return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 5)
View this Thread in Original format
HyPeRSoNiC
סבבה:
*כשיש לך מבחן, וכל החברים שלך התכוננו איזה חודש וקיבלו ציונים חרא, ורק אתה, שהתכוננת בקושי יומיים-שלושה - קיבלת 90 או יותר

*לנצח את החבר שלך בסנוקר כשנשארו לו עוד איזה 4 כדורים להכניס כדי להגיע לשחור.....

*לנצח את אותו חבר 4 פעמים ברצף :D

*לנצח את אותו חבר בצורה המתוארת בסעיף הקודם, כשאתה כולך מתודלק בבירה וחמוצים :D:D:D

*לנצח מישהו בפתיחות, כשאתה עם אופל וקטרה 2000 אוטומט עם מנוע 2 ליטר והוא עם סיאט טולדו 2003 ידני עם מנוע 2 ליטר או אפילו יותר:toothless :cool: (אני אשאל אותו)

*לבוא לבדיקות רפואיות של הצבא עם בוקסר של טוויטי (הציפור) ולזכות בחיוך נבוך מהאחות הכוסית :thepirate

*שאתה וחבר שלך רוצים לאכול פוטטו צ'יפס במקדונלדס ואין לכם אגורה, אז אתם אוספים כסף מכל מי שנמצא במקום ומצליחים לאסוף איזה 20 שקל :haha:
KrazyDJs
חרא :
שאתה נזכר אחרי 15 דקות ששמת את האוכל להתחמם במיקרוגל
ואז צריך לחמם שוב

שאתה לומד עד 3 בצהריים


טוב :
שהחבר הולך לקנות לך 2 לחמניות עם נקניק
והוא גם לא שוכח להביא בקבוק קולה בדרך
ואז אתה באמצע שיעור ספרות פותח שולחן :wtf:
Flotser
quote:
Originally posted by KrazyDJs
טוב :
שהחבר הולך לקנות לך 2 לחמניות עם נקניק
והוא גם לא שוכח להביא בקבוק קולה בדרך
ואז אתה באמצע שיעור ספרות פותח שולחן :wtf:


חחחח בתאבון
yaman
סופר חרא
שאתה במרכז העיר בלי כסף לניסיעות עלייך ובלי כרטיסיה שהשעה 12 בלילה
שפוסלים לך בגרות
שדני רופ טעה ולבשת חולצה קצרה ביום קר משהו בן זונה והפיטמות עומדות
שאין לך כסף לשמירת חפצים ואתה רוקד עם מעיל
yaman
למה לא לעשן ולחרבן? - שושקקי בעברית צחה
Eitan E
הדבר הכי חרא בעולם שיש לך דייט סווףףףף והבחורה מגיע אליך הביתה כדי "לחמם את האוירה" ואתה יושב על המיטה ומגלה שהכלבה שלך נסגרה בחדר שלך והשתינה לך על המיטה
:mad: :whip:
Narcotic Mind
לסדיסטים ביננו:

חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום

טוב:
אני אתן לכם לנחש :p
oDrori
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לסדיסטים ביננו:

חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום

טוב:
אני אתן לכם לנחש :p


הרגת אותי :):):)
(אופס הנה עוד דבר טוב)
TTman
quote:
Originally posted by yaman
סופר חרא
שדני רופ טעה ולבשת חולצה קצרה ביום קר משהו בן זונה והפיטמות עומדות
שאין לך כסף לשמירת חפצים ואתה רוקד עם מעיל



חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


quote:
Originally posted by Narcotic Mind
לסדיסטים ביננו:

חרא:
שאתה שומע חריקה מטורפת מהצד השני של הרחוב ולא שומע בום

טוב:
אני אתן לכם לנחש :p



וואי וואי, איזה חזקקקקקקקקק


:haha: :haha: :haha: :haha: :happy2: :haha: :haha:

אני מת פה
yahel222
טוב:
להיות בחדר עם כמה חברים ולהפליץ...
להנות מהריח בזמן שכולם צועקים יא מסריח מגעיל
ובאותו זמן לנצח בשש בש (קרה לי היום בבסיס) חחח
ולעשן בשירותים זה אחלה
אבל עכשיו אני מבין למה תמיד בצבא אני צריך לשירותים....
פשוט לא קישרתי חחחח

ורע...מאד רע
לכולם

זה שכל הדברים ה"טובים" שאני ואתם רשמנו פה
הם פאתטיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

KrazyDJs
חרא :
שאתה על המחשב ופתאום בא לך איזה כאב בטן נוראי
ואתה מת לחרבן
אז אתה בא לעלות למעלה לשירותים ובדיוק חברה של אח שלך נכנסת לשירותים
ואתה עוד שניה מחרבן במכנסיים

טוב :
שלפני שאתה מחרבן במכנסיים אתה נזכר שיש עוד שירותים למטה


:D
GLoBaL-MUZiK
:טוב

שאתה חוזר מהביצפר שבוז כולך אחרי 4 שעות ספרות ופשוט דופק שינה של 14-15 שעות
המשך: אתה קם אחרי השינה הזאת ושותה קפה שחור אמיתי עם מאלבורו


:חרא
שחברשלך מרגיש כמו משפחה וחושב שהבית שלך זה שלו
דוגמאות: נוגע לך במחשב ומוצא את מטמון הפורנו, פותח את המקרר ומכין את הפיצה ששמרת למחר
שאתה גם משינה ממש ארוכה ואין לך משהו קר לשתות במקרר אז אתה שותה חלב בלב ברירה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement