|
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| raoel |
| quote: | Originally posted by rellivisit
Juist ja en deze Roel gaat winnen. :toothless :toothless |
Wat te denken van deze
I'm gonna win this !!!!:whip: :whip: :whip:
En mijn team heet:
tha master team !!!!!!!!! |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
eehhhhh... je kon toch maar ÉÉN speler per club nemen?? |
nee hoor 2.
pas bij 3 spelers zei die dat ik er teveel had en dat mn team ongeldig was. |
|
|
| Optimus Trance |
huh??? maar hier stond:
| quote: | Originally posted by Bellie
je mag MAX 1 speler per team opstellen. |
dus.... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
huh??? maar hier stond:
dus.... |
....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt:rolleyes: |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Blik
....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt:rolleyes: |
Heheheh lol :)
ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap :D
GREETZ!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Blik
denken jullie nou echt dat je een middenas aankan die bestaat uit: blahblah....
Van der Hoorn |
Ah er is nog een verstandig iemand hier...

Aaaah, ik zie het al weer voor me...vrije trap rond de zestien meter...iedereen zingen: "Fredje van der Hoorn !"...Onze nummer 4 komt rustig naar voren...en hoppaaah die bal weer tegen de touwe...
Oh, wat kan voetbal toch mooi zijn (als je FCDB-fan bent :)) |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Bellie
Heheheh lol :)
ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap :D
GREETZ!! |
KUT, kan ik wéér me team veranderen...
ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan:D |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
KUT, kan ik wéér me team veranderen...
ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan:D |
haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna Sitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet opleveren :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna SSitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet oplkeveren :p |
Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat:p
naja, meer geld had ik niet:D
hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal:D:D:p |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat:p
naja, meer geld had ik niet:D
hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal:D:D:p |
haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje :p |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje :p |
nah, ik heb me team wat aangepast...heb nu ipv landerl Nelisse van AZ erin staan
gewoon wat goedkopere spelers uitgezocht ipv de dure:D:D:D
had ik wat meer te besteden voorin:D |
|
|
| TranceFool |
| Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he :mad: |
|
|
|
|