|
Airbase - ביום הסטודנט בתל-אביב? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
| quote: | | (זה היה השלב של המעבר לאיומים שאין ביכולתי לבצע פשוט אין לי במה לאיים |
אילן, שלא תתאבד לנו במקרה...:nervous: |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אילן, שלא תתאבד לנו במקרה...:nervous: |
וואלה אני שוקל את זה...
נראה
זה בעייתי
נשק אני לא יכול כי לא טווחתי כבר הרבה זמן
סכין זה כואב
לקפוץ לא יעזור אני גר קומה שניה
לתלות את עצמי אין לי איפה
לחנוק את עצמי למוות על ידי החדרת הזין של אריק לתוך הגרון עד שיסתם קנה הנשימה לא יעזור....יש לו קטן מדי
לא יודע...
זה כאילו משהו רוצה בכוח שאני ישאר בחיים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | לחנוק את עצמי למוות על ידי החדרת הזין של אריק לתוך הגרון עד שיסתם קנה הנשימה לא יעזור....יש לו קטן מדי |
יופי, עכשיו אני לא דואג, עדיין נשאר לך החוש הומור... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
יופי, עכשיו אני לא דואג, עדיין נשאר לך החוש הומור... |
חחחח כן...
משמבאס זה שחברים שלי הולכים לעשות על האש בים
ואני הולך איתם
אז גם אני יהיה מחר עייף בעבודה
וגם אני לא יראה את ארמין
יצאתי קירח מכל הכוונים... |
|
|
| Shahar |
| רגע אז יעני אם אנלא סטודנט ואני רוצה להיכנס לבוא לפני 2? |
|
|
| YuVaL |
זאת אומרת שהמסיבה מתחילה רק בערב?!?! וכל מי שלא סטודנט צריך להיות שם כל היום??!
:\ |
|
|
| Shahar |
| זה מה שאני שואל.... |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה מה שאני שואל.... | אתם לא מבינים
הנה הלו"ז של הפורום לגבי יום הסטודנט
13:30 התכנסות והמתנה לאנשים
14:00 בדיקת נוכחות ותחילת סיור במקום
15:00 אחרי שהשתעממתם שם כהוגן (תאמת יש שם פול דוכנים צריך להיות מעניין) בוחרים מי מתקשר אלי ובודק באיזה חניון באוניברסיטה אני עובד
15:30 שעת השין להגעה לבוטקה שאני יושב בו
ונשארים שם עושים מפגש משה בסט
20:00 אחרי מפגש ארוך ומהנה אתם מתפזרים למסיבה ואני מזדיין עם עצמי בבוטקה
נ.ב.
סתם רשמתי שעה 8 בערב אין לי מושג מתי זה בדיוק מתחיל
רציתי להדגיש תעובדה שאתם נשארים איתי הרבה זמן
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
וגם...:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
אתם לא מבינים
הנה הלו"ז של הפורום לגבי יום הסטודנט
13:30 התכנסות והמתנה לאנשים
14:00 בדיקת נוכחות ותחילת סיור במקום
15:00 אחרי שהשתעממתם שם כהוגן (תאמת יש שם פול דוכנים צריך להיות מעניין) בוחרים מי מתקשר אלי ובודק באיזה חניון באוניברסיטה אני עובד
15:30 שעת השין להגעה לבוטקה שאני יושב בו
ונשארים שם עושים מפגש משה בסט
20:00 אחרי מפגש ארוך ומהנה אתם מתפזרים למסיבה ואני מזדיין עם עצמי בבוטקה
נ.ב.
סתם רשמתי שעה 8 בערב אין לי מושג מתי זה בדיוק מתחיל
רציתי להדגיש תעובדה שאתם נשארים איתי הרבה זמן
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
וגם...:nervous: :nervous: :nervous: :nervous: |
חחחח..אחי רק תביא איזה טייפ או דיסקמן שנמשע קצת טראקים...:) |
|
|
| markfeldman |
| quote: | | חחחח..אחי רק תביא איזה טייפ או דיסקמן שנמשע קצת טראקים |
אני אביא את האוטו ברוורס לבוטקה, ונשים קצת PROBSPOT ! |
|
|
| KosmiK-G8 |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני אביא את האוטו ברוורס לבוטקה, ונשים קצת PROBSPOT ! |
חברה בלי חרטוטים
מארק אנחנו שומרים תציטוט הזה..
ואם זה לא יקרה
אנחנו כבר נגיע אליך...
:whip: :whip: :whip:
חחחחח... |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
חברה בלי חרטוטים
מארק אנחנו שומרים תציטוט הזה..
ואם זה לא יקרה
אנחנו כבר נגיע אליך...
:whip: :whip: :whip:
חחחחח... |
רסמי:):):)
אבל אם מארק באמת יקייםן את הבטחתו זה יהיה ממש נפלא!:) |
|
|
|
|