|
Svenska ting (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |
E inte blixtlåset svenskt? Tro det iaf.
Dynamit määäh :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Typiskt svenska saker.... ja att supa sig dyngrak så fort man får ett bra skäl.... kanske därför Halloween kommer mer och mer... :tongue2
Skiftnykeln är väl annars en svensk uppfinning
Smörgåsbord :gsmile: |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by AC.
musen! |
hahhaha, va sa du? :) Menar du datormusen? e det sant? :) |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
E inte blixtlåset svenskt? Tro det iaf.
|
iaf om man får tro min post från förra året :stongue: |
|
|
| Glorie |
Oj Reveal, sorry... läste för fort :o
Bostadsbidrag måste väl va en svensk uppfinning me eller? :)
Vansinnigt att d ska va så höga hyror att ingen vanlig dödlig klarar av att betala.. :rolleyes: å man måste införa bostadsbidrag... det e ju som att sparka sig själv i baken :)
H&M e svenskt..me |
|
|
| mindshooter |
| Regn och kyla |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by Glorie
H&M e svenskt..me |
Vi kan nog radda upp en heldel företag som är svenskägda iaf var en gång i tiden då det allt oftare förekommer att svenska företag köps upp av utlandet detta pga av det HEMSKA JÄVLA ÄCKLIGA SOSSESAMHÄLLET VI LEVER I! GAAAAH!!!!!! |
|
|
| Glorie |
Ac, AAA, good point.. ja läste en heeemskt lång lista på alla företag som lämnat landet :(
VF ska man göra?
Förstår att Rausing & Co. lämnade Sverige efter Palmes uttalande om att de var grobianhannar Fin vokabulär hade han iaf, den gamle :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Regn och kyla | Ne he du... regn är faktiskt uppfunnet av Engelsmännen :gsmile:
Ishotellet är en annan mojj |
|
|
|
|