|
רגעים חרא \ רגעים סבבה
|
View this Thread in Original format
| yaman |
טוב חבר'ה אני פותח ט'רד קטן ונחמד על רגעים בחיים שהם חרא ורגעים סבבה שקורים בחיים לכול אחד הנה לכם כמה דוגמאות:
רגעים חרא שקורים בחיים:
1)לשבת על האסלה בחורף והאסלה קרה מוות
2)שמעירים אותי לביה"ס
3)שהקקה שאני מחרבן פוגע במים של האסלה והמים משפיריצים לי על התחת
4)לחכות בקור למישהו ולגלות שהוא הבריז
5)לחרבן בקיץ כי הנייר טואלט נדבק לך ליידים ואתה מזיע
6)שיש לך צורך חזק ביותר לגרבץ באמצע האוטובוס ואתה לא יכול
7)שאתה הולך מכות
ואללה יש לי המון אני פשוט לא זוכר
רגעים טובים שקורים בחיים:
1)לחשל בנות
2)לקום מאוחר
3)להתפרק במסיבה
4)לחרבן לאחר ארוחה אחו שרמוטה טובה
5)ולעשן אחריה
חבר'ה תשקלו סיטואציות ותרשמו גם
תודה .יאמן |
|
|
| Rising |
ממה שהבנתי שרוב הרגעים החרא בחיים שלך קשורים בחרא...:rolleyes:
שאלה יהיו הצרות שלך בנאדם!!! :o |
|
|
| HyPeRSoNiC |
רגעים חרא:
כשאתה קם בבוקר ויש לך את הזיקפה של החיים שלך......
כשאתה בא עם זקפת הבוקר האדירה שלך לשירותים ואתה לא יכול להשתין.....
כשאתה מחרבן ויוצא לך חרא שלוקח גליל וחצי לנגב אותו.....
כשאתה מוריד מהקאזה שיר איזה 478463 פעמים וכל פעם יוצא גירסה עם רעשים מעצבנים כאלה.......
כשאתה מנסה לישון ויש איזה יתוש בחדר שלך שלא ממש רוצה לתת לך לישון....
רגעים סבבה:
כשאתה תוקע נאד אדיר שמעיר גם את הכלב וגם את השכנים.....
כשמכבי מנצחים את סקיפר ב-44 נקודות הפרש ולוקחים גביע אירופה!!! :D
כשאתה מכניס חבר/ידידה שלך למצב כפית....
זה כל מה שחשבתי עליו בינתיים :rolleyes: |
|
|
| YoraY |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
טרד מצחיקקקקק:):haha: :haha: :haha: |
|
|
| Dj Black |
שיוצא לך גוש ארוך והוא נחתך באמצע
:wtf: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Dj Black
שיוצא לך גוש ארוך והוא נחתך באמצע
:wtf: |
נכון!!!!! והחצי השני לא יוצא!!!!!!!!!
ואתה לוחץ חזק חזק כדי להוציא אותו ובסוף יוצאת רק חתיכה קטנה!!!!
או שאתה לא לוחץ וזה נכנס חזרה פנימה :sadgreen:
או כשאתה בא להשתין, ואתה מכוון טוב טוב, ובסוף הזרם יוצא הצידה, או ל-2 כיוונים!!!! בעעעעעעעעע |
|
|
| TTman |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| YoraY |
דברים חרא:
שאתה מת לאהבה והיא נמנעת ממך
שאתה מסיים מקלחת ואחרי שעתיים מסריח מזיע בגלל שהשתוללת על איזה טראק חזק
המסיבות המסחריות
דברים טובים:
המחשב
לשמוע קלאב טראנס 5-6 שעות ברצף
דברים טעימים:>> |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
:חרא
להדליק גחל לנרגילה בחוץ והעשן נכנס לתוך הבית
להדליק גחל של נרגילה לפני שהכנת את הראש
לקום בבוקר ולדרוך על ראש של החוט חשמל כלשהו, זה פשוט כואב
להפיל גחל על השטיח החדש, במיוחד אם אורח עשה את זה
להדליק את הטלווזיה ולשכוח שזה בפול ווליום
לנקות את החדר אחרי ש-20 אנשים היו אצלך
'וכו
:טוב
לשתות פינה-קולדה מתוך אבטיח עם 10 קשיות
לפתוח נרגילה בלי להיחנק
לשמוע במסיבה הכי שכונה בארץ את - As the Rush Comes
להשתכר בלי להקיא ורק מבירה לא מהקפצות
לשמוע בפול-ווליום את המוזיקה שאתה הכי אוהב
לראות את הקבוצות הישראליות בכדורסל עושים ביצפר לאירופה
'וכו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
Part II
:חרא
שחברים שלך מתקשרים אליך ב-5 בבוקר שישלך ביצפר למחרת
שמישהו מאוד מסויים פה מתקשר להודיע שהוא בא עוד חצי שעה, ומגיע אחרי 5 שעות
לעשן נובלס מהר מידי ולהרגיש את הטעם של הגראס
אנשים שחושבים שהם יודעים הכל ולא מוכנים לשמוע את דעתך
:אחלה
הקפה השחור של הבוקר עם סיגריה, רצוי מאלבורו
שהחתול השמן שלך מנסה להגיע לחלון ונופל
הארוחות חג של סבתא
שדודים מגיעים מחו"ל ומביאים מלא מתנות |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
שמישהו מאוד מסויים פה מתקשר להודיע שהוא בא עוד חצי שעה, ומגיע אחרי 5 שעות
לעשן נובלס מהר מידי ולהרגיש את הטעם של הגראס
|
חרא: שאנשים מסויימים לא נותנים לך קרדיט כבנאדם אלא רק רואים את הצד הרע שבך |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by oDrori
חרא: שאנשים מסויימים לא נותנים לך קרדיט כבנאדם אלא רק רואים את הצד הרע שבך |
אני לא יגיב לזה כי זה ממש לא נכון |
|
|
|
|