return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 3)
View this Thread in Original format
yahel222
quote:
Originally posted by markfeldman
ואללה ? אתה מכיר את עומר הקת"ח ?


כן הוא השתחרר לפני חצי שנה בערך.....
מאיפה אתה מכיר?
markfeldman
quote:
כן הוא השתחרר לפני חצי שנה בערך.....
מאיפה אתה מכיר?.


הוא עשה השלמה עם חבר שלי.
Flotser
הכל חרא
:(
הרוב לפחות
taltul
quote:
Originally posted by Flotser
הכל חרא
:(
הרוב לפחות

אחי צא מזה..אתה כזה פסימי חבל לך על הזמן!!!!!:)
אתה מזכיר לי את עצמי בתקופת המשבר שהיתה לי לפני שנה בערך ושחשבתי שזה לא יגמר טוב....

טוב תורי חבר'ס!:)
חרא:
(השמך הסיפור על הזקפת בוקר)
כשאתה קם בבוקר והולך לאכול את ארוחת הבוקר ומנסה עם היד להרתיע את הזקפה כדי שאחותך קטנה או אמא לא יראו אותה.
כשאתה משקיע בלרשום עודעות "איכותיות" בפורום ואז למחרת אומרים לך שהכל נמחק.
כשיש לך שילשול ואתה לא יודע ממה.
כשאתה נוסע לאיזה מקום מרוחוק בישביל איזו שטות שאמא שלך ביקשה שתעשה בישבילה ואז המקום כבר סגור ותה נאלץ לנסוע עוד הפעם ביום למחרת.
כשאיזו ידידת עבר שלא ראית 1000 שנים פתאום מתקשרת אליך ואומרת שהיא באה אליך עוד 2 דקות ולך יש תוכניות אחרות לערב.
כשאתה הולך לישון בלי להשתין לפני זה ואז לילה שלם אתה לא יכול להירדם בגלל השתינה המעצבנת.

טוב:
זה כשאתה קם בבוקר ורץ לשירותים כדי להוריד את אותה שתינה שעיצבנה אותך כל הלילה.
יום האחרון של הלימודים.
לראות את אמרין לייב!
69.
מחשב.
סטוץ מטורף.
קשר פתוח.
לגור לבד עם חברים.
:)תמרים (מכור עליהם:))...אחת הסטיות שלי
לשמוע מוזיקה איכותית ההאהובה עלייך שגורמת לך להרגיש צמרמורות בכל גופך!
YoraY
וואלה טלטול...

בדיוק באתי להגיד את זה ואתה אמרת את זה לפני



בן אדם תמשקיע בפוסטים משו רע!!!:>
המשך קח - אני משתדל לקרוא הכל.....
:toocool:
taltul
quote:
Originally posted by YoraY
וואלה טלטול...

בדיוק באתי להגיד את זה ואתה אמרת את זה לפני



בן אדם תמשקיע בפוסטים משו רע!!!:>
המשך קח - אני משתדל לקרוא הכל.....
:toocool:

:)
תודה אחי תודה...

אחי אתה עוד לא דיברתי איתך סתם ככה ברחוב....
אני מדבר ללא הפסקה...זה כמו אוויר לנשמה חאי...:)

בואנה נראה לי היתי צריך ללכת ללמוד תקשורת או משהו כזה....
TTman
:חרא

.שילשולים לפני דברים מלחיצים

למרות שהמצאת את המשפט
"המיכשול הגבוה ביותר בדרך לאושר, הוא הציפיה לאושר גדול מידיי"
.אתה תמיד מצפה למשהו, ואז אתה מתאכזב

.שיוצא הפצע הכי גדול שיצא לך אי פעם בפנים דווקא יום לפני אירוע חשוב

.כשאתה נכנס לאוטו, מתחיל לנסוע, ואז אתה נזכר ששכחת את המשקפי שמש

.נשאר שבוע לגיוס


:טוב

!!!!!!!!!!!!!!!!! החברה

.תיקיות המוזיקה במחשב

.עוד שלושה ימים נוסעים לצפון

.המערכת באוטו

זהו בנתיים
יש עוד מלא, פשוט המוח לא חושב
taltul
quote:
!!!!!!!!!!!!!!!!! החברה

חשוב שתציין מה בדיוק?
חברה או חבר'ה?:cool:
quote:
יש עוד מלא, פשוט המוח לא חושב

נו ברווווווור.איך הוא יעבוד לך אחרי הפיצוצים שקיבל מארמין:)
TTman
בואנה אתה סטלן אש, הא


אם הייתי רוצה להגיד חבר'ה, אז הייתי כותב חבר'ה


לא רק ארמין

גם עכשיו הוא מקבל פיצוצים מהדיסק המדהים הזה

VA-Positive_Ways_Vol_3-Mixed_by_Ronski_Speed-CD-2004-MiM

:D
taltul
quote:
Originally posted by TTman
לא רק ארמין

גם עכשיו הוא מקבל פיצוצים מהדיסק המדהים הזה

VA-Positive_Ways_Vol_3-Mixed_by_Ronski_Speed-CD-2004-MiM

:D

:).+וואי נראה לי הגיע זמן להתקין את דיסי

TTman
quote:
Originally posted by taltul
:).+וואי נראה לי הגיע זמן להתקין את דיסי


חחחחח, תתקין

אבל זה לא משם
:D
Vortex_SA
חחח הזכרתם לי סיפור מצחיק :)
אנחנו מעשנים על איזה שלוש נרגילות... עכשיו חבר שלי כזה הדליק גחל ושם על הראש, הוא ככה איזה דקה מעשן ואז הוא עושה לנו, בונא לא יוצא עשן, מה נסגר... קיצר, כל אחד מציע מחוכמתו, אני מנסה לעשן מהנרגילה שלו, קיצר אני אומר, שים עוד מים... הלך שם עוד מים, שני בא אומר, לא מה פתאום זה המון, תרוקן קצן... קיצר רוקן, לא עזר, טוב, בטח הטבק נכנס לחורים של הנייר כסף והוא חוסם את האויר, קיצר הוא מוריד את הגחל מנער את הראש, מחזיר, לא עובד... טוב, קיצר אני אומר, החורים בטח לא מספיק גדולים, תביא את הראש וקיסם... קיצר הביא את הראש... אין חורים........

וגם פעם הדלקתי גחל כששמתי נייר כסף עם חורים בלי טבק :) וחבר אחד שלי הדליק בלי מים והתפלא למה אין משיכה :) קיצר... שיייייכככווווווניייייייםםםם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 
Privacy Statement