|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| jp |
| Daarom stond ie niet op Sensation, twee keer Griekse thema's in een jaar is te natuurlijk te veel van het goede |
|
|
| Optimus |
| Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd? |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Optimus
Heeeft Tiesto al een keer de Greek Mac geprobeerd? |
als ie maar niet gaat afvallen dan... :thepirate |
|
|
| jp |
Tiesto doet het al jaren op z'n Grieks :o
En toch zal ik met trots bekijken hoe deze Hollander ons landje weer eens lekker op de wereldkaart zet :toocool: |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by jp
Tiesto doet het al jaren op z'n Grieks :o
En toch zal ik met trots bekijken hoe deze Hollander ons landje weer eens lekker op de wereldkaart zet :toocool: |
"hmm... Holland... oohja, met Kopenhagen als hoofdstad. Ligt toch onder Zwitserland???" zal menig Amerikaan denken... |
|
|
| jp |
| Amerikanen eten nu al Tosti's hoor |
|
|
| Tim81 |
Nederland als drugsland wordt weer bevestigd:
"From The Netherlands: DJ Tiesto"
Oh ja, dat land van housemuziek en drugsgebruik!
Zodra een buitenlander The Netherlands (of Amsterdam) hoort, denkt hij/zij maar aan 1 ding: DRUGS |
|
|
| Ben_Lei |
Ik zag zonet nog een spotje van de olympische spelen op Nederland 2. Met jawel muziek van Tiesto op de achtergrond: Forever Today ! :)
schitterend :P |
|
|
| jp |
| quote: | Originally posted by Tim81
Zodra een buitenlander The Netherlands (of Amsterdam) hoort, denkt hij/zij maar aan 1 ding |
Nee, eerder cheese :p |
|
|
| Tim81 |
| quote: | Originally posted by jp
Nee, eerder cheese :p |
LOL :toothless |
|
|
| visje |
| kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden :) |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by jp
Amerikanen eten nu al Tosti's hoor |
Die zijn eigenlijk Frans idioot :p
| quote: | Originally posted by visje
kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden :) |
o ja? welk jaar was dat dan :D |
|
|
|
|