|
Tiesto tijdens openings ceremonie Athene (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Zo he, d'r wordt hier EEUWEN gezeken, maak ik een keer een post met een ontzettend ;) en 'kommaar' gehalte, krijg je dit. Das ook nieuw.
Maar d'r moeten 2 zaken gescheiden houden:
1) Tiesto
2) Openingsceremonie
Dat een dj de ceremonie mag doen vind ik cool, dat Tiesto het is: minder. Zet daar gewoon een onbekend talent of iets neer. Ik bedoel wat Magik54 zegt, het 'product Tiesto'.
En dat van meerdere threads: niet zo happen! |
|
|
| Disney |
| quote: | Originally posted by Djeebie
Echt gaaf dit! Tiësto kan me eigenlijk totaal niet meer boeien, maar dit is toch wel heel erg cool.
Goed voor de dance in het algemeen en Nederland en Tiësto in het bijzonder. We mogen best trots op hem zijn :) |
Precies!!!
| quote: | Originally posted by magrec
Volgens mij zullen we er alleen niet veel van horen. De presentatoren moeten altijd er doorheen lullen met wetenswaardigheden. |
Ben er wel een beetje bang voor ja dat we weinig van de muziek kunnen horen. Kan me van andere jaren niet herinneren dat ik overweldigende muziek hoorde... |
|
|
| MaGiK54 |
| Straks een interview met de gepasseerde Griekse Nana Moeskouri op NOVA ivm het optreden van DJ Tiesto (wie is da was haar reactie :D ) |
|
|
| jp |
Effe sjekke!
Nova heeft trouwens ook een 'bekijk online naderhand' optie op internet dus niemand hoeft dit te missen :D |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Disney
Precies!!!
Ben er wel een beetje bang voor ja dat we weinig van de muziek kunnen horen. Kan me van andere jaren niet herinneren dat ik overweldigende muziek hoorde... |
nou ik ben bang dat we teveel horen en dat dan de hele Spelen verneukt zijn :haha:
p.s. ik dacht trouwens tzelfde als snuggle. HEB je weer zo'n tiesto thread. maar aan de andere kant hebben mensen ook gelijk als ze zeggen dat t daarom een trance forum is :D ik lees er ook net zo graag overheen
bleh |
|
|
| jp |
Die oude heks had beter op de openingsceremonie van Athene 1896 kunnen gaan zingen
Die Australiers hadden het in 2000 goed voor elkaar met Midnight Oil en Men at Work, wat een leuk afsluitingsfeest was dat! |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Straks een interview met de gepasseerde Griekse Nana Moeskouri op NOVA ivm het optreden van DJ Tiesto (wie is da was haar reactie :D ) |
was geen reet aan, je zag alleen een ouwe griekse graftak naar lopen te doen omdat zij niet was uitgenodigd... |
|
|
| eXos |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo he, d'r wordt hier EEUWEN gezeken, maak ik een keer een post met een ontzettend ;) en 'kommaar' gehalte, krijg je dit. Das ook nieuw.
|
HAP HAP HAP!! :stongue: |
|
|
| jp |
Uit de Telegraaf:

 |
|
|
| Optimus |
| Kon je dat stuk van Minister de Geus niet meescanenn?:( |
|
|
| Tim81 |
In Noordhollands Dagblad stond ook nog een stuk over meneer Verwest

Staan een paar aparte quotes in... |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Tim81
Staan een paar aparte quotes in... |
Inderdaad, wat nou Kylie clichématig :p
Toch wel erg stoer voor hem hoor, als het even kan toch maar even proberen te kijken vrijdag. |
|
|
|
|