return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Svenska ting (pg. 3)
View this Thread in Original format
mindshooter
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ne he du... regn är faktiskt uppfunnet av Engelsmännen :gsmile:


Det verkar iaf som att vi i princip har ensamrätten på skiten.
Glorie
E inte knäckebröd å lakrits svenskt?

Fy F*n för lakrits förresten :D

Vart har fruktsoppa gått å gömt sig eg? Han verka ju skön killen...
Grymt flow :D
reveal
quote:
Originally posted by Glorie Fy F*n för lakrits förresten :D


lakrits är sjukt gott, har just konsumerat en "turkisk peppar" av tax free-storlek :)
Glorie
Uhhäää :) blää...den enda lakrits ja kan äta (i liten mängd) e de söta ena i Gott & Blandat :D
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
Uhhäää :) blää...den enda lakrits ja kan äta (i liten mängd) e de söta ena i Gott & Blandat :D


de är sjukt gjutna, äter oftast upp dem direkt ;)
Glorie
hahahahhahahhahahaha, sjukt gjutna?? ;) :)

aha, du menar dom söta eller? Håll me om att de e godare än de salta iaf :p
reveal
quote:
Originally posted by Glorie
hahahahhahahhahahaha, sjukt gjutna?? ;) :)

aha, du menar dom söta eller? Håll me om att de e godare än de salta iaf :p


"Svenska ting" aka "Lakritstråden"


de söta är jävligt goda... men de salta är också djuriska... men i just gott och blandat håller jag med om att de söta är godare, men det gäller inte generellt
Glorie
quote:
Originally posted by reveal
"Svenska ting" aka "Lakritstråden"


hahahha :) MMmmmm, hehe
men att du gillar turkisk peppar, det förstår ja inte alls ;) det e ju så starkt.. så man kreverar ju... min tunga e för känslig :) kan inte ens käka Fisherman's friend... :) bara den me mintsmak (haha, ja skrev minstsmak först :p ) för ja e sannerligen ett mintfreak :D

ang. topicet så satt ja å klurade.. och skatter måste väl vara ett svenskt påfund...:) som sen anammades till resten av världen...Vasaloppet.. men det e ju inget fysiskt man kan ta på :) Palt e svenskt. hehe. Kaviar i tub tror ja bara finns i Sverige...
Älgskyltar å älgskit finns nästan garanterat bara i Sverige...

sen vare väl nån som hette Brahe nere i skåne..? vare inte reveal? han kanske inte uppfann nåt iofs.. kommer inte i håg. :)
SteveTranz4ever
drycken fruktsoppa är väl rätt svenskt va ?

Och angående fruktsoppa så är han en rätt cool figur som tyvär inte är en tranceaddict i ordets rätta bemärkelse... ;)
Glorie
ja såg fruktsoppa online i dag :( men han kom aldrig in här :(

robstar
Blondiner? ;)
Dj_Activated
quote:
Originally posted by Jre
Lunarstorm <- Save AS

eeeh Ironi :)

/ Jre


haha den där var bra :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement