|
רגעים חרא \ רגעים סבבה (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| איך הרוץ באמת, אנחנו רוצים לעשות שם את המסיבצ סיום קורס |
|
|
| warpedd_ |
חחח הקטע עם הנייר טואלט הרג אותי
קרה לי מלא פעמים
אבל יש רגע עוד יותר טוב
שהנייר או הפלאפון נופלים ואיך שהם כמעט מגיעים למיים הם מחליקים על הקרש ונופלים לך ליד!
!!!:crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
אהההה... נפלאות הצוף! |
לא יודע אם מדובר על אותו באקט
אבל גם בפלג ראיתי מסתובב כזאת קופסה שעולה 50 שקל בעקרון שיש בה וודקה רד בול....
אפילו שתיתי די הרבה מהאלה שמסתובבים עם זה... ככה תופסים ראש שם :D |
|
|
| black mammmba |
רגעים חרא.
אם הייתה בעבודה או בלימודים כל היום.
ולא נכנסת לשירותים באותו מקום
ככל שתתקדם יותר לכיון הבית שלך הרצון להשתין יגבר
אם אתה מגיע הביתה ואתה צריך להחליף בגדים ב 5 דקות
ואז יש לך לדפוק חירבון.
אז אתה מנסע לדפוק אותו כמה שיותר מהר.
אחרי זה מסריח יותר
וגם כואב התחת:eek:
לאכול מנת שוארמה בפיתה (כי אזלו הלפאות.
כאשר ששים לך המון חומוס בפיתה ואז היא מתפוררת על המכנסים החדשים שלכם.
רגעים סבבה.
לשתות המון ראד בול עם וודקה
לצחוק על חברים שלי שהם משתכרים מ2 שוטים כבר.
לאכול מנת שוארמה בלאפה. כאשר הלפאה והחומוס חמים עם הבשר החם והכרוב
חוויה קולינרית:tongue2
אלי |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by black mammmba
לאכול מנת שוארמה בפיתה (כי אזלו הלפאות.
כאשר ששים לך המון חומוס בפיתה ואז היא מתפוררת על המכנסים החדשים שלכם.
|
כמה פעמים קרה לי ינעל העולם
חצי נחמה: בסוף שותים קולה קרה מוות ככה בכיף עם סיגריה מלברו ביד |
|
|
| warpedd_ |
רגעים חרא:
קרי לילה-- במיוחד בטירונות
:confused:
לגלות שבת כוסית היא בעצם בן
רגעים סבבה
לפתוח רדיו ולשמוע שיר שאתה אוהב |
|
|
| KrazyDJs |
רגע חרא :
לעשות תחרות עם ידידה שלך מי זורק את הפלאפון יותר רחוק, ולגלות ששלך הגיע יותר רחוק אבל נשבר הפאנל
רגע מצחיק :
ללכת על נעלי עקב שקטנות עליך ולהרגיש כאילו אתה הולך על ביצים
עוד רגע חרא :
ששמים דלתות חדשות בכל הבית ו3 ימים ברצף צריך לקום ב 10 בבוקר.
שוב רגע חרא :
בגלל שהדלתות חדשות,ואחת מהן לא מסתדרת טוב
אתה עלול להתקע בחדר מחשב...
[ כן, קרה לי, למזלי היה מישהו בביץ ] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by warpedd_
רגעים חרא:
קרי לילה-- במיוחד בטירונות
:confused:
|
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה יצור אתה תומר ;)
לא להביא ביד בטירונות כבוד :D |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by warpedd_ קרי לילה-- במיוחד
בטירונות
|
אתה לא בן 19?
רגע חרא:
להכנס בפינות של הקירות עם הזרת של הרגל |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by warpedd_
רגעים חרא:
קרי לילה-- במיוחד בטירונות |
וואלה אחי איך פחדתי שזה יקרה לי בטיול שנתי המזוין הזה השנה ...
באיזה שק שינה מזדיין
פשוט אסון,הידנברג כלב ליד זה
מזל גדול לא קרה כלום
:) |
|
|
| yaman |
| quote: | Originally posted by Viber
וואלה אחי איך פחדתי שזה יקרה לי בטיול שנתי המזוין הזה השנה ...
באיזה שק שינה מזדיין
פשוט אסון,הידנברג כלב ליד זה
מזל גדול לא קרה כלום
:) |
באמת מזל...
מכיר את התחושה שלפני שאתה מתעורר עם הקרי בתחתונים?
אתה בתוך חלום בן זונה מוקף כוסיות מה כוסיות אבל במקום לחקור להם את מנהרת האהבה שלהם אתה מלקק להם את המרפקים.....
ואופ!
קרי המניאק קפץ לביקור |
|
|
| Viber |
חרא
לגבי העונה האחרונה שהייתה
לקחת גביע יורופליג ולהבין שזה כלב לעומת היול"ב
לקחת גביע יול"ב ואז שאיזה טמבל כמו פיני גרשון מפיל לך על הראש שהגביע שווה זין ליד היורוליג
לקחת גביע יורוליג אבל עדיין לדעת שהמחליפים של הקבוצה האחרונה באן.בי.איי ורוב קבוצות הטופ16 במכללות מזיינות את הקבוצה שלך בקלות.
:whip: |
|
|
|
|