return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 3)
View this Thread in Original format
raoel
quote:
Originally posted by rellivisit


Juist ja en deze Roel gaat winnen. :toothless :toothless


Wat te denken van deze

I'm gonna win this !!!!:whip: :whip: :whip:

En mijn team heet:
tha master team !!!!!!!!!
arno
quote:
Originally posted by Optimus Trance


eehhhhh... je kon toch maar ÉÉN speler per club nemen??


nee hoor 2.
pas bij 3 spelers zei die dat ik er teveel had en dat mn team ongeldig was.
Optimus Trance
huh??? maar hier stond:


quote:
Originally posted by Bellie
je mag MAX 1 speler per team opstellen.




dus....
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
huh??? maar hier stond:






dus....


....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt:rolleyes:
Bellie
quote:
Originally posted by Blik


....dat betekent dat bellie's post ge-edit gaat worden, want er klopt weer es helemaal niks van wat die jongen zegt:rolleyes:


Heheheh lol :)
ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap :D

GREETZ!!
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
denken jullie nou echt dat je een middenas aankan die bestaat uit: blahblah....
Van der Hoorn


Ah er is nog een verstandig iemand hier...



Aaaah, ik zie het al weer voor me...vrije trap rond de zestien meter...iedereen zingen: "Fredje van der Hoorn !"...Onze nummer 4 komt rustig naar voren...en hoppaaah die bal weer tegen de touwe...

Oh, wat kan voetbal toch mooi zijn (als je FCDB-fan bent :))
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Bellie


Heheheh lol :)
ja had verkeerd gelezen...EDITEN die hap :D

GREETZ!!


KUT, kan ik wéér me team veranderen...
ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan:D
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Optimus Trance


KUT, kan ik wéér me team veranderen...
ik gistern8 maar puzzelen, ik had zelfs Ralf Landerl (wie??? juist) in me 11 tal staan:D


haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna Sitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet opleveren :p
Optimus Trance
quote:
Originally posted by -=WVG=-


haha verbetering Rolf Landerl...aardige voetballer...is alleen reserve bij Fortuna SSitttard nu geloof ik...dus veel rendement zal ie niet oplkeveren :p


Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat:p
naja, meer geld had ik niet:D
hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal:D:D:p
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Optimus Trance


Rolf, Ralf, tis allemaal 1 pot nat:p
naja, meer geld had ik niet:D
hij was zo'n beetje t goedkoopste van allemaal:D:D:p


haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje :p

Optimus Trance
quote:
Originally posted by -=WVG=-


haha moet je Paul Koppers van FCDB aanschaffen...zit wel altijd op de tribune maar tis echt een koopje :p


nah, ik heb me team wat aangepast...heb nu ipv landerl Nelisse van AZ erin staan
gewoon wat goedkopere spelers uitgezocht ipv de dure:D:D:D
had ik wat meer te besteden voorin:D
TranceFool
Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement