקיצר הוא יהיה..ויהיה נחמד
יכול לצאת מפגשון |
|
|
| Eitan E |
רק תגידו מתיי
אני שם
:) |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Eitan E
רק תגידו מתיי
אני שם
:) |
6.05.04
יום חמישי
אוניברסיטת ת''א!!! |
|
|
|
|