|
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Trancetunnel |
| quote: | Originally posted by M5
/me is ready 2 battle!!
met o.a ULLRICH v GOBBEL!! ;) |
Yeah!! Ulli rules!! hahaha
Feyenoord kampioen!!

 |
|
|
| DJ_Siesta |
s.c heerenveen, dit word de newe kampioen, ze hebben nu weer een heel sterk team, let op mijn woorden
maare ik doe mee |
|
|
| Blik |
ik heb ff jullie teampjes geinspecteerd, en dat word dus echt helemaal niks hè met jullie
denken jullie nou echt dat je een middenas aankan die bestaat uit: Kezman, van Bommel, van der Vaart, Van der Hoorn en Dudek.......kom op zeg.........niks kan dat beter
enige minpuntje van mij is misschien de verdediging......:p een gezamenlijke waarde van rond de 18 miljoen:D (Kezman is alleen al meer waard:p)
trouwens, volgens mij ben ik ook de enige die al het geld helemaal benut, kheb geen rooie cent meer over |
|
|
| rellivisit |
| quote: | Originally posted by Dj Alpha
Haha, dit gaat roelen :)
|
Juist ja en deze Roel gaat winnen. :toothless :toothless |
|
|
| Blik |
wat is de prijs voor de winnaar van onze subcompetitie........???
moeten we ook iets op verzinnen vind ik, aangezien ik het gevoel heb dat ik grote kans heb om te winnen:p |
|
|
| arno |
| ik heb me net aangemeld, ik ga nu ff kijken hoe dat allemaal werkt. |
|
|
| Glaniskanis |
Whahahahahaaaaaaaaa
Ik ben de master
FC We Rock Every Chixx Clit @ Glaniskanis '83 (Rood/Wit)
Wint natuurlijk alle matches!!
Van Bommel, Van Hooijdonk, Van Vossen en Nurmela (VVVN) roelen me pannetje
:D:D:D
Ik ga hard wel winnen
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| arno |
mijn team wordt zeker wel topscoorder met ali elkhatabi in de spits.
en niemand komt door mijn verdediging heen: (van hintum, hofland)en met bosvelt en ono op het middenveld ben ik gewoon onverslaanbaar.
favoriete team is uiteraard feyenoord met als sponsors : kappa en stad rotterdam verzekeringen.
enne.. blik. Ik heb nog precies 0.00 m over. |
|
|
| moogwai |
Ha cool.. ik doe ook mee :)
Eerst nog ff wat oude VI-tjes en de seizoengids doorbladeren om het winnende team samen te stellen :D |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Whahahahahaaaaaaaaa
Ik ben de master
FC We Rock Every Chixx Clit @ Glaniskanis '83 (Rood/Wit)
Wint natuurlijk alle matches!!
|
haha ik kom kijke
FC CLIT!!
of ist FC WRECC spreek uit als? wrek? mooi man..
Nou ik zal wel wat flesjes op het feld gooie.. ken nog een zwolse hooligan hehe.. die gozer ging met ze vriendin naar van die relle toe :D |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by arno
met bosvelt en ono
|
eehhhhh... je kon toch maar ÉÉN speler per club nemen?? |
|
|
| Optimus Trance |
| o ja, voordat jullie zich gaan afvragen welke de mijne is, TINNNN's BitchAssTeam is de mijne:D:D:D |
|
|
|
|