return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 6)
View this Thread in Original format
SnuggLe
quote:
Originally posted by jp
Amerikanen eten nu al Tosti's hoor


Hoorde je dat Tosti, je wordt gegeten!!

Josta :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by visje
kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden :)


Mag ik deze jongen de award geven voor mooiste Nederlandse-zin van deze drukke dag op het TA-forum? :)
Moest hem 3 maal lezen.
Miss Proximus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Hoorde je dat Tosti, je wordt gegeten!!

Josta :p


ja, ik ben alom geliefd, vooral in de coffeeshop ben ik erg populair, maar ook in middelbare schoolkantines, op t HBO, op de universiteit en natuurlijk thuis voor de buis. HMMMMMM Nederland HOUDT van me! :stongue:
Jappio
quote:
Originally posted by dj_spare
Oké noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!

Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien ;)


dacht dat Dj Jean wel hield van wat zwarte kippetjes... :toothless
SnuggLe
quote:
Originally posted by Jappio
dacht dat Dj Jean wel hield van wat zwarte kippetjes... :toothless


Je vergist je, dat waren 15 jarige sletjes waar hij de handtekening op de billen mocht zetten........
Hitman
quote:
Originally posted by SnuggLe
Je vergist je, dat waren 15 jarige sletjes waar hij de handtekening op de billen mocht zetten........


Of kampsletten van 25, volgehangen met goud... daar houdt onze Jan ook wel van met z'n dikke worstvingertjes en aardappelneus
jp


"Jij heb lekker geen Ferrari, Teis" :p
DJ Gerrit
hij mag 2 uur draaien. ben benieuwd wat ie gaat draaien! Dragostea din tei?:D
dj_spare
quote:
Originally posted by DJ Gerrit
hij mag 2 uur draaien. ben benieuwd wat ie gaat draaien! Dragostea din tei?:D


hopen dattie die inmixt met Billenkoek, dan is mijn avond compleet! :D
Jappio
quote:
Originally posted by dj_spare
hopen dattie die inmixt met Billenkoek, dan is mijn avond compleet! :D


lol

ik wil alleen maar billen zien!!

(mallorca?? :p)

dj_spare
quote:
Originally posted by Jappio
lol

ik wil alleen maar billen zien!!

(mallorca?? :p)


jaaaaaaaaaaaaaaaaa ahahahaha

zwaar vet nummer :p :stongue: :stongue:

IK WIL ALLEEN MAAR BILLEN ZIEN (**bubbeling**)
DJ Gerrit
ja billenkoek! heerlijk plaatje om te draaien!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 
Privacy Statement