return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 13)
View this Thread in Original format
yaman
ואללה אח שלי לא בדיוק הבנתי מה כתבת
Viber
quote:
Originally posted by yaman
באמת מזל...

מכיר את התחושה שלפני שאתה מתעורר עם הקרי בתחתונים?

אתה בתוך חלום בן זונה מוקף כוסיות מה כוסיות אבל במקום לחקור להם את מנהרת האהבה שלהם אתה מלקק להם את המרפקים.....

ואופ!

קרי המניאק קפץ לביקור


זה לא קשור למה שאתה רואה
זה סתם סרט עד שזה ניגמר ברע...
פעם היה לי חלום שאני סתם בווינאמפ ופתאום זה בא באמצע החיים
Viber
quote:
Originally posted by yaman
ואללה אח שלי לא בדיוק הבנתי מה כתבת


פסדר עזוב זה כדורסל
לא קשור אליך
:)
yaman
quote:
Originally posted by Viber
פעם היה לי חלום שאני סתם בווינאמפ ופתאום זה בא באמצע החיים


אפרופו חלומות

היה לי פעם חלום שאני מדבר עם אלוקים באי סי קיו
Viber
quote:
Originally posted by yaman
אפרופו חלומות

היה לי פעם חלום שאני מדבר עם אלוקים באי סי קיו


ממש כמו יעקב
yaman
quote:
Originally posted by Viber
ממש כמו יעקב


אולי גם לי יהיו 12 בנים ואני יהיה רועה צאן

רק שבחלום הוא אמר לי "כן..."
Viber
quote:
Originally posted by yaman
אולי גם לי יהיו 12 בנים ואני יהיה רועה צאן

רק שבחלום הוא אמר לי "כן..."


חחח אתה אקסטרה שרוט עכשיו
Segev
quote:
Originally posted by warpedd_
לגלות שבת כוסית היא בעצם בן



תגיד לי שסתם המצאת את זה :nervous:
MasterP
אגב חן בנוגע למה ששאלת:
אז כן ממש אהבתי את הרוץ
סוף הדרך של מועדון, אמנם הסלקציה אכזרית במיוחד:
בערך ב-12 וחצי סוגרים כניסה לבנים
וב-1 סוגרים כניסה לבנות!!!!!!!!!!!!

מעבר לזה צריך את האמא של הקומבינות להכנס.
אבל מועדון סוף, מוזיקה סבבה יש 3 רחבות נראה לי.
שתיה עולה אבל לנו הייתה קומבינה
יש שמה ימממממבבה כוסיות, לא ראיתי דבר כזה באף מועדון
והם זורמות סבבה.

עם קצת הרבה אלכוהול - מומלץ ביותר

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MasterP
אגב חן בנוגע למה ששאלת:
אז כן ממש אהבתי את הרוץ
סוף הדרך של מועדון, אמנם הסלקציה אכזרית במיוחד:
בערך ב-12 וחצי סוגרים כניסה לבנים
וב-1 סוגרים כניסה לבנות!!!!!!!!!!!!

מעבר לזה צריך את האמא של הקומבינות להכנס.
אבל מועדון סוף, מוזיקה סבבה יש 3 רחבות נראה לי.
שתיה עולה אבל לנו הייתה קומבינה
יש שמה ימממממבבה כוסיות, לא ראיתי דבר כזה באף מועדון
והם זורמות סבבה.

עם קצת הרבה אלכוהול - מומלץ ביותר

:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


אלא אם כן פתחו עוד איזה חדר מאז שזה היה הלכת...
אז זה מקום די קטן אני חייב לציין
שם מקפידים על סלקציה של 84 כמו בצוף נכון?

DjChook
אבל ממתי יש סלקציה במסיבות סיום קורס

מה גם שאנחנו קורס תכנות זה בערך הכי אשכנזים שתוכל למצוא :)
MasterP
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אלא אם כן פתחו עוד איזה חדר מאז שזה היה הלכת...
אז זה מקום די קטן אני חייב לציין
שם מקפידים על סלקציה של 84 כמו בצוף נכון?


פעם ראשונה שאני שם אז אין לי מושג,
אבל מקום יחסית גדול, לא רחוק מהגודל של החממה
סלקציה נאצית של אשכנזים טהורים ו-84

quote:
Originally posted by DjChook
אבל ממתי יש סלקציה במסיבות סיום קורס

מה גם שאנחנו קורס תכנות זה בערך הכי אשכנזים שתוכל למצוא :)


המסיבה שלנו הייתה יום שישי בגלל זה היה סלקציה
פשוט לא הסתדר לנו יום אחר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 
Privacy Statement