| KrazyDJs |
חרא :
שאכלת ב 3 בלילה פיצה -פיתה ששילמת עליה 20 שקל
בפיצריה היחידה שהייתה פתוחה בשעה הזאת
וששעה אח"כ חזרת הביתה לגלות שיש לך עוד 2 משולשי פיצה...ואכלת גם אותם בסופו של דבר
..................
ושיום אחרי אצל סבא וסבתא שלך בארוחת ערב אתה הולך לחרבן ל 20 דקות ומפסיד את כל האוכל
:wtf: |
|
|