|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Daveje |
viel me ook al op :D
ADAGGIOOOO:eyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Gerrit is weer back als Siesta :D |
goed gezien!! :D |
|
|
| mindcrash |
13-08-04
Tiësto @ Olympic Games 2004 Opening Ceremony, Athens, Greece
2120 - 2305 (greek time)
01 Tiësto – Heroes
02 Tiësto – Dallas 4PM (Tiësto 2004 Mix)
03 Tiesto – Slice
04 Tiësto – Traffic
05 Tiësto - ID (01:09)
06 Tiësto - Alibinoni
07 Tiësto - ID
08 Tiësto – Lethal Industry
09 Tiësto – Theme From Norefjell (Tiësto 2004 Mix)
10 Tiësto vs. Junkie XL – Obsession
11 Tiësto ft. BT – Love Comes Again (Instrumental Mix)
12 Tiesto vs. Josh Gabrilel – Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13 Tiësto – Nyana
14 Tiësto – Flight 643
15 Tiësto – In My Memory (Airwave Remix)
16 Tiësto – Forever Today
17 Tiësto – Adagio For Strings |
|
|
| Daveje |
| na adagio for strings kwam ook nog een erg prettig liedje, klonk erg goed! |
|
|
| dj_spare |
| het laatste nummer was best vet ja :D |
|
|
| Jappio |
| Trouwens iemand naar Radio 1 geluisterd? Op de terugweg van t voetballen hoorde ik alleen maar tiesto en geen gelul :) |
|
|
| Joost |
| Ik was ook voetballen :P Heb er dus weinig van gezien. Was het een beetje goed te horen? Lijkt me dat alles overstemd wordt door het publiek... |
|
|
| moogwai |
| Was een erg vette openingsceremonie :eyes: Muziek van Tiesto klonk ook erg goed op de achtergrond. Toch wel erg vetjes dat al die bekende tracks voorbij kwamen en die nieuwe klonken ook vrij aardig. |
|
|
| Stefanovîc |
Zou de set nog ergens online komen misschien?:D
Kvon m errrug goed!! :eyes: |
|
|
| Tim81 |
Helaas niks kunnen zien van de Openingsceremonie! Ook al voetbal, net als de vorige posts... Misschien volgende outdoor festival partijtje ballen ;)
Aan jullie reacties te lezen morgen toch maar even op zoek naar een herhaling ergens... |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Jappio
Trouwens iemand naar Radio 1 geluisterd? Op de terugweg van t voetballen hoorde ik alleen maar tiesto en geen gelul :) |
God, had ik dat geweten had ik de radio aangedaan. |
|
|
| Tim81 |
Hier kan je de uitzending op Radio 1 nogmaals beluisteren...
Openingsceremonie
Lekker dan:
Livestreams
De NOS zendt regelmatig belangrijke radio- en televisieprogramma's live uit via het internet. Op dit moment zijn er echter geen speciale uitzendingen voorzien. U kunt via het internet echter wel luisteren naar Radio 1.
Het kan zijn dat u deze stream niet kunt beluisteren gedurende de Olympische Spelen.
Het IOC heeft namelijk bepaald dat uitsluitend gebruikers in Nederland de Radio 1 livestream mogen ontvangen. Alleen de internet service providers Planet, XS4ALL, Zonnet, Surfnet, Tiscali, Wanadoo, @Home en Speedlink (deelnemers aan Streamgate) kunnen dit garanderen. Internetters met een andere provider of bezoekers uit het buitenland moeten wij helaas teleurstellen.
Na de Olympische Spelen kunnen we de service weer zonder problemen aanbieden. Onze excuses voor het ongemak.
-----------
Toch wel leuk om te lezen wat 'onze' Tijs allemaal losmaakt met zijn Openingsceremonie (Tracklist requests / postings) |
|
|
|
|