return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Svenska ting (pg. 7)
View this Thread in Original format
MiB
quote:
Originally posted by Gaby
Ravekommissionen?


HAHAHAHAHAHAHA

nu fick MiB ont i magen av skratt =))

:haha: :haha: :haha: :haha:
AC.
Hur många % av GBs sortiment (i sverige) utgös av magnumglassar?

har för mig att det var runt 30-40%
jploveparade
Flens :D
King of Clubs
quote:
Originally posted by jploveparade
Flens :D


hahaha.... Who taught you that? :D
WhiteRussian
Tvångssterilisering och rashygien, två sköna svenska uppfinningar!

:mad:

Allt är inte guld och gröna skogar i jante-Sverige...
Vizay
fan va negativ du e då ryssen......


nae fyfan tyvärr finns det svenska ting som man e mindre stolt över


värsta måste ju ändå vara vår så kallade neutralitet.....den e vi nog ensamma om att ha i världen :p
reveal
quote:
Originally posted by Vizay värsta måste ju ändå vara vår så kallade neutralitet.....den e vi nog ensamma om att ha i världen :p


schweiz är djuriskt neutrala iofs.. är knappt med i FN
robstar
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Tvångssterilisering och rashygien, två sköna svenska uppfinningar!

:mad:

Allt är inte guld och gröna skogar i jante-Sverige...


Vadå? :conf:

Nu fattar ja ingenting? :nervous:
King of Clubs
Sverige är inte neutrala längre väl? Togs inte det bort iom att vi gick med i EU? Annars kan man ju tillägga att Sverige aldrig varit riktigt neutralt. Semi-passivt kanske.

Vitryss: Efter att ha sett ditt inlägg kom jag att tänka på en sak.. Har du läst Ulf Nilson - Sverige Sluten Anstalt?
robstar
quote:
Vitryss: Efter att ha sett ditt inlägg kom jag att tänka på en sak.. Har du läst Ulf Nilson - Sverige Sluten Anstalt?


Först när ja läste de där så trodde ja att de va ett skämt som va menat som en förolämpning! :D

Men sen sökte ja på namet å såg att de fanns en bok som hette så...:thepirate

King of Clubs
quote:
Originally posted by robstar
Först när ja läste de där så trodde ja att de va ett skämt som va menat som en förolämpning! :D

Men sen sökte ja på namet å såg att de fanns en bok som hette så...:thepirate


Hehe... Hajar inte hur det skulle kunna vara en förolämpning.. Du trodde kanske jag ville spärra in ryssen? :D

Nej, det är en bok som bara finns tillgänglig på internet eftersom inget förlag vågade ge ut den, då den är väldigt kontroversiell. Den är en stenhård granskning av socialdemokratin (Sverige) ur ett historiskt perspektiv. Intressant läsning. Där står det bl.a. om tvångssteriliseringen i Sverige. Därför tog jag upp det.
Vizay
om ni inte förstod det så va jag ironisk då jag kallade sverige för neutralt.....vår neutralitet under WW2 gick ut på att släppa igenom nazisterna till norge så vi slapp bli invaderade......jävla passande å slippa undan själva på bekostnad av norge :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement