return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Svenska ting (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glorie
E inte blixtlåset svenskt? Tro det iaf.

Dynamit määäh :)
Ravesquad
kullagret
AC.
musen!
SteveTranz4ever
Typiskt svenska saker.... ja att supa sig dyngrak så fort man får ett bra skäl.... kanske därför Halloween kommer mer och mer... :tongue2

Skiftnykeln är väl annars en svensk uppfinning

Smörgåsbord :gsmile:
Glorie
quote:
Originally posted by AC.
musen!


hahhaha, va sa du? :) Menar du datormusen? e det sant? :)
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
E inte blixtlåset svenskt? Tro det iaf.


iaf om man får tro min post från förra året :stongue:
Jre
Lunarstorm <- Save AS

eeeh Ironi :)

/ Jre
Glorie
Oj Reveal, sorry... läste för fort :o

Bostadsbidrag måste väl va en svensk uppfinning me eller? :)
Vansinnigt att d ska va så höga hyror att ingen vanlig dödlig klarar av att betala.. :rolleyes: å man måste införa bostadsbidrag... det e ju som att sparka sig själv i baken :)

H&M e svenskt..me
mindshooter
Regn och kyla
AC.
quote:
Originally posted by Glorie
H&M e svenskt..me


Vi kan nog radda upp en heldel företag som är svenskägda iaf var en gång i tiden då det allt oftare förekommer att svenska företag köps upp av utlandet detta pga av det HEMSKA JÄVLA ÄCKLIGA SOSSESAMHÄLLET VI LEVER I! GAAAAH!!!!!!

Glorie
Ac, AAA, good point.. ja läste en heeemskt lång lista på alla företag som lämnat landet :(

VF ska man göra?

Förstår att Rausing & Co. lämnade Sverige efter Palmes uttalande om att de var grobianhannar Fin vokabulär hade han iaf, den gamle :D
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Regn och kyla
Ne he du... regn är faktiskt uppfunnet av Engelsmännen :gsmile:


Ishotellet är en annan mojj
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement