|
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Dj Black |
רגעים חרא:
לקבל מכה בזרת של הרגל
:whip: :whip: :whip:
הקרני אור בפנים על הבוקר
אני יכול להשתגע מכאלה דברים
:mad: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חרא:
*כשאתה ישן לך בכיף, ופתאום - טלפון!!!! ב-8 בבוקר!!!!
אתה קם, עונה - טעות במספר!!!!
ואז אתה חוזר לישון, ואחרי 10 דקות - טלפון!!!!
ואז זה לאמא שלך או משהו, ואז לא מספיק שקמת עכשיו משינה, אתה גם צריך לצעוק לאמא שלך שהיא צריכה לענות........
ואז אתה חוזר לישון - ואחרי 5 דקות השעון המעורר מתחיל לצלצל ואתה צריך לקום............
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
*כשאתה מקבל מכה, והכאב מגיע בעיכוב, ונמשך איזה חצי שעה...... |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
הכל חרא
:(
הרוב לפחות |
ראסמי |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חרא:
*כשאתה ישן לך בכיף, ופתאום - טלפון!!!! ב-8 בבוקר!!!!
אתה קם, עונה - טעות במספר!!!!
ואז אתה חוזר לישון, ואחרי 10 דקות - טלפון!!!!
ואז זה לאמא שלך או משהו, ואז לא מספיק שקמת עכשיו משינה, אתה גם צריך לצעוק לאמא שלך שהיא צריכה לענות........
ואז אתה חוזר לישון - ואחרי 5 דקות השעון המעורר מתחיל לצלצל ואתה צריך לקום............
:whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
*כשאתה מקבל מכה, והכאב מגיע בעיכוב, ונמשך איזה חצי שעה...... |
פאקקקק, זה כ"כ נכוןןןן
;)
:חרא
כשאתה ישן לך ואז יש איזה כלב ברחוב שנובח בלי הפסקה
ואתה אומר לעצמך, הוא לא יעיר אותי
אתה מתהפך לצד השני ומנסה לישון
אבל בכל זאת אתה שומע את הבן זונה נובח
ואז אתה נכנע לכלב מזדיין
:whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by TTman
:חרא
כשאתה ישן לך ואז יש איזה כלב ברחוב שנובח בלי הפסקה
ואתה אומר לעצמך, הוא לא יעיר אותי
אתה מתהפך לצד השני ומנסה לישון
אבל בכל זאת אתה שומע את הבן זונה נובח
ואז אתה נכנע לכלב מזדיין
|
שיש חתולה מיוחמת בחוץ והיא בוכה זה יותר מעצבן
או שיש יתושה בת שרמוטה שלא יורדת ממך כל הלילה.. וגם שאתה חושב שהרגת אותה
למחרת בבוקר אתה מגלה שיש עלייך 100 עקיצות..
שזה מוביל לעוד משהו חרא.. עקיצה..באוזן..בתבור..באחת האצבעות.. וואי וואי איזה דבר מעצבן!!!!!!!!!!!!! |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
לזיין את חבר שלי 11-2 במשחקים בדמקה
|
נו טוב, אולי אני סתם מחפש את השטויות האלה, אבלז ה הצחיק אותי רצח :)
חרא:
לבעוט בחפץ דומם... אחרי שהוא מכאיב לך, אין לך איך להחזיר לו!!!! |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by oDrori
עוד יותר חרא:
סרטן.
ממש רע:
שואה. |
נסחףףףףףףףףףףףףףף |
|
|
| oDrori |
| quote: | Originally posted by TTman
נסחףףףףףףףףףףףףףף |
יש בזה משהו... ערכתי :) |
|
|
| Origin |
טוב...
הסיגריה שאחרי
להשתכר במסיבה טובה אם מוזיקה שאתה אוהב..
רע...
בידיוק נגמרת לך החפיסה ביום שישי אחרי הצהריים..ואין איפה ליקנות
להקיא את הנשמה אחרי ששתית יותר מי די |
|
|
| yaman |
עוד חרא
שאתה בולע זבוב
שחבר שלך מסדר לך אחת מגעילה משהו פחד
שאתה מדליק סיגריה הפוך
שאתה משחק סנוקר ואחר כך אין לך כסף לשלם
סבבה:
שאתה מזיין את החבר שלך בסנוקר
שאתה מעשן סיגרית ניצחון
שאתה מעשן ומחרבן (תנסו את זה)
שאתה בים ורגוע |
|
|
| Dj Black |
בחיים לא לעשן ולחרבן
זה אח"כ הופך להרגל ואז כל פעם שאתה מדליק סיגריה אתה מת להוריד גושים
:nervous: |
|
|
| Origin |
בידיוק !!! בחיים לא לעשן ולחרבן....
עכשיו כל פעם אני מעשן אני מרגיש צורך לבקר בשירותים !! |
|
|
|
|