|
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by TTman
פייייייייי
אפילו שערות בביצים לא גדלו לך
:D
סתם סתם
תהנה ילד |
גדלו בכיתה ו' עוד..
אל תדאג לי חביבי... |
|
|
| Dj Black |
אני גם השנה מסיים כתה ט
אתה לא לבד :tongue2 |
|
|
| Viber |
כיתה ט" זה הכיתה הכי כיפית ושכונה שיש
אל תקשיבו לאף אחד,לא משנה כמה אם אתה לא מצליח עד לתיכון...:toothless |
|
|
| yaman |
| סבבה כיתה ט' אין בגרויות אין כלום |
|
|
| YuVaL |
תנצלו את כיתה ט'
הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות
:)
רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית
אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות!
:) |
|
|
| Vortex_SA |
אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן? :)
מתי רואים אותך דבר איתי באיציק... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
אה יובל איזה זכרונות אה יא זקן? :)
מתי רואים אותך דבר איתי באיציק... |
שמע אחשלי, הגב הורג אותי כבר, המקל הליכה גבר לא עוזר, את השיניים הטוטבות איבדתי.... החיים קשים האשה כבר לא נותנת!!)#!)@
;)
וואלה אחי אני מקווה לקפוץ בקרוב מאוד מאוד, אבל אתה חולריע לא רוצה לשלוח לי את הדברים שך באיציק ואחרי זה עוד ממציא לי תרוצים שהמחשב נופל
!()#@$!@)#!)#
ברררר חכה נגיע לאלטמן אתה לא מקבל אלכוהול... :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by YuVaL
תנצלו את כיתה ט'
הכי שכונה שיש!!!, איי איזה זכרונות
:)
רק תשקיעו במתמטיקה ואנגלית
אלה המקציעות היחידים שצריך להשקיע בהם ולעשות מאמץ לפחות מינימלי כדי להכנס ל5 יחידות!
:) |
אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט
מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!! |
חחחחחחח |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אההה שכחתי.... אתה כבר 10 שנים בתיכון... אז אתה מבין במה צריך להשקיע ויש לך הרבה זכרונות מכיתה ט
מוזר... הילדים של היום שחושבים שהם נוער!! |
לא אבל עברתי את כיתה ט' כדי לדעת במה צריך להשקיע
אידיוט |
|
|
| Rising |
וואי אתם יודעים מה מעצבן?????$!!@!#$
שיש בחטיפים תמתנה ה"פצץ" המעפן הזה של דרגון בול זי או בקיצור מה שקראו לזה פעם פוגים...
בואנה בנאדם אוכל לו בסבבה וכל פעם נתקל בפוג המזדיין הזה..
:whip: |
|
|
| Sm0keMachine |
וואי איך פיספסתי את הט'רד הזה..?? :)
טוב הנה כמה דברים שאני חשבתי עליהם..
רגעים חרא:
1. כשנשפכת עלייך הבירה במועדון אחרי שמישהו נדחף עליך.. (זה פשוט קורה לי יותר מידי פעמים)
2. כשמישהו שורף אותך או שאתה שורף את עצמך עם סיגריה במועדון;)
3. שהמפקד שלך בישיבה ואתה לא יודע אם לחתוך הביתה :)
4. כשאתה מפספס את האוטובוס במאית שניה (גם קורה לי יותר מידי פעמים)
5. שאתה לא עובר את הסלקציה של המכוניות בחממה
6. שאתה ממשש מישהי ומרגיש שיערות..בעע
7. כשטוחנים אותך בשמירה
רגעים טובים:
1. הרגע בו אתה רואה את השומר שבא להחליף אותך
2. כשאתה קם ביום שבת בשעה 5 אחה"צ אחרי יום שישי מטורף רבוי באלכוהול ואתה לא זוכר כלום אבל יודע שהיה בןןןןןןןן-זונה... :D |
|
|
|
|