|
Svenska ting (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Ne he du... regn är faktiskt uppfunnet av Engelsmännen :gsmile:
|
Det verkar iaf som att vi i princip har ensamrätten på skiten. |
|
|
| Glorie |
E inte knäckebröd å lakrits svenskt?
Fy F*n för lakrits förresten :D
Vart har fruktsoppa gått å gömt sig eg? Han verka ju skön killen...
Grymt flow :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie Fy F*n för lakrits förresten :D
|
lakrits är sjukt gott, har just konsumerat en "turkisk peppar" av tax free-storlek :) |
|
|
| Glorie |
| Uhhäää :) blää...den enda lakrits ja kan äta (i liten mängd) e de söta ena i Gott & Blandat :D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
Uhhäää :) blää...den enda lakrits ja kan äta (i liten mängd) e de söta ena i Gott & Blandat :D |
de är sjukt gjutna, äter oftast upp dem direkt ;) |
|
|
| Glorie |
hahahahhahahhahahaha, sjukt gjutna?? ;) :)
aha, du menar dom söta eller? Håll me om att de e godare än de salta iaf :p |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahahahhahahhahahaha, sjukt gjutna?? ;) :)
aha, du menar dom söta eller? Håll me om att de e godare än de salta iaf :p |
"Svenska ting" aka "Lakritstråden"
de söta är jävligt goda... men de salta är också djuriska... men i just gott och blandat håller jag med om att de söta är godare, men det gäller inte generellt |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by reveal
"Svenska ting" aka "Lakritstråden"
|
hahahha :) MMmmmm, hehe
men att du gillar turkisk peppar, det förstår ja inte alls ;) det e ju så starkt.. så man kreverar ju... min tunga e för känslig :) kan inte ens käka Fisherman's friend... :) bara den me mintsmak (haha, ja skrev minstsmak först :p ) för ja e sannerligen ett mintfreak :D
ang. topicet så satt ja å klurade.. och skatter måste väl vara ett svenskt påfund...:) som sen anammades till resten av världen...Vasaloppet.. men det e ju inget fysiskt man kan ta på :) Palt e svenskt. hehe. Kaviar i tub tror ja bara finns i Sverige...
Älgskyltar å älgskit finns nästan garanterat bara i Sverige...
sen vare väl nån som hette Brahe nere i skåne..? vare inte reveal? han kanske inte uppfann nåt iofs.. kommer inte i håg. :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
drycken fruktsoppa är väl rätt svenskt va ?
Och angående fruktsoppa så är han en rätt cool figur som tyvär inte är en tranceaddict i ordets rätta bemärkelse... ;) |
|
|
| Glorie |
| ja såg fruktsoppa online i dag :( men han kom aldrig in här :( |
|
|
| Dj_Activated |
| quote: | Originally posted by Jre
Lunarstorm <- Save AS
eeeh Ironi :)
/ Jre |
haha den där var bra :) |
|
|
|
|