return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Tranceaddict Competitie Manager 2001 (pg. 11)
View this Thread in Original format
MetzZ_!!
Helaas is de database gesloten. Deze is open van maandag na de verwerking t/m dinsdag 19:00 uur.

Dit is wat ik zie als ik probeer een team samen te stellen...:conf:

En hoe zit het dan met:
De inschrijving is geopend tot vrijdag 7 september 2001, 23:59. Zorg er dus voor dat je tijdig jouw selectie topfit op het veld hebt staan.

Toch maar tot maandag wachten dan.?.!.?
Dj Lex
Ja denk het dan, maf joh. Ik hoop dat je nog wel je Metzzelaars in ieder geval kunt inzetten
New Wave
Dan wordt ik zeker de derde van ondere, metzz moet nog inspringen ennuh voor Timeporte blijf ik al.......mhhhh heb ik toch nog hoop :-)
Dj Lex
quote:
Originally posted by New Wave
Dan wordt ik zeker de derde van ondere, metzz moet nog inspringen ennuh voor Timeporte blijf ik al.......mhhhh heb ik toch nog hoop :-)

Maar hoe kan je nou 3 spelers van 1 team erin zetten!
Dan staat er toch onderaan dat je team niet geldig is.
:D:D:D:D Ik ga winnen hehe!
MetzZ_!!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja denk het dan, maf joh. Ik hoop dat je nog wel je Metzzelaars in ieder geval kunt inzetten

Ja, volgens mij wel, want ik sta al op de ranglijst :)
Dj Lex
Nou zie je wel. Geen probleem. Ik wist het wel. Ik ga zo gelijk is kijken wat voor team je neergezet hebt, want je hebt wel wat in te halen natuurlijk.
MetzZ_!!
Ja, dat is nou net het probleem!! Ik kan geen team samenstellen!!
Dat kan dus pas maandag volgens mij
Dj Lex
Ja dan moet je ff wachten idd, maar wel opletten, want je vergeet het snel hoor, dat je op maandag en een middagje dinsdag hebt om je team te veranderen. Ik deed ook mee aan die tennismanager, maar op een gegeven moment vergat ik het gewoon en dat kost je over het algemeen veel punten.
Dj Lex
Nou jongens ik ben deze week de snelste daler denk ik. Heb als ik het goed berekend heb, maar heeeeeeeeeelllllll weinig punten gehaald.
New Wave
Denk het niet kerel, aangezien mijn team ongeldig was g aik van de 19de naar de 3de van ondere......ik had 1 miljoen teveel uitgegeven....dat ze over zo weinig centen gaan zeuren...niet t egeloven :p

latox!

Trancetunnel
quote:
Originally posted by Dj Lex

:D:D:D:D Ik ga winnen hehe!

Hahaha, eh........ en nu de snelste daler.
Of geven ze ook nog een troostprijs weg, dan ga je misschien nog winnen ja!;)
Akira
PSV heeft weer lekker verloren OLE OLE...wat doet het me goed zeg dat die sukkels al hun punten vermorzelen hehehe
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 
Privacy Statement