|
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| yaman |
| ואללה אח שלי לא בדיוק הבנתי מה כתבת |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
באמת מזל...
מכיר את התחושה שלפני שאתה מתעורר עם הקרי בתחתונים?
אתה בתוך חלום בן זונה מוקף כוסיות מה כוסיות אבל במקום לחקור להם את מנהרת האהבה שלהם אתה מלקק להם את המרפקים.....
ואופ!
קרי המניאק קפץ לביקור |
זה לא קשור למה שאתה רואה
זה סתם סרט עד שזה ניגמר ברע...
פעם היה לי חלום שאני סתם בווינאמפ ופתאום זה בא באמצע החיים |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
ואללה אח שלי לא בדיוק הבנתי מה כתבת |
פסדר עזוב זה כדורסל
לא קשור אליך
:) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
פעם היה לי חלום שאני סתם בווינאמפ ופתאום זה בא באמצע החיים |
אפרופו חלומות
היה לי פעם חלום שאני מדבר עם אלוקים באי סי קיו |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
אפרופו חלומות
היה לי פעם חלום שאני מדבר עם אלוקים באי סי קיו |
ממש כמו יעקב |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
ממש כמו יעקב |
אולי גם לי יהיו 12 בנים ואני יהיה רועה צאן
רק שבחלום הוא אמר לי "כן..." |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by yaman
אולי גם לי יהיו 12 בנים ואני יהיה רועה צאן
רק שבחלום הוא אמר לי "כן..." |
חחח אתה אקסטרה שרוט עכשיו |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by warpedd_
לגלות שבת כוסית היא בעצם בן
|
תגיד לי שסתם המצאת את זה :nervous: |
|
|
| MasterP |
אגב חן בנוגע למה ששאלת:
אז כן ממש אהבתי את הרוץ
סוף הדרך של מועדון, אמנם הסלקציה אכזרית במיוחד:
בערך ב-12 וחצי סוגרים כניסה לבנים
וב-1 סוגרים כניסה לבנות!!!!!!!!!!!!
מעבר לזה צריך את האמא של הקומבינות להכנס.
אבל מועדון סוף, מוזיקה סבבה יש 3 רחבות נראה לי.
שתיה עולה אבל לנו הייתה קומבינה
יש שמה ימממממבבה כוסיות, לא ראיתי דבר כזה באף מועדון
והם זורמות סבבה.
עם קצת הרבה אלכוהול - מומלץ ביותר
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MasterP
אגב חן בנוגע למה ששאלת:
אז כן ממש אהבתי את הרוץ
סוף הדרך של מועדון, אמנם הסלקציה אכזרית במיוחד:
בערך ב-12 וחצי סוגרים כניסה לבנים
וב-1 סוגרים כניסה לבנות!!!!!!!!!!!!
מעבר לזה צריך את האמא של הקומבינות להכנס.
אבל מועדון סוף, מוזיקה סבבה יש 3 רחבות נראה לי.
שתיה עולה אבל לנו הייתה קומבינה
יש שמה ימממממבבה כוסיות, לא ראיתי דבר כזה באף מועדון
והם זורמות סבבה.
עם קצת הרבה אלכוהול - מומלץ ביותר
:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: |
אלא אם כן פתחו עוד איזה חדר מאז שזה היה הלכת...
אז זה מקום די קטן אני חייב לציין
שם מקפידים על סלקציה של 84 כמו בצוף נכון? |
|
|
| DjChook |
אבל ממתי יש סלקציה במסיבות סיום קורס
מה גם שאנחנו קורס תכנות זה בערך הכי אשכנזים שתוכל למצוא :) |
|
|
| MasterP |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אלא אם כן פתחו עוד איזה חדר מאז שזה היה הלכת...
אז זה מקום די קטן אני חייב לציין
שם מקפידים על סלקציה של 84 כמו בצוף נכון? |
פעם ראשונה שאני שם אז אין לי מושג,
אבל מקום יחסית גדול, לא רחוק מהגודל של החממה
סלקציה נאצית של אשכנזים טהורים ו-84
| quote: | Originally posted by DjChook
אבל ממתי יש סלקציה במסיבות סיום קורס
מה גם שאנחנו קורס תכנות זה בערך הכי אשכנזים שתוכל למצוא :) |
המסיבה שלנו הייתה יום שישי בגלל זה היה סלקציה
פשוט לא הסתדר לנו יום אחר... |
|
|
|
|