|
Voetbal.........discussie!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Bellie |
Ik weet nog niet wat de winnaar krijgt ofzo...Maar laten we met zn allen een poule starten.Raad de uitslag en win.....(tja daar komen we wel weer op terug)
Ik zeg iig dat het 0-2 wordt.
0-1 Overmars
0-2 van Nistelrooy
GREETZ!! |
|
|
| Blik |
0-3, 2 x van Nistelrooij en 1 keer Zenden
en de winnaar mag een nummer requesten aan glanis, hebben Bellie en ik net besloten op IRC :) |
|
|
| Optimus Trance |
1-2 wordt t
1-0 Keane, een van de 2, maak nie uit welke:D:D:D
1-1 Kluivert
1-2 Van Nistelrooy |
|
|
| !_PeTrUs_! |
IRELAND - NEDERLAND 1 - 3
- KLUIVERT 0 - 1
- IRELAND 1 - 1
- KLUIVERT 1 - 2
- V. NISTELROOY 1 - 3
|
|
|
| Henkie_henk |
nou aangezien ik nix van voetbal weet..
Kluivert 1-0
V nistelrooy 2-0
Ierlandse homo 2-1 |
|
|
| Little Theseus |
Nederland Ierland 38-0
Doelpunt 1t/m 12: Kluivert,
Doelpunt 13,14&15: Jaap Stam,
Doelpunt 16t/m 26: Van Nistelrooy,
Doelpunt 27+28: Waterreus,
Doelpunt 29,30&31: Van der Sar,
Doelpunt 31t/m38: Overmars.
...
...
en zeg niet dat het onmogelijk is!!!!!,
dit is een serieuze poole, ik probeer serieus mee te doen. |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Nederland Ierland 38-0
Doelpunt 1t/m 12: Kluivert,
Doelpunt 13,14&15: Jaap Stam,
Doelpunt 16t/m 26: Van Nistelrooy,
Doelpunt 27+28: Waterreus,
Doelpunt 29,30&31: Van der Sar,
Doelpunt 31t/m38: Overmars.
...
...
en zeg niet dat het onmogelijk is!!!!!,
dit is een serieuze poole, ik probeer serieus mee te doen. |
Hou je der wel rekening mee dat ierland ook een team heeft opgesteld? |
|
|
| Kartikeya |
NEDERLAND VS IERLAND 4-0
uhm dus eigenlijk 0-4 want nederland speelt uit...:)
tja 1-0 kluivert
2-0 van nistelrooij
3-0 kluivert
4-0 kluivert
deze stand genomen omdat er niet echt veel meer overblijft :)
Laterz,
K A R T |
|
|
| raoel |
Het maakt mij nog allemaal niet zoveel uit als ze maar winnen.
Ik denk dat de uitslag 1-3 zal zijn.
Scoreverloop:
0-1 Van Nistelrooij
1-1 R Keane (met de R van waarschijnlijk roy maar robbie is ook mogelijk)
1-2 Kluivert
1-3 Van Nistelrooij
Maar ik zeg al, als ze maar winnen. Hoe maakt me niet uit. Al is het in de laatste minuut door een versierde penalty van Van Der Sar die met een corner mee naar voren gaat. *dream on* |
|
|
| TranceFool |
| Mensen, het wordt gewoon 0-1. Kluivert scoort in de 69ste min. :D:D |
|
|
| Miss Proximus |
Nee jonges, het wordt gewoon 2-0 (jaja, voor Ierland dus)
ik weet niet wie er gaan scoren, maar het zijn iig billenmaatjes van die Ierse Homo van Henkie :D |
|
|
| rellivisit |
1-3
0-1 Kluivert
0-2 Van The Man
1-2 Robbie Keane
1-3 Kluivert
Sorry Raoel, maar ja, je bent een kenner of je bent er geen he. :toothless :toothless |
|
|
|
|