|
Svenska ting (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| quote: | Originally posted by Gaby
Ravekommissionen? |
HAHAHAHAHAHAHA
nu fick MiB ont i magen av skratt =))
:haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| AC. |
Hur många % av GBs sortiment (i sverige) utgös av magnumglassar?
har för mig att det var runt 30-40% |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by jploveparade
Flens :D |
hahaha.... Who taught you that? :D |
|
|
| WhiteRussian |
Tvångssterilisering och rashygien, två sköna svenska uppfinningar!
:mad:
Allt är inte guld och gröna skogar i jante-Sverige... |
|
|
| Vizay |
fan va negativ du e då ryssen......
nae fyfan tyvärr finns det svenska ting som man e mindre stolt över
värsta måste ju ändå vara vår så kallade neutralitet.....den e vi nog ensamma om att ha i världen :p |
|
|
| reveal |
| quote: | | Originally posted by Vizay värsta måste ju ändå vara vår så kallade neutralitet.....den e vi nog ensamma om att ha i världen :p |
schweiz är djuriskt neutrala iofs.. är knappt med i FN |
|
|
| robstar |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Tvångssterilisering och rashygien, två sköna svenska uppfinningar!
:mad:
Allt är inte guld och gröna skogar i jante-Sverige... |
Vadå? :conf:
Nu fattar ja ingenting? :nervous: |
|
|
| King of Clubs |
Sverige är inte neutrala längre väl? Togs inte det bort iom att vi gick med i EU? Annars kan man ju tillägga att Sverige aldrig varit riktigt neutralt. Semi-passivt kanske.
Vitryss: Efter att ha sett ditt inlägg kom jag att tänka på en sak.. Har du läst Ulf Nilson - Sverige Sluten Anstalt? |
|
|
| robstar |
| quote: | | Vitryss: Efter att ha sett ditt inlägg kom jag att tänka på en sak.. Har du läst Ulf Nilson - Sverige Sluten Anstalt? |
Först när ja läste de där så trodde ja att de va ett skämt som va menat som en förolämpning! :D
Men sen sökte ja på namet å såg att de fanns en bok som hette så...:thepirate |
|
|
| King of Clubs |
| quote: | Originally posted by robstar
Först när ja läste de där så trodde ja att de va ett skämt som va menat som en förolämpning! :D
Men sen sökte ja på namet å såg att de fanns en bok som hette så...:thepirate |
Hehe... Hajar inte hur det skulle kunna vara en förolämpning.. Du trodde kanske jag ville spärra in ryssen? :D
Nej, det är en bok som bara finns tillgänglig på internet eftersom inget förlag vågade ge ut den, då den är väldigt kontroversiell. Den är en stenhård granskning av socialdemokratin (Sverige) ur ett historiskt perspektiv. Intressant läsning. Där står det bl.a. om tvångssteriliseringen i Sverige. Därför tog jag upp det. |
|
|
| Vizay |
| om ni inte förstod det så va jag ironisk då jag kallade sverige för neutralt.....vår neutralitet under WW2 gick ut på att släppa igenom nazisterna till norge så vi slapp bli invaderade......jävla passande å slippa undan själva på bekostnad av norge :whip: |
|
|
|
|