|
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by arno
ook niet onaardig om te weten: in de lijst van subleages staan we 46 ste. van de 1345
26 - Jurriaan Is De Baas 19 38.800
27 - BDO Staalbouw 22 38.800
28 - Vitalogic 17 38.600
29 - Login+ww=Stille 24 38.200
30 - Feyenoord MessageBase competitie 87 38.200
31 - billies 12 38.200
32 - BZK-divisie 9 38.000
33 - Leimuiden in competition 17 38.000
34 - formule1.nl 37 38.000
35 - B-ONE 61 37.800
36 - soesterknollen 8 37.600
37 - Bal In Het Veld 16 37.400
38 - Passi Betting Office 23 37.400
39 - Superliga 27 37.400
40 - TOPPERS 14 37.200
41 - HV/I&I 11 37.200
42 - kpn eredivisie totodivisie compe 11 37.200
43 - theo 22 37.200
44 - Die Haghe League 31 37.200
45 - Het Bommelaartje2001/2002 19 37.000
46 - Tranceaddict Champions League 35 37.000
47 - 1-2-tje (l+w=doen) 28 37.000
48 - Vrienden Van Clarence League 14 37.000
49 - NSV Competitie Manager 2001/2002 34 36.800
50 - MLKPARK |
Oh nou dat is best hoog, maar hoe werkt die puntentelling dan? Want ik zie er 37000 achter staan, weet iemand dit? |
|
|
| New Wave |
| kut, ik heb perongelijk een speler gewisseld...weggeklikt het venster maar hij heeft hem dus ook gesafed..nu zit ik met 1 miljoen over mijn bugded............en ik kan niet meer wisselen.......wat de neuk............deze week doet New awve dus niet mee.......vuile honden........ik ga jullie slachten, wacht maar!!!!!!!!!!! |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Oh nou dat is best hoog, maar hoe werkt die puntentelling dan? Want ik zie er 37000 achter staan, weet iemand dit? |
er staat een punt tussen, dus 37 . 000 , en dat is dan weer het gemiddelde van wat iedereen uit die league heeft. en dat getal wat er nog voor staat is het aantal deelnemers dat die leage heeft. |
|
|
| MetzZ_!! |
| Euh... ben ik te laat?? of kan ik me nog aanmelden?? |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by New Wave
kut, ik heb perongelijk een speler gewisseld...weggeklikt het venster maar hij heeft hem dus ook gesafed..nu zit ik met 1 miljoen over mijn bugded............en ik kan niet meer wisselen.......wat de neuk............deze week doet New awve dus niet mee.......vuile honden........ik ga jullie slachten, wacht maar!!!!!!!!!!! |
Maak je niet zorgen New Wave.. ik heb per ongeluk 3 spartanen opgestled.. dus krijg deze week ook geen punten.. je zult dus wel boven mij komen te staan!.. En ik had nog wel zo goed mijn team heringedeeld.. DAMN DAMN... :(:( |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by MetzZ_!!
Euh... ben ik te laat?? of kan ik me nog aanmelden?? |
Nee hoor je kan je nog altijd aanmelden je mist alleen de eerste twee rondes, maar je kan gewoon nog meedoen. |
|
|
| MetzZ_!! |
OKe..... ik ben ff inspiratieloos.... Wie bedenkt er ff een naam voor mijn team???
Of zal ik er een thread voor openen?:) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
De Metzzelaars :D |
Hijs heel goed lex:) :D |
|
|
| MetzZ_!! |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
De Metzzelaars :D |
Hahaaa! Geweldig!!:D :D
Die ga'k gebruiken!!
Maar kan ik me ook alleen maar op maandag en dinsdag aanmelden ofzow? Want dat staat er zo'n beetje, als ik probeer een team samen te stellen...:conf: |
|
|
| magrec |
| Wanneer kun je je team wijzigen want aan reserve spelers heb ik niks :D |
|
|
| Dj Lex |
| Je kan altijd een team samen stelle, alleen kan je wisselen op maandag en dinsdag en dan gaat het ook pas werken, dus je kan nu je team als het goed is werl maken, maar gaat pas volgende week meedoen. Dus moet je ook naar het competitieschema van volgende week kijken met het samenstellen van je team :D |
|
|
|
|