|
<< TA meeting @ Trance Energy 2001 >>
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hoi all,
Onlangs heb ik kaartjes gekocht voor TE 2001. Die line up deed het hem. Gek dat het normaal zo commercieel bezig (wat trance betreft
)zijnde ID&T zo'n line up uit de kast trekt. Ik heb persoonlijk het idee dat er mensen zijn geweest de ID&T hebben geholpen. Scott Bond book je niet zomaar.
Waar het om ging::) Het lijkt me geweldig als we een meeting houden op TE net als op DV (waar ik wel was, maar de meeting gemist heb:() Wat vinden jullie ervan? En,WAAR meeten we??:D
Greetings,
Blighty
P.S.
KAN EEN OPERATOR (Tinnie?:D)DEZE THREAD STICKY MAKEN?? Thanx!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by blighty
KAN EEN OPERATOR (Tinnie?:D)DEZE THREAD STICKY MAKEN?? Thanx!! |
uw wens is mijn bevel:D |
|
|
| blighty |
Hi Blik,
Thanx, je was er snel bij :)
Greetz,
Blighty |
|
|
| Miss Proximus |
| Ik heb me al voorgenomen om een bord/doek met TA mee te nemen :) |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
Ik heb me al voorgenomen om een bord/doek met TA mee te nemen :) |
Net als op een airport?:toothless :toothless Op elk bord een andere nickname. :D :D
Family Rellivisit
Welcome to TE
I'm Your TA Host
Miss Proxy.:toothless :toothless |
|
|
| Miss Proximus |
LMAO
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D |
|
|
| magrec |
Ik ga denk ik een tijdje niet naar grote feesten :D
enne waarschijnlijk heb ik die week daarvoor een feest in een onderzeeboot als alles goed gaat.
dus mij zul je niet zien op TE denk ik. |
|
|
| Miss Proximus |
| ok....nou veel plezier:conf: |
|
|
| blighty |
Hoi all,
Ik en een vriend van mij maken een groot spandoek,..""THE JUDGE WON'T BUDGE":D
Jullie kunnen me zo in ieder geval herkennen:)
Greetings,
Blighty |
|
|
| Little Theseus |
Zal er zeker zijn!
Was er OOKAL op dv, en heb de meeting daar OOKAL gemist, dus dit keer moet het echt goed gaan!
Ik probeer nog steeds om ta-t-shirts te laten maken, alleen robvef reageert niet echt op de pm die ik hem stuurde over kosten e.d., dus zal het niet klaar zijn voor 20 oktober, of in ieder geval niet in een oplage waar veel meer mensen van tranceaddict aan mee kunnen doen. Ik hoop nog van wel, en zo niet, zal ik ook wel mijn naambordje uit de kast trekken. |
|
|
| HiGH_NrG |
Ik denk wel dat ik ga...als ik wat vrienden meekrijg en een kaartje koop :D
CU @ TE! ;) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Ik heb al weer een bende kaarten gekocht voor Trance Energy, dus ik loop er wel weer rond te banjeren. Nou Thialf kenners, kom maar met een geschikt meetingpoint op de proppe!!!!!
GReeTZ |
|
|
|
|