|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by jp
Amerikanen eten nu al Tosti's hoor |
Hoorde je dat Tosti, je wordt gegeten!!
Josta :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by visje
kon me ook goed herrineren dat ze de olympische kleren van NL onder tiesto muziek presenteerden :) |
Mag ik deze jongen de award geven voor mooiste Nederlandse-zin van deze drukke dag op het TA-forum? :)
Moest hem 3 maal lezen. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Hoorde je dat Tosti, je wordt gegeten!!
Josta :p |
ja, ik ben alom geliefd, vooral in de coffeeshop ben ik erg populair, maar ook in middelbare schoolkantines, op t HBO, op de universiteit en natuurlijk thuis voor de buis. HMMMMMM Nederland HOUDT van me! :stongue: |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by dj_spare
Oké noteer alvast in de agenda... 13 augustus 2016. Invasie der inboorlingen!!!
Hopen dat ze DJ Jean dan als Tiesto zien ;) |
dacht dat Dj Jean wel hield van wat zwarte kippetjes... :toothless |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Jappio
dacht dat Dj Jean wel hield van wat zwarte kippetjes... :toothless |
Je vergist je, dat waren 15 jarige sletjes waar hij de handtekening op de billen mocht zetten........ |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Je vergist je, dat waren 15 jarige sletjes waar hij de handtekening op de billen mocht zetten........ |
Of kampsletten van 25, volgehangen met goud... daar houdt onze Jan ook wel van met z'n dikke worstvingertjes en aardappelneus |
|
|
| jp |
"Jij heb lekker geen Ferrari, Teis" :p |
|
|
| DJ Gerrit |
| hij mag 2 uur draaien. ben benieuwd wat ie gaat draaien! Dragostea din tei?:D |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by DJ Gerrit
hij mag 2 uur draaien. ben benieuwd wat ie gaat draaien! Dragostea din tei?:D |
hopen dattie die inmixt met Billenkoek, dan is mijn avond compleet! :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by dj_spare
hopen dattie die inmixt met Billenkoek, dan is mijn avond compleet! :D |
lol
ik wil alleen maar billen zien!!
(mallorca?? :p) |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol
ik wil alleen maar billen zien!!
(mallorca?? :p) |
jaaaaaaaaaaaaaaaaa ahahahaha
zwaar vet nummer :p :stongue: :stongue:
IK WIL ALLEEN MAAR BILLEN ZIEN (**bubbeling**) |
|
|
| DJ Gerrit |
| ja billenkoek! heerlijk plaatje om te draaien! |
|
|
|
|