return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 5)
View this Thread in Original format
jp
Daarom stond ie niet op Sensation, twee keer Griekse thema's in een jaar is te natuurlijk te veel van het goede
Optimus
Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd?
dj_spare
quote:
Originally posted by Optimus
Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd?

als ie maar niet gaat afvallen dan... :thepirate
jp
Tiesto doet het al jaren op z'n Grieks :o

En toch zal ik met trots bekijken hoe deze Hollander ons landje weer eens lekker op de wereldkaart zet :toocool:
dj_spare
quote:
Originally posted by jp
Tiesto doet het al jaren op z'n Grieks :o

En toch zal ik met trots bekijken hoe deze Hollander ons landje weer eens lekker op de wereldkaart zet :toocool:

"hmm... Holland... oohja, met Kopenhagen als hoofdstad. Ligt toch onder Zwitserland???" zal menig Amerikaan denken...
jp
Amerikanen eten nu al Tosti's hoor
Tim81
Nederland als drugsland wordt weer bevestigd:

"From The Netherlands: DJ Tiesto"
Oh ja, dat land van housemuziek en drugsgebruik!

Zodra een buitenlander The Netherlands (of Amsterdam) hoort, denkt hij/zij maar aan 1 ding: DRUGS
Ben_Lei
Ik zag zonet nog een spotje van de olympische spelen op Nederland 2. Met jawel muziek van Tiesto op de achtergrond: Forever Today ! :)

schitterend :P
jp
quote:
Originally posted by Tim81
Zodra een buitenlander The Netherlands (of Amsterdam) hoort, denkt hij/zij maar aan 1 ding

Nee, eerder cheese :p
Tim81
quote:
Originally posted by jp
Nee, eerder cheese :p

LOL :toothless

visje
kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by jp
Amerikanen eten nu al Tosti's hoor

Die zijn eigenlijk Frans idioot :p

quote:
Originally posted by visje
kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden :)

o ja? welk jaar was dat dan :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement