|
Glad not to BE a VIP!!
|
View this Thread in Original format
| Vinyl Boy |
spreek de titel ff uit, het rijmt ook nog:)
maar afgezien daarvan vind ik het vrij kansloos, ik bedoel, voel je je beter ofzo dat het nodig is om een VIP forum te maken ...¿
ik geef mijn thread 2 dagen, voordattie pleite is...
hooooi! |
|
|
| TranceFool |
| Tssjjaa wat moek er van zeggen. Vinnet eigenlijk ook niet zo'n goed ID, hoewel ik er geloof ik wel in mag posten, heb het nog niet gedaan. Vinnet niet echt een goed idee, lijkt wel een soort splitsing, maarja... |
|
|
| Eye-Riz |
| ?!? VIP forum? Waar? Hahaha, wie bedenkt dat nou? :D :D :D |
|
|
| tango |
vip forum?
ik zie helemaal niks, betekent dat dus da'k geen toegang heb ? :whip: hehe, nee is inderdaad een zielig idee......
maar is dat hier op ta?
grtz,
TNG |
|
|
| MetzZ_!! |
| Alleen als ik ook toegang heb vinnik ut een goed id... anders slaat het nerges op:rolleyes: |
|
|
| Blik |
ehh een VIP forum.........leg es uit, want dan heb ik ook geen access en dat is natuurlijk onmogelijk :p
leg maar es uit, want ik snap er niks van |
|
|
| TranceFool |
ZIJN JULLIE KIPPIG!!!!!!!!!!!!!!??????? :D:D:D:D:D:D:D:D
*tussen main section en tracks section in* ;):D |
|
|
| Vinyl Boy |
alright...obviously zijn sommige mensen dus wel lid en anderen niet...
persoonlijk ben ik ook geen lid, maar je vangt wel eens wat op in de wandergangen zegmaar...en het is alleen zichtbaar en toegankelijk voor diegenen die lid zijn...verder wil ik nog graag zeggen dat het een vreemde actie is, ik bedoel, waar zijn forums anders voor?
geheime forums/rooms (whatever) maka je maar in een chatroom, maar op een forum d8 ik dat het erom ging zoveel mogelijk mensen te hebben die hun mening kunnen spuien en dat houd dus m.i. in dat er geen tweedling komt. |
|
|
| michiel |
wat een onwijs kansloze rukker die dit verzonnen heeft zeg
teeeering, ik ben wel lid ofzo maar ik vind het echt de triestste actie sinds ta bestaat
later
michiel |
|
|
| Rudy |
Dit is inderdaad zeer triest! Zo gaat dit forum kapot! Gaan de "echte" (dat denken ze vooral zelf) trancEaddicts alleen daar posten! Echt zielig gewoon! Maarja het interesseert mij eigenlijk ook geen , het forum was toch al redelijk kansloos geworden, vooral door 1 bepaalde vrouw!
Verneuk het forum maar lekker, het was leuk een jaar geleden, toen waren er gewoon nog interessante posts en threads, en de mensen die lid waren geworden in 2000, dat noem IK de echte TA's! Je kon hier handige informatie vandaan halen! Er is tenminste nog iets wat het Holland Forum nog op een beetje een ok niveau houdt en dat is PROMOWHORES! |
|
|
| Rudy |
| quote: | Originally posted by michiel
wat een onwijs kansloze rukker die dit verzonnen heeft zeg
teeeering |
Ik heb zo mijn vermoedens:rolleyes: :rolleyes: |
|
|
|
|