|
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| arno |
| misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is. |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by arno
misschien is het handig als iedereen in z'n teamnaam (tussenhaakjes ofzo) z'n ta nickname zet, dan weet iedereen van wie het team is. |
Ja is inderdaad wel handig.. of je naam in de teamnaam zetten.. dat heb ik dan maar gedaan...
maar wanneer begint de league.. worden de wedstrijden vanzelf gespeeld of hoe zit het?... |
|
|
| arno |
| je moet op die site ff op spelregels klikken, dan snap je het. heb ik net ook gedaan en vandaar dat ik nou heel mn team aan het veranderen ben. |
|
|
| -=WVG=- |
Ik heb mijn team nu ook toegevoegd...
Ben redelijk tevreden maar je weet nooit wat het wordt...
Mijn naam is in ieder geval al een prijs waard:
FREDJE V/D HOORN & CO
Jaja...ik heb er zin in :) |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
whahah en die gozer beschuldigt meteen de halve wereld! haha :p
ISt gewoon nog van een vorig gamepje lol |
Hehe, nou nee, ik had nog nooit meegedaan hoor ;)
Mn reactie was idd beetje overdreven, maak wel speciaal ff nieuw e-mail aan :) |
|
|
| raoel |
Wanneer begint die puntentelling???
En tot wanneer kunnen mensen in blijven schrijven.
Is dat tot de eerst volgende competitie ronde, en dan begint de telling??? of wat??? |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by raoel
Wanneer begint die puntentelling???
En tot wanneer kunnen mensen in blijven schrijven.
Is dat tot de eerst volgende competitie ronde, en dan begint de telling??? of wat??? |
De inschrijving is geopend tot vrijdag 7 september 2001, 23:59. Zorg er dus voor dat je tijdig jouw selectie topfit op het veld hebt staan.
:p |
|
|
| DJ_Massive |
hee misschien ga me strakkies ook wel ff inschrijven voor dit lache gedoe :D
noem ik me team: " FC Massive is een Broekie '85 " ofzo |
|
|
| magrec |
Hmm ik ga ook maar meedoen....
Kheb gevoetbald tot mijn 14e....Hoofdklasse roels :D... sindsdien volg ik voetbal niet meer...beetje nare herinnering zeg maar :(
Maar ik zal eens kijken...dusse iig jullie zullen niet als laatste eindigen :D..
hmm op s2d heeft bellie ook al een league gemaakt...maar je mag niet met meerdere teams mee doen...de een op mijn eigen naam dan maar en de ander op die van mijn zus :D....
ff naam nog bedenken. |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by DJ_Massive
hee misschien ga me strakkies ook wel ff inschrijven voor dit lache gedoe :D
noem ik me team: " FC Massive is een Broekie '85 " ofzo |
gussie, hij is gister in z'n eer aangetast op IRC :p |
|
|
| DJ_Massive |
| quote: | Originally posted by Blik
gussie, hij is gister in z'n eer aangetast op IRC :p |
whahaha valt wel mee hoor blik :D :D
lol |
|
|
| moogwai |
| Mijn superteam FC Cybotrance is klaar voor de strijd !! |
|
|
|
|