|
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Heeeel leuk nu kan ik dus nie meedoen, helaas. Heb een of andere code nodig die naar mn meil wordt gestuurd. Heb geen zin om daar een hele nieuwe mail voor aan te vragen. Erg laag van degene die dit heeft gedaan:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Dj Alpha |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Heeeel leuk nu kan ik dus nie meedoen, helaas. Heb een of andere code nodig die naar mn meil wordt gestuurd. Heb geen zin om daar een hele nieuwe mail voor aan te vragen. Erg laag van degene die dit heeft gedaan:whip: :whip: :whip: :whip: |
Maak gewoon een hotmail adres aan dan, is kleine moeite en je kunt nog meedoen ook :) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik wilde me ook inschrijven, heeft een of andere NAAIER MIJN e-mail ingevoerd. Dus ik kan mn eigen mail nie gebruiken. Ik denkniet dat een van jullie dit heeft gedaan, zou wel errug triest zijn he :mad: |
Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen.
GREETZ!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Bellie
Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen.
GREETZ!! |
ja klopt, mijne stond er ook nog in...
Heb een paar keer meegedaan aan Tour de France Manager :p |
|
|
| TimeportE |
Just Entered!!.. Pas nu maar op voor mijn team.. ik lust jullie rouw!!! HAHAHA :D:D:D..
wanneer begint het eigenlijk allemaal?.. :conf:
Greetz
 |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Bellie
Dude heb je ooit al een keer meegedaan met dit spel?Want het blijft er voor altijd in staan.En je kan je toch bij je e-mail adres kijken.Laat dan het wachtwoord ernaartoe opsturen.
GREETZ!! |
whahah en die gozer beschuldigt meteen de halve wereld! haha :p
ISt gewoon nog van een vorig gamepje lol |
|
|
| michiel |
he lukt niet helemaal bij mij
ik heb me geregistreerd en steeds als ik inlog krijg ik te zien dat je maar 1 keer per meel adres mag inschrijven en dan moet ik op log in drukken en het opnieuw doen
en als ik dan op mijn overzicht druk komt er dit:Hackpoging
Hackpoging (gecodeerd password raden)
ik begrijp er geen van
pleaz help me
thx
later
michiel |
|
|
| Rudy |
Ok mijn team heet: Rudy
Ja dat hadden jullie niet gedacht hè!
Ok maar MODERATORS, kunnen jullie deze thread ff STICKY maken ofzo! Want de competitie duurt een jaar! En er doen nu al veel TA's mee, dus......misschien een ID'tje!
Massel |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Rudy
Ok mijn team heet: Rudy
Ja dat hadden jullie niet gedacht hè!
Ok maar MODERATORS, kunnen jullie deze thread ff STICKY maken ofzo! Want de competitie duurt een jaar! En er doen nu al veel TA's mee, dus......misschien een ID'tje!
Massel |
he kut, een sticky die het een jaar moet doen........:rolleyes: nondeju, dan hebben we al 2 sticky's die altijd blijven.......:)
naja, het moet maar
(het maximum aantal sticky's ligt op 3, anders word het onoverzichtelijk) |
|
|
| New Wave |
WWWWWWHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAA Ik ben mijn wachtwoord al weer vergeten whehehe......kutman :-) effe goed nadenken...................
LATOX |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by michiel
he lukt niet helemaal bij mij
ik heb me geregistreerd en steeds als ik inlog krijg ik te zien dat je maar 1 keer per meel adres mag inschrijven en dan moet ik op log in drukken en het opnieuw doen
en als ik dan op mijn overzicht druk komt er dit:Hackpoging
Hackpoging (gecodeerd password raden)
ik begrijp er geen van
pleaz help me
thx
later
michiel |
dat had ik ook, maar als het goed is staat er in dat mailtje dat je krijgt ook een code van een paar letters en cijfers en die moet je kopieren en daar ergens in zo'n invoer veldje plakken. |
|
|
| michiel |
ja thx
na enorm veel gekloot is het dan toch gelukt
en ik schrijf me nu met1 ff in voor de enige echte ta league
later
michiel |
|
|
|
|