|
Tiesto & Skazi at 25/5 'Ganai Hataroucha' Tel-AVIV.
|
View this Thread in Original format
| ngl |
ערב שבועות מסיבה בגני התערוכה
בניצחום של טיאסטו וסקאזי ועוד רבים ..
הכניסה מגיל 21 + בהצגת תעודה.
מכירה מוקדת 125 שקלים.
מקווה להיות שם
:D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תודה!
של מי ההפקה בבקשה?
אני מאמין שאני יגיע!
:disbelief |
|
|
| YuVaL |
אוףףףףףףףף כוס עמק אני כבר חשבתי שזה לנוער!!!!!!!!
למהההההה אלוהים למהההההה!@#(!@#(
:(:( |
|
|
| yaman |
יא רבנן!!!!!
עוד פעם 22??????????????? |
|
|
| Shahar |
| יש לטייסטו עוד מסיבות פה בשבועות לא? |
|
|
| Segev |
| עם אני קונה מוקדמת לא עושים לי בעיות בכניסה? |
|
|
| ngl |
| quote: | Originally posted by Segev
עם אני קונה מוקדמת לא עושים לי בעיות בכניסה? |
03-5441685
תברר |
|
|
| m0sh |
תקשיבו ותקשיבו טוב
ושלא יזיינו לכם את השכל
אתם אפילו יכולים לשאול אותם במכירה המוקדמת אם יש סלקציה אחרי שקונים את הכרטיסים
אבל אני אומר לכם עכשיו
תארגו שמישהו בן 21 יקנה לכם כרטיסים ותכנסו בלי בעיה...אין סלקציה אחרי שקנית כרטיס
וכבר לרייב של 20 ומשהו פלוס חברים שלי הלכו (אני בסוף ביטלתי)
וגם חבר שלי ביום העצמאות היה באפטר פרטי בדולפינריום שזה גם היה איזה 21 פלוס
אז ככה שאם אתם רוצים ללכת אתם יכולים...
זה גם כזה בולשיט למה ארמין היה 24 פלוס וברוייטמן נכנס לשם והוא בן 19 עוד מעט |
|
|
| Flotser |
מי עוד אמור לנגן שמה ?
למה הביאו את סקאזי??
לא רק שהוא לא קשור לטיאסטו, אלא שהוא רק יגרום לאנשים לסבול חצי ערב
:nervous: |
|
|
| RoMNeT |
מקווה שיכניסו אותי :)
אגב תגידו אם אני בא עם תעודת סטודנט יכולים להחשיב ככה שאני בן לפחות 21?
וFlotser
מה קרה לך? סקאזיי הוא מלך אבל טיאסטו הוא אלוהים :) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
מממ...באתר לא כתוב גילאים!
http://www.layla.co.il/Thirst/?jump=1
אם זה הייניקן סאנדאנס זה אמור להיות 18+ אמור להיות.
אני אתקשר מחר אליהם ואשאל אני יגיד להם שאני בן 18 וחצי ונראה מה הם יגידו.
למה אירועים שלהם זה ל
18+
אז לא מבין למה הפעם זה ל21+ ואם כן אז חבל בשבילם!
נ.ב.
ראיתי בהזמנה של נקסט שרשום
22+
שזאת אומרת שהם ירדו בשנה.
;) |
|
|
| Shahar |
| חוץ מהמסיבה הזאת תהיה איזה מסיבה לנוער שהוא יתקלט בה??. |
|
|
|
|