return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 13)
View this Thread in Original format
MetzZ_!!
Oke, ik neem mijn eerdere post terug... I'm NOT ready 2 play ball, want het lukt echt niet... Als ik mijn team helemaal heb samengesteld, dan krijg ik de melding dat er iemand op de verkeerde positie staat en dat dat niet mag etc.etc. Maar ik wist echt niet welke speler het was, dus toen heb ik mijn hele team maar verwijderd om opnieuw te beginnen... Nou, opnieuw team samengesteld, sla ik 'm op, en opeens ben ik 3 spelers kwijt... Nou, opnieuw 3 spelers neergezet... Heb ik geen aanvoerder... Kies ik een aanvoerder, sla ik het op, WEER die 3 spelers weg!!! WELL THAT DAN MAAR!!!:mad:
Blik
WAAZAAAAAAAAAAAAAA

gestegen met stip naar een 27ste plaats, en dat nog wel zonder dat kezman in de basis stond, de aap

daler van deze week:

Raoel, hij had een score van -1 :p
TimeportE
Ja raoel heeft het mooi voor elkaar!.. ik weet alleen niet of hij dit expres heeft gedaan (in protest tegen het slechte spel van PSV :)) of
dat gewoon echt niets van voetbal af weet (dit zou me echter ZEER verbazen).. Ach ja.. trouwens aan alle mensen die dachten feyenoorders en twentenaren op te stellen: "Je bent helaas vergeten je opstelling te veranderen of je bent jammerlijk vergeten dat ze deze week.. NIET SPELEN!".. :D:D:D.. Tja het leven is hard (ik heb dat vorige keer al moeten ondervinden :() , ik hoop dat jullie van je fouten kunnen leren (zoals ik hopelijk ook heb gedaan).. GREETZ!
Dj Lex
Nou vond het weer moeilijk om een team samen te stellen. paar risico wedstrijdjes. Heerenveen - Psv. Wat moet je daar nou mee. Als je spelers van beide teams opstelt schiet je ook nix op natuurlijk.
Optimus Trance
quote:
Originally posted by TimeportE
Ach ja.. trouwens aan alle mensen die dachten feyenoorders en twentenaren op te stellen: "Je bent helaas vergeten je opstelling te veranderen of je bent jammerlijk vergeten dat ze deze week.. NIET SPELEN!".. :D:D:D..

KUTTTTTTTTTTTTTTTTT, ik had nog speciaal me hele team veranderd om Tomasson erin te zetten, tyfuszooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-=WVG=-
Er is ook een ronde met alleen:

FC Den Bosch - Sparta

:rolleyes:
Dj Lex
Ja je moet opletten welke teams er mee spelen he. En proberen te voorspellen welke teams winnen, zodat je niet punten verliest en wint op een wedstrijd.
Maar neem niet teveel van mij aan, want had deze week ook niet veel punten :D:D:D:D:D
michiel
wat een klootzakken zeg van competitiemanager
ik zat naar het speelschema te , kijken van komend weekend, stond er geen feyenoord en twente, ik nog 20 x voor de zekerheid gekeken, en toen al mn spelers van twente en feyenoord eruit gehaald, zie ik vandaag op teletekst dat ze komend weekend wél spelen!!!!! teringzooi, ik loop nu zoveel punten mis!!!!!ik baal!!!!

later

michiel
-=WVG=-
Uuuuuh...

Wat is je bron Michiel ??
Ik kan nergens vinden dat de wedstrijd toch gespeeld wordt :rolleyes:
Dj Lex
quote:
Originally posted by michiel
wat een klootzakken zeg van competitiemanager
ik zat naar het speelschema te , kijken van komend weekend, stond er geen feyenoord en twente, ik nog 20 x voor de zekerheid gekeken, en toen al mn spelers van twente en feyenoord eruit gehaald, zie ik vandaag op teletekst dat ze komend weekend wél spelen!!!!! teringzooi, ik loop nu zoveel punten mis!!!!!ik baal!!!!

later

michiel

En zowel dan telle de punten niet, want is niet in het schema opgenomen

arno
ik ben ook één plaatsje omhoog gekropen naar de 4e plek, maar ik was deze week weg dus ik heb mn team niet veranderd. Daar sta ik dan met al mn feyenoorders :(
michiel
nee lamaar de wedstrjd is toch uitgesteld yesssssss

laterrrrrrrrrrrrr

michiel
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17 
Privacy Statement