|
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| magrec |
| kremlin conspiracy is ook klaar :D |
|
|
| Jukx |
Nou, nu krijgen jullie het hoor jongens... ik ga me ook inschrijven!! :p
Paar jaar geleden deden we dit ook altijd onderling op school, heb er toen nog een keer wat geld mee gewonnen!!
Dus jullie zijn gewaarschuwd! ;) |
|
|
| Jukx |
Zo, de Dellûft Hooligans staan ook ingeschreven! :)
Maar wat ik nou nog ff niet begrijp.... mag je nou wel of niet 2 spelers van 1 team opstellen???? Want ik heb een beetje de teams doorgenomen en heel veel mensen hebben 2 spelers uit 1 team opgesteld..??? |
|
|
| Jukx |
ja godver! zeg dat dan!!!
het mag dus wel....
nou dan ga ik nog ff wat veranderen. |
|
|
| TimeportE |
| volgens mij 2 p[er team.. staat volgens mij ook in regels.. kijk daar eff als je het zeker wil weten.. Maar mijn ploeg zul je toch niet kunnen verslaan.. :D:D |
|
|
| Trancetunnel |
| maximaal 2 van 1 team, 2 mag dus wel, 3 niet meer, dan is je team ongeldig |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jukx
Zo, de Dellûft Hooligans staan ook ingeschreven! :)
Maar wat ik nou nog ff niet begrijp.... mag je nou wel of niet 2 spelers van 1 team opstellen???? Want ik heb een beetje de teams doorgenomen en heel veel mensen hebben 2 spelers uit 1 team opgesteld..??? |
had je ff de (ge-editte) post van bellie moet lezen (eerste post)
daar stond het vrij duidelijk in (volgens mij zelfs dikgedrukt)
ach ja, tis toch allemaal nutteloos, de Voetballende Blikjes in 't Veld worden toch zeker kampioen:p |
|
|
| Dj Lex |
| Hey daar doe ik ook aan mee, moet alleen nog ff uitvinden hoe ik in die subleague kom,want is al weer ff geleden dat ik dat team gemaakt heb. |
|
|
| TimeportE |
| Bij je registratie vragen ze op een gegeven moment of je wilt inschrijven voor een subleague.. als je al ingeschreven staat dan weet ik eigenlijk niet hoe je dan nog in kan schrijven.. Anybody?... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by TimeportE
Bij je registratie vragen ze op een gegeven moment of je wilt inschrijven voor een subleague.. als je al ingeschreven staat dan weet ik eigenlijk niet hoe je dan nog in kan schrijven.. Anybody?... |
In een of ander scherm... het eerste wat je krijgt als je inlogt. kan je kiezen of je een subleague wil creëeren of dat je je bij een bestaande subleague wil aanmelden.
nou lijkt me verder duidelijk! |
|
|
| Dj Lex |
| Ja dat zou kut zijn, maar ik ga wel ff kijken of ik het nog kan uitvogelen. |
|
|
| Dj Lex |
| Ok het is me toch gelukt. ik ben FC Knudde. Weinig originele naam, maar dat moest ik ff snel verzinnen in een internetcafeetje in Spanje. Kan je je naam nog veranderen? :D |
|
|
|
|