|
Svenska ting (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glorie |

men hur kan man glömma denna klassiker? :) ja var i gränna i sommar.. å det e sjuuukt fint nere i hamnen.. :) pir å grejor :) |
|
|
| SWE_TRANCE |
...du är fan KUNG (DROTTNING?) på att gräva fram gamla trådar...:toothless
Väcker gamla trådar tillbaka så att säga.. ;) |
|
|
| Glorie |
hohoho, ja fattar vad du menar ;)
men denna tråd låg bara på sida två juh ;)
Glorie, one of the threaddiggahs :)
Knäckebröd....har vi sagt det? |
|
|
| RebeL9 |
ledsna människor ni har ju glömt TREPUNKTSBÄLTET!
Och om jag inte är ute och svamlar så är Julmust också svenskt :D
anledningen till att jag nämner det är att jag köpte 5 backar igår.
Min lycka är fullkomlig. :gsmile: |
|
|
| Dioxys |
var också i gränna i sommras :)
ehe, bra forum? :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ledsna människor ni har ju glömt TREPUNKTSBÄLTET!
Och om jag inte är ute och svamlar så är Julmust också svenskt :D
anledningen till att jag nämner det är att jag köpte 5 backar igår.
Min lycka är fullkomlig. :gsmile: |
har för mig att vi redan nämt julmust faktiskt om man nu ska va petig :D
något annat som e svenskt e väl dom legendariska clavia-syntharna (nordlead osv) :) |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Vizay
något annat som e svenskt e väl dom legendariska clavia-syntharna (nordlead osv) :) |
ooh :eyes: det visste jag inte, kewl!! :D |
|
|
| fruktsoppa |
god damn! kolla tiden jag skrev denna tråd..
ett par timmar senare så boom |
|
|
| cviper |
| absolut svenskt: långa diskussioner som inte leder ngnstans. helst med fikapaus mitt emellan :rolleyes: |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by fruktsoppa
god damn! kolla tiden jag skrev denna tråd..
ett par timmar senare så boom |
Fan asså..minns den dagen som igår... Det där skrev du innan skolan, sen hade vi bild och form. Sen gled vi hem till dig och kollade på Jackass, under tiden vi kollade så small det fan... |
|
|
| reveal |
| small det? boom? sugen på att förklara? |
|
|
| Glorie |
Är det sant att saltlakrits bara finns i Sverige?
Snart är det semmeldagen :) |
|
|
|
|